FB´LILERIN ORTAK AVATARI

Son güncelleme: 14.09.2008 14:43
  • Bencede okan
#06.05.2007 22:51 0 0 0
  • hocam bu avatarlar süper oturdu ya nerden cikti bunlar diyorum ..
#07.05.2007 00:07 0 0 0
#13.05.2007 21:28 0 0 0
  • birazadn yeni ortak avatarimizi sunacam isteyen ekler tabi..
#14.05.2007 14:44 0 0 0
  • bekliyoruz usta
#14.05.2007 14:45 0 0 0
  • aslinda suan kullandigin avatari sunmayi düsünüyordum..

    ben cok beynedim cervecesini falan yukardaki sagda olan logoyuda ekledim

    gayet güzeL durdu..
#14.05.2007 14:47 0 0 0
  • bende fenerrliyimmm hem de enn fanatiğindennnn:)) sarı--kanaryamm ..
#09.09.2008 12:56 0 0 0
  • damla hoşgeldin aramıza
#09.09.2008 12:57 0 0 0
  • hosgeldin aramiza
#09.09.2008 14:44 0 0 0
  • hheh hoşbulduk herkese okan abii sende fenerlisin heeee ne güselll:))
#09.09.2008 14:54 0 0 0
  • eski toprak imzan çok gselmiş mehmet akifin kiii yaaa
#09.09.2008 15:15 0 0 0
  • bazilarida cok gicik oluyor imzama
#09.09.2008 15:31 0 0 0
  • wallla bı benim fikrim işde kişiden kişiye deişir bence çok hoşşş .
#09.09.2008 15:36 0 0 0
  • ee tanşmış kadar oldk bnce
#09.09.2008 16:15 0 0 0
  • @dammla adlı üyeden alıntı:
    hheh hoşbulduk herkese okan abii sende fenerlisin heeee ne güselll:))
    Orijinali Göster...


    ayıp ettin :D kaçar mı :D

    yalnız damla... forum kurallarına göre peşpeşe 2 mesaj yazmak flood yapmak anlamına geliyor...

    dolayısıyla fikirlerini tek mesaj altında birleştirerek yazarsan kuralları çiğnememiş oluruz ok

    artık seni hep buralarda görmek istiyoruz...
#09.09.2008 16:16 0 0 0
  • hmmm anladım okan abicim haberm yokdu bundan snra dikkat ederim buralarda olucam tabe fenerlilerr burda...
#09.09.2008 16:34 0 0 0
  • hosgeldin arkadasim..
#10.09.2008 14:29 0 0 0
  • Hoş Geldin Arkadaşım Fenerbahçelisin Değilmi :D
#10.09.2008 14:37 0 0 0