Çay Güzeli - Mavi Dalgaların Kızı

Son güncelleme: 05.09.2014 11:25

  • Bir martı sesinde duydum en içten sevinçlerim
    Söyledi martılar bana selam getirdiğini
    Çok özlemiş seni dedi martılar bana
    Gelecekmişsın bir eylül öncesi

    Bekliyorum bende seni
    O sahil bahçesinde
    Martıların eşliğinde
    Hasretliğin biteceği
    O deniz ülkesinde



#23.08.2011 20:47 0 0 0

  • Yalnızdım Önce
    Sonra güneş açarken yeniden doğdum
    Geceler ortak oldu yanlızlığıma
    Arkadaş oldum onla
    Mutlu olurum diye
    Uzattım ellerimi gökyüzündeki
    Ayla yıldızlara
    Dokunamadım onlara
    Kimi zaman
    Konuştum onlarla
    Dinlediler beni
    Sessiz sessizce
    konuşmadılar ama


    Kimi zaman ağladım
    Ağladım yağmurlar eşlik etti bana
    Ağladığım anlaşılmadı
    Gün açtı ardında umutla
    Uyandırmak için beni
    Ben uyanmadım ki
    Uyumadım oysa


    Yalnızdım önce
    Sonra sen çıkageldin ansızın
    Oturdun kalbimin baş köşesine

    Önceden hiçbirşeyim yoktu
    Şimdi herşeyim var
    Çünkü sen varsın
    Bir tek sen (i)

    K(al)dın(m) kalbim (d)e



#23.08.2011 21:08 0 0 0
  • cay_guzeli değerli arkadaşım sizin sayfanızı ziyaret etmek ve gönül sesinizin yükseldiği dünyanıza misafir olmak gerçekten çok güzel bir duygu inanın.O kadar içten ve samimi bir tarzınız varki insanı alıp başka bir dünyaya ve dostluğun ön planda olduğu bir yaşama sürüklüyorsunuz.Yüreğinize-yüreğinizin hükmettiği ellerinize-ellerinizin hükmettiği kaleminize sağlık.
#23.08.2011 21:49 0 0 0
  • Kapanmaz sanma yaralar
    Gün gelir en derini bile kapanır
    Sadece zamandır sana gerekli olan
    Herşey unutulurda bir tek unutulmayan
    Dost dediklerinin sırtından vurmasıdır inan

    yürek sesi geldi kulağıma ve anlam dolu okyanusda kulaç atmaya çalıştım nafile
    EyvAllah CAN.
#23.08.2011 22:39 0 0 0
  • cay_guzeli değerli arkadaşım sizin sayfanızı ziyaret etmek ve gönül sesinizin yükseldiği dünyanıza misafir olmak gerçekten çok güzel bir duygu inanın.O kadar içten ve samimi bir tarzınız varki insanı alıp başka bir dünyaya ve dostluğun ön planda olduğu bir yaşama sürüklüyorsunuz.Yüreğinize-yüreğinizin hükmettiği ellerinize-ellerinizin hükmettiği kaleminize sağlık.

    Değerli operatör arkadaşım. Seninde sayfamda içten yorumlarınla katılman beni çok onurlandırıyor. Eksik olmasın hiçbir zaman o yorumların...Saolasın var olasın



    El-keyf canım benim sanada eyvallah. Ayrı bir renk Katıyorsun sende sayfama...
#24.08.2011 08:17 0 0 0
  • noimage

    baka bilmek senle aynı yöne
    maksattaki şeyleri konuşmadan anlıya bilmek
    ve düşünmeden bir anbile
    nedeni ve nasılı kavrayabilmek
    senle aynı duaya amin demek
    ve ortak duların sahibi olmak..
#24.08.2011 08:47 0 0 0

  • Kaçıncı aldanış
    Kaçıncı yanlışım bu!
    Uçsuz bucaksız birdeniz ortasında kaçıncı yalnız kalışım!
    Dermanın yok...
    Gücüm de kalmadı artık ellerimde küreklere asılıpta...
    Asılıp küreklere, geri dönecek!
    Takatim de kalmadı...
    Yorgun yüreğim artık
    Kaldıramıyor
    Yanlışları aldanışları



    Kımsesiz sessiz sensizsim
    Bir deniz ortasında
    Tek başıma
    Tek kalışım
    Daha öncede olmuştu bu
    Evet, ama hani "tamam" işte derken
    Neden yine aynı yerdeym...
    Umutlarım, tüm mutluluklarım alınmış yine yüreğimden...
    Alan kim!
    Alıpda kaybolan kim?..!




