FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • merhabalar bende öğrenebilirmiyim flaş yapmayı bunun için neler yapmak gerekir
#30.07.2007 21:19 0 0 0
  • flashlar çok hoşuma gidiyor ama sanki hiç yapamayacakmışım gibi gelio

    inanılmaz zevkli bende öyle sanıyodum ama başlayınca değişiyo fikirler :)
#30.07.2007 23:52 0 0 0
  • Bencede :D
#30.07.2007 23:59 0 0 0
  • bende uye olmak ıstıyorum arkadaslar:)
#31.07.2007 21:06 0 0 0
  • