Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25
  • Canım arkadaşım yeni başlangıçlarının seyri ve sonu hep dilediğince olsun inşallah,dizelerin hiçte acemice değil,sevgi dolu yüreğindeki dugularını bu sayfalarda hep görmek ümidiyle yüreğine sağlık...


    Çok teşekkürler ozan güzel temennilerin için arkadaşım
#15.10.2010 20:25 0 0 0
  • En ufak bir hatada siliyosa seni dostların
    Adına dost denirmi bu yalancıların
#16.10.2010 17:05 0 0 0
  • Seni seviyorum diyorken
    Nede güzel yalan söylüyordun
    Ben her ağladığımda
    Ağlama değmez diyordun
    Ama ben senin için ağlamıyordum
    Çünkü senin ağlamak
    Bana yakışmaz biyordum
#23.10.2010 21:31 0 0 0
  • yüregin dert görmesin
#24.10.2010 11:24 0 0 0

  • Yaz dedi kalem.
    Yazki satırlara dökülsün yüreğinin hüzünlü yanı.
    Yine yaz dedi kalem
    Gözlerinden akan yaşın değmeyeceğini.


#28.10.2010 20:02 0 0 0

  • Düşündüm düşündüm.. Ben bu düşte yoktum. Gerçeğin ortasında kaybolan bir umuttum..Kimdim,Neydim.
    Bende unuttum...
#08.11.2010 20:53 0 0 0

  • Bir bayram arifesindeyim yine
    Yine sensiz yine sessiz geceler
    Sabaha erecek.
    Bayrama erişecek
    Sen gelmeyeceksin annem
    Sensiz bir bayram daha geçecek
    Sessiz ve sensiz.
    Kalabalık olacak evimiz ama
    Benim sol yanım hep eksik
    sensiz vede hep sessiz

#15.11.2010 19:15 0 0 0
  • Düşündüm düşündüm.. Ben düşte yoktum. Gerçeğin ortasında kaybolan bir umuttum..Bende kim olduğumu unuttum...

    Canım arkadaşım bu söz sanamı ait,şayet öyleyse Tebrik ederim arkadaşım akıllara zarar bir söz..
    Ayrıca kalemin çok kuvvetli canım arkadaşım..Bu yönünü dahada ortaya koyduğun güzel şiirlerine...
#16.11.2010 18:41 0 0 0
  • Ozan evet bana ait. O sözü bi arkadaşın feysbukda paylaştığı bi şiire cevap olarak yazmıştım. bianda çıktı
#16.11.2010 19:19 0 0 0
  • Umut ektim bahçeme
    Çiçek çiçek çoğalıp
    Dünyayı sarsın diye.
    Ve

    Sabret dedim yüreğime
    Daha güzel günler görecegiz yine.
    Güneş yeniden doğacak.
    Daha aydınlık olacak
    Gökyüzünün en derin maviliklerinde..
#12.12.2010 17:23 0 0 0
  • Tesekkurler, guzel duygularinizi siirllestirip paylastiginiz icin. Kocaman cesur ve guclu bir yurege sahipsiniz tebrikler.Keske ben de korkmasam diyorum.

    Karadezizi ve herseyini okadar cok seviyorumki anlatamam, cay teklifi icin de tesekkurler dunya kucuk derlerya, bellimi olur heryil hemen hemen gelip geziyoruz zaten cunku cennet beldemizden.
    Sirlerinizi bizle paylasmayi sakin ihmal etmeyin lutfen.
#24.12.2010 13:28 0 0 0
  • Sabret dedim yuregime
    guzel gunler gorecegiz diye.
    bak ne guzel gunler iste.
    cay sicakliginda
    cay deminde.
    hem de ince belli bardakta.


    Hayirli ugurlu olsun cay guzeli. Yeni elbisen cok yakismis uzerine. Emek ve karsiligi bu iste.
    Tebrik ederim, hayirli olsun tekrardan. Yeni gorevinde basarilar...
#25.12.2010 01:21 0 0 0

  • Olur ya bazen bir hüzün sarar dört bir yanını
    anlayamazsın nedensizdir.
    Yağmurlar yağar gözlerinden
    fırtınalar kopar yüreğinden
    ama sessizdir bu fırtına
    kimse görmez duymaz
    hissedemez şiddetini




#06.01.2011 17:13 0 0 0
  • En güzel yarınlara yelken açma vaktıdir şimdi.
    Geçmişin acılarına sünger çekip
    Umutsuzlukların üstüne bir çizgi çekip
    Umudun olduğu ülkelere yol alma vakti şimdi
#19.02.2011 18:40 0 0 0
  • hepside birbirinden guzel yazan kalemin susmasin :)
#21.02.2011 23:22 0 0 0
  • Teşekkür ederim laracan. Gözlerine sağlık canım
#22.02.2011 09:24 0 0 0
  • harika şiirler tatlım yüreğine sağlık
#22.02.2011 10:15 0 0 0
  • Teşekkür edrim canım. Bişeyler karalamaya çalıyorum işte..
#22.02.2011 10:52 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık tatlım benim çok güzeller
#23.02.2011 09:42 0 0 0