FB´LILERIN ORTAK AVATARI

Son güncelleme: 14.09.2008 14:43
  • hoş bulduk mardinli ewet tabi ki fenerliyim yorgun şairrr söz konusu bile olamz başka bşii...
#10.09.2008 14:51 0 0 0
#10.09.2008 14:56 0 0 0
#10.09.2008 15:05 0 0 0
  • ama bu sitede bu kadar az mı fenerli war yaaa :((
#10.09.2008 15:22 0 0 0
  • az degil sürüyle var ama malesef bi cikip baslarini kaldiramiyor arkadaslarimiz ve taraftari olduklari takimin bölümüne bakamiyorlar..:)
#10.09.2008 16:51 0 0 0
  • buradayız damla aşk olsun...

    sen yeterki uğra buraya arada...
#10.09.2008 16:54 0 0 0
  • sen ugra yanliz kalmazsin..:)
#10.09.2008 22:05 0 0 0
  • aynen oyle :D
#10.09.2008 22:19 0 0 0


  • Fenerßahcemiz icin Yeni Awatarmı KoycaZ MardinLi
#10.09.2008 22:22 0 0 0
  • bu 100. yil baslarinda idi sanirim ama istiyorsan yine ekle.:D
#10.09.2008 23:07 0 0 0
  • oLur :D

    DımdızLak Tek ßa$ıma Ne YapcaM :D
#10.09.2008 23:10 0 0 0
  • sen bölügün basina gec sancagi kaldir bölük arkandan gelir..:D
#10.09.2008 23:12 0 0 0
  • Neyse $uan Yaparsak ayup oLur :}

    Fenerßahçemiz ßi Rayına Otursun'da Ondan Sonra :D
#10.09.2008 23:20 0 0 0
  • durun bakalım ne avatarlar çıkacak daha ortaya :D
#11.09.2008 08:03 0 0 0
  • zaten avatardaki iki keratada artik bizde oynamiyor biraz banel kacar..
#11.09.2008 09:37 0 0 0
  • bencede :D

    başka sus yapanlar bulmak lazım :D
#11.09.2008 10:59 0 0 0
  • ok yapanlar vardı geçenlerde sustan vazgeçip ok mu yapsak
#11.09.2008 11:14 0 0 0
  • oda olur hele bi acilsin ok yapariz..
#11.09.2008 13:00 0 0 0
  • levis ustaya söyleyelim ok smile' ı koysun :D
#11.09.2008 14:59 0 0 0