Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25


  • SORDUM


    bugün sordum kendime
    neden diye

    herkes bişey peşinde
    kimi aşkın ,kimi işin derdinde
    kimi aç susuz yaşar sokak köşelerinde
    sen neyin peşindesin söyle kendine

    söyledim kendime bende

    bekledim hep bekledim.
    gelmeyen vuslatları
    beklerkende düşündüm
    hali gariban olanları


    onlar nasıl aç susuz yaşarlarken
    sen aç gezmiyordun
    ama onlar içinde fazla bişey yapmıyordun

    şükrediyordum hep halime
    Daha kötüsünü yaşamıyorum diye
    Dua ediyordum aç gezenlere sadece
    Elimden bir tek bu geliyodu işte


    [main-arkaplan-muzik]297[/main-arkaplan-muzik]


#23.04.2011 17:01 0 0 0
  • şükrediyordum hep halime
    Daha kötüsünü yaşamıyorum diye
    Dua ediyordum aç gezenlere sadece
    Elimden bir tek bu geliyodu işte.

    Emeğine-yüreğine sağlık arkadaşım nekadarda güzel yazmışsın.Aslında elinden gelen herşeyi yapmışsın sen,bunu yapamayanlar o kadar çokki...Bu aç geziyorlar dediklerinle benim başımdan bazı olaylar geçtiki şimdi bunları yazmak istemiyorum,ama gerçek aç gezenle yalanlara sığınıp bizleri sömürmeye çalışanları kolaylıkla ayırt etmemi sağlayan olaylar yaşadım ve biliyorumki bu benim için hazırlanmış bir sınavdı,üstesindende geldiğime inanıyorumki inşallah öyledir.Tekrar yazan ellerine sağlık.
#23.04.2011 20:40 0 0 0
  • Teşekkür ederim arkadaşım. İçten ve samimi yorumlarına..

    Ben böyleyim işte kimileri anlamıyor ama neyse diyorum yinede...
#23.04.2011 20:41 0 0 0
  • Anlamıyorlar değil işlerine gelmiyor demelisin.Aynen öyle işlerine gelmiyor,düşmez-kalkmaz bir ALLAH,geriye kalan herşey kullar içindir.
#23.04.2011 20:44 0 0 0

  • Ben böyleyim işte
    anlamıyor insanlar ama
    neyse diyorum yinede...
    Herşeye bir eyvallahım var..
    yaradanıma sığınıyorum
    herşeyin tek sahibi o diye
#23.04.2011 20:47 0 0 0
  • Ben böyleyim işte
    anlamıyor insanlar ama
    neyse diyorum yinede...
    Herşeye bir eyvallahım var..
    yaradanıma sığınıyorum
    herşeyin tek sahibi o diye

    Ben halimden memnunum,
    Herzaman insanlığımı önde tutmaya mecburum,
    Sana bir kelamım var,iyi dinle yozlaşmış insan,
    BÜYÜK GÖRME KENDİNİ,
    BÜYÜK OLAN SENİ-BENİ YARADAN.
#23.04.2011 20:55 0 0 0
  • harika olmus:)
#24.04.2011 02:24 0 0 0
  • yürek diliniz hiç susmasın arkadaşlar.. çay güzelim şiirlerin çok güzel yüreğine sağlık canım benimm
#24.04.2011 11:38 0 0 0
  • Aykız teşekkür ederim canım benim.
#24.04.2011 12:20 0 0 0


  • Öylesi Bişey

    Yazmak böyle bişey olsa gerek.
    İçinden ne geliyosa
    Kelimeler dökülüyor kağıtlara
    Çıkarsızca beklentisiz
    Herşey yerine ulaşır manasıyla

    Yılların birikimiydi belkide
    Dökülen ruhumdan sayfalara
    Biryerlerde saklı kalmış
    Acı yada tatlı ne varsa


    Yaşadığım çok şey vardı
    acı hatırlar daha fazla
    Kaybettiğim sevdiklerim
    Geri gelmeyen yıllar
    boş ve hüzünlü geçen akşamlar
    gözyaşlarımın aktığı yastığım
    Hala duruyor başucumda

    en çok da annemi özlüyorum
    bu geçen yıllarda
    ona ihtiyacım olduğu en kötü zamanda
    terki diyar eyledi
    ebedi uzak diyarlara


    Şennur




    [main-arkaplan-muzik]616[/main-arkaplan-muzik]
#24.04.2011 12:30 0 0 0
  • en çok da annemi özlüyorum
    bu geçen yıllarda
    ona ihtiyacım olduğu en kötü zamanda
    terki diyar eyledi
    ebedi uzak diyarlara

    Eyy güzel arkadaşım,
    Özlemine sitem karıştırmışsın.
    Sevdiklerimiz ebedi yanımızda kalamaz,
    Birgün bizlerde yolcu olacağız,
    Nice sevdiklerimizi,sevenlerimizi terkedeceğiz,
    Önemli olan sevmesini bildiğimiz kadar,
    Sevilmeyide becerebilmektir.
#24.04.2011 18:39 0 0 0
  • sevmek
    bana çok uzak bi kelime arkadaşım

    sadece dostlarım var sevgi adına

    onlarda bana yetiyor . tabikide gerçek dost dediklerim. şu zamanda kime güveneceğini bilemiyorsun

    teşekkür ederim senin dizelerinde . yüreğine sağlık arkadaşım
#24.04.2011 20:46 0 0 0
  • Sevmek;
    Kimi sevdiğini bilmek,
    Neyi sevdiğini bilmek,
    Nasıl sevdiğini bilmek,
    Sevilmeden sevmeyi bilmek,
    Sevmeden sevilebilmek,
    Ama en önemlisi kimi seveceğini bilmek.
    Söylesene arkadaşım bunlardan hangisini seçebilirsin sen?
    HİÇBİRİNİ.
    Çünkü bu seçimi sen yapamazsın,
    Yüreğin nereye sürüklerse,
    Oraya gitmeye mahkumsun.
    Seçebileceğin tek sevgi;dost sevgisidir,
    Ve ancak sen bunu seçebilirsin,
    İNŞALLAH HAYATIN BOYUNCA EN GÜZEL DOSTLARI SEÇERSİN.
#24.04.2011 21:46 0 0 0
  • inşalalh arkadaşım. yüce yaradan hakkımızda hayırlı olan neyse ona doğru yol aldırsın..
#24.04.2011 21:50 0 0 0
  • AMİİİNNN.
#24.04.2011 21:52 0 0 0
  • Bir dörtlük yazsana.:)
#24.04.2011 21:52 0 0 0

  • Mutluyum işte. tarifi yok
    sebepsizce
    Anlatamam kimseye
    niye nasıl oluyor böyle diye
    bilmiyorum bende..
    gelen bahardanmıdır nedir
    gülümsüyorum herşeye

#24.04.2011 21:56 0 0 0


  • cay_guzeli,yüreğine sağlık canım,beyenerek okudum paylaşımlarını
#24.04.2011 22:04 0 0 0
  • el keyf gözlerine sağlık canım.
    Şu sıralar böyle acaip yazdıkça yazasım geliyor öyle dökülüyor kelimeler işte
#24.04.2011 22:05 0 0 0