şükrediyordum hep halime
Daha kötüsünü yaşamıyorum diye
Dua ediyordum aç gezenlere sadece
Elimden bir tek bu geliyodu işte.
Emeğine-yüreğine sağlık arkadaşım nekadarda güzel yazmışsın.Aslında elinden gelen herşeyi yapmışsın sen,bunu yapamayanlar o kadar çokki...Bu aç geziyorlar dediklerinle benim başımdan bazı olaylar geçtiki şimdi bunları yazmak istemiyorum,ama gerçek aç gezenle yalanlara sığınıp bizleri sömürmeye çalışanları kolaylıkla ayırt etmemi sağlayan olaylar yaşadım ve biliyorumki bu benim için hazırlanmış bir sınavdı,üstesindende geldiğime inanıyorumki inşallah öyledir.Tekrar yazan ellerine sağlık.
Ben böyleyim işte
anlamıyor insanlar ama
neyse diyorum yinede...
Herşeye bir eyvallahım var..
yaradanıma sığınıyorum
herşeyin tek sahibi o diye
Ben halimden memnunum,
Herzaman insanlığımı önde tutmaya mecburum,
Sana bir kelamım var,iyi dinle yozlaşmış insan,
BÜYÜK GÖRME KENDİNİ,
BÜYÜK OLAN SENİ-BENİ YARADAN.
Yazmak böyle bişey olsa gerek.
İçinden ne geliyosa
Kelimeler dökülüyor kağıtlara
Çıkarsızca beklentisiz
Herşey yerine ulaşır manasıyla
Yılların birikimiydi belkide
Dökülen ruhumdan sayfalara
Biryerlerde saklı kalmış
Acı yada tatlı ne varsa
Yaşadığım çok şey vardı
acı hatırlar daha fazla
Kaybettiğim sevdiklerim
Geri gelmeyen yıllar
boş ve hüzünlü geçen akşamlar
gözyaşlarımın aktığı yastığım
Hala duruyor başucumda
en çok da annemi özlüyorum
bu geçen yıllarda
ona ihtiyacım olduğu en kötü zamanda
terki diyar eyledi
ebedi uzak diyarlara
en çok da annemi özlüyorum
bu geçen yıllarda
ona ihtiyacım olduğu en kötü zamanda
terki diyar eyledi
ebedi uzak diyarlara
Eyy güzel arkadaşım,
Özlemine sitem karıştırmışsın.
Sevdiklerimiz ebedi yanımızda kalamaz,
Birgün bizlerde yolcu olacağız,
Nice sevdiklerimizi,sevenlerimizi terkedeceğiz,
Önemli olan sevmesini bildiğimiz kadar,
Sevilmeyide becerebilmektir.
Sevmek;
Kimi sevdiğini bilmek,
Neyi sevdiğini bilmek,
Nasıl sevdiğini bilmek,
Sevilmeden sevmeyi bilmek,
Sevmeden sevilebilmek,
Ama en önemlisi kimi seveceğini bilmek.
Söylesene arkadaşım bunlardan hangisini seçebilirsin sen?
HİÇBİRİNİ.
Çünkü bu seçimi sen yapamazsın,
Yüreğin nereye sürüklerse,
Oraya gitmeye mahkumsun.
Seçebileceğin tek sevgi;dost sevgisidir,
Ve ancak sen bunu seçebilirsin,
İNŞALLAH HAYATIN BOYUNCA EN GÜZEL DOSTLARI SEÇERSİN.