#24.08.2011 21:01 0 0 0



  • An gelir kaybettiklerimizi ararız ya..
    En olmadık an ve zamanlarda ..
    Orada olmadığını bildiği halde dönüp dönüp yeniden bakar ya..
    O haldeyim işte..
    Kaybettiğim birşeyler var..
    Aradığım hiçbir yerde olmadığını bildiğim bir şey..

    Nerdesin sen
    Nerelerdesin sen...

    Saklambaçtı oynadığım seninle
    Elma dersem çık
    Çıkarmısın saklandığın yerden
    Yada armut dersem çıkma
    Hangisini seçersin bi söyle

    Yada böyle bir başına koyup gitme
#25.08.2011 20:36 0 0 0
  • Yazılacak bir yorum yokki bu güzel şiirler için teşekkür edip,güzel yüreğinize sağlık demekten başka.
#25.08.2011 21:15 0 0 0
  • helal olsun canım
#25.08.2011 21:43 0 0 0
  • Cin_S helal olsun canım


    Eylemmmm canım arkadaşım hoşgeldinnn. sefalar getirdin . Çok Saolasın canım benim...



    oparetör Yazılacak bir yorum yokki bu güzel şiirler için teşekkür edip,güzel yüreğinize sağlık demekten başka.


    Operatör değerli arkadaşım. Bir kelime yorumun bile benim için çok önemlidir biliyosun. Seninde yüreğine sağlık
#26.08.2011 08:20 0 0 0
  • Eylemmmm canım arkadaşım hoşgeldinnn. sefalar getirdin . Çok Saolasın canım benim...




    Hoşbulduk şennurcum.. rica ederim sen böyle güzel şeyler paylaşırsında ben beğenmemmi
#26.08.2011 23:34 0 0 0
  • muhteşem ellerinize sağlık
#26.08.2011 23:56 0 0 0
  • Bittimi zannediyorsun bu sevdayı,
    Başıma saldın birkere bu belayı,
    Arsızlığım üzerimde yine bu gece,
    Bilki yine sen olacaksın dilimdeki tek hece.
#27.08.2011 21:14 0 0 0

  • Konuşacak mecali yok dilimin
    Her akşam aynı dua dilimde
    Hep yalvarıyorum
    Yok başka dayanağım
    Tek hece diyorum
    Bilmiyorum bilemiyorum
    ....
#27.08.2011 21:21 0 0 0
  • Aslında benim bildiğim şeyleri sende biliyorsun,
    Ama gerçekleri benim kadar kabul edemiyorsun,
    Ne o ağır mı geldi yüreğine,
    Diline dolayamadığın o tek hece.
#27.08.2011 21:38 0 0 0

  • Ağır gelen kelimeler deildi aslında
    Yaşamak isteyipte yaşanılamayanlardı belkide
    Bu yüzden söylenemiyor ya
    O tek hece bir tek cümle
#27.08.2011 21:42 0 0 0
  • Sen yaşanılmayan bir hayatsın benim için,
    Ben yaşamaya korktuğun bir sır olacağım,
    Kalbinin bir köşesinde pişmanlık olup kalacağım,
    Açmaya her çalıştığında daha çok kanayacağım.
#27.08.2011 21:48 0 0 0
  • Son nokta sana kalsın arkadaşım. Çünkü ben tıkandım :) bide uyku gözlerimi esir almış durumda..
    İnşen kısa zamanda tekrarlarız şiir atışmamızı. İyi geceler diliyorum...[
#27.08.2011 22:00 0 0 0