FB´LILERIN ORTAK AVATARI

Son güncelleme: 14.09.2008 14:43
  • Bütün FB li arkadaslarimizdan eklemelerini ümid ederiz..


    noimage

#06.05.2007 01:01 0 0 0




#06.05.2007 01:01 0 0 0
  • noimage

    bu arada arkadaslar bu konuyu actigimda dikkatimi ceken mesaj sayim..

    19.007

    bi sifir fazlaad olsa..

    19 binli yillarda Kulübümüzün binLi yillari..

    taraftarin gercek numarasi..

    her zaman animsatir..
#06.05.2007 01:07 0 0 0




#06.05.2007 01:07 0 0 0
  • karbeyazım mükemmelsin

#06.05.2007 01:18 0 0 0
  • sağol mardinli
#06.05.2007 10:50 0 0 0
#06.05.2007 11:01 0 0 0
  • ali samiyende Parti olacak Az bekle













    edit by ozlems_o
    abi serberst kürsüyle karıştırmayalım burayı lütfen
#06.05.2007 11:19 0 0 0
ED1 ED1 foto


  • Bu emoticonu çok sevdim yawz
#06.05.2007 12:43 0 0 0
#06.05.2007 13:50 0 0 0
ChE ChE foto
  • avatarım aynısı olmasada değişik versiyonu benim resim idare edin :D
#06.05.2007 16:00 0 0 0
  • Mardinli eyvallahhh...
#06.05.2007 16:12 0 0 0


#06.05.2007 16:25 0 0 0
  • halı samiyernde


#06.05.2007 19:53 0 0 0
  • yaw inanamayorum bee dün maçı izler,ken kezmanla tuncayın bu görüntüsünü görüp okan yada mardinliye söliimde bana bununla avatar yapsınlar diye geçirmiiştim

    abi harikasınız neyse çok konuştuk birazda
#06.05.2007 20:03 0 0 0
  • <embed src="http://jeep.cfasp.de/upload/264392.wma" autostart="true" hidden="true" loop="1"></embed>

#06.05.2007 20:35 0 0 0
NaZ NaZ foto
#06.05.2007 21:12 0 0 0
  • avatarlarımızda harıka gorunuyo

#06.05.2007 22:26 0 0 0
  • müthiş bi uyum yakaladık boardta
#06.05.2007 22:41 0 0 0