Bir martı sesinde duydum en içten sevinçlerim
Söyledi martılar bana selam getirdiğini
Çok özlemiş seni dedi martılar bana
Gelecekmişsın bir eylül öncesi
Bekliyorum bende seni
O sahil bahçesinde
Martıların eşliğinde
Hasretliğin biteceği
O deniz ülkesinde
Yalnızdım Önce
Sonra güneş açarken yeniden doğdum
Geceler ortak oldu yanlızlığıma
Arkadaş oldum onla
Mutlu olurum diye
Uzattım ellerimi gökyüzündeki
Ayla yıldızlara
Dokunamadım onlara
Kimi zaman
Konuştum onlarla
Dinlediler beni
Sessiz sessizce
konuşmadılar ama
Kimi zaman ağladım
Ağladım yağmurlar eşlik etti bana
Ağladığım anlaşılmadı
Gün açtı ardında umutla
Uyandırmak için beni
Ben uyanmadım ki
Uyumadım oysa
Yalnızdım önce
Sonra sen çıkageldin ansızın
Oturdun kalbimin baş köşesine
Önceden hiçbirşeyim yoktu
Şimdi herşeyim var
Çünkü sen varsın
Bir tek sen (i)
cay_guzeli değerli arkadaşım sizin sayfanızı ziyaret etmek ve gönül sesinizin yükseldiği dünyanıza misafir olmak gerçekten çok güzel bir duygu inanın.O kadar içten ve samimi bir tarzınız varki insanı alıp başka bir dünyaya ve dostluğun ön planda olduğu bir yaşama sürüklüyorsunuz.Yüreğinize-yüreğinizin hükmettiği ellerinize-ellerinizin hükmettiği kaleminize sağlık.
Kapanmaz sanma yaralar
Gün gelir en derini bile kapanır
Sadece zamandır sana gerekli olan
Herşey unutulurda bir tek unutulmayan
Dost dediklerinin sırtından vurmasıdır inan
yürek sesi geldi kulağıma ve anlam dolu okyanusda kulaç atmaya çalıştım nafile
EyvAllah CAN.
cay_guzeli değerli arkadaşım sizin sayfanızı ziyaret etmek ve gönül sesinizin yükseldiği dünyanıza misafir olmak gerçekten çok güzel bir duygu inanın.O kadar içten ve samimi bir tarzınız varki insanı alıp başka bir dünyaya ve dostluğun ön planda olduğu bir yaşama sürüklüyorsunuz.Yüreğinize-yüreğinizin hükmettiği ellerinize-ellerinizin hükmettiği kaleminize sağlık.
Değerli operatör arkadaşım. Seninde sayfamda içten yorumlarınla katılman beni çok onurlandırıyor. Eksik olmasın hiçbir zaman o yorumların...Saolasın var olasın
El-keyf canım benim sanada eyvallah. Ayrı bir renk Katıyorsun sende sayfama...
baka bilmek senle aynı yöne
maksattaki şeyleri konuşmadan anlıya bilmek
ve düşünmeden bir anbile
nedeni ve nasılı kavrayabilmek
senle aynı duaya amin demek
ve ortak duların sahibi olmak..
Kaçıncı aldanış
Kaçıncı yanlışım bu!
Uçsuz bucaksız birdeniz ortasında kaçıncı yalnız kalışım!
Dermanın yok...
Gücüm de kalmadı artık ellerimde küreklere asılıpta...
Asılıp küreklere, geri dönecek!
Takatim de kalmadı...
Yorgun yüreğim artık
Kaldıramıyor
Yanlışları aldanışları
Kımsesiz sessiz sensizsim
Bir deniz ortasında
Tek başıma
Tek kalışım
Daha öncede olmuştu bu
Evet, ama hani "tamam" işte derken
Neden yine aynı yerdeym...
Umutlarım, tüm mutluluklarım alınmış yine yüreğimden...
Alan kim!
Alıpda kaybolan kim?..!
An gelir kaybettiklerimizi ararız ya..
En olmadık an ve zamanlarda ..
Orada olmadığını bildiği halde dönüp dönüp yeniden bakar ya..
O haldeyim işte..
Kaybettiğim birşeyler var..
Aradığım hiçbir yerde olmadığını bildiğim bir şey..
Nerdesin sen
Nerelerdesin sen...
Saklambaçtı oynadığım seninle
Elma dersem çık
Çıkarmısın saklandığın yerden
Yada armut dersem çıkma
Hangisini seçersin bi söyle
Aslında benim bildiğim şeyleri sende biliyorsun,
Ama gerçekleri benim kadar kabul edemiyorsun,
Ne o ağır mı geldi yüreğine,
Diline dolayamadığın o tek hece.
Sen yaşanılmayan bir hayatsın benim için,
Ben yaşamaya korktuğun bir sır olacağım,
Kalbinin bir köşesinde pişmanlık olup kalacağım,
Açmaya her çalıştığında daha çok kanayacağım.
Son nokta sana kalsın arkadaşım. Çünkü ben tıkandım bide uyku gözlerimi esir almış durumda..
İnşen kısa zamanda tekrarlarız şiir atışmamızı. İyi geceler diliyorum...[