FB´LILERIN ORTAK AVATARI

Son güncelleme: 14.09.2008 14:43
  • $öLe YuwarLak okeymi

    Yoksa ßöLe ßi ok mi :}
#11.09.2008 22:21 0 0 0
#11.09.2008 22:26 0 0 0
  • heheheh muhbbet o biçimmmm...
#11.09.2008 23:01 0 0 0
  • okey değil Memoli...

    bizim Güiza' nın ok işaretinin smile' ı...
#12.09.2008 08:06 0 0 0
  • Şimdi anLadımm :}
#12.09.2008 08:11 0 0 0
#12.09.2008 08:16 0 0 0


#12.09.2008 09:39 0 0 0
  • evet yaa ben ok smile yi istiyorum:D olmadı guizayla carlosun ok işareti yaptığı afişi küçültürüz:D
#12.09.2008 11:08 0 0 0
  • bir de yengeç smileı varmıdır acaba
#12.09.2008 12:28 0 0 0
  • yapariz kanka no sorun..
#14.09.2008 14:43 0 0 0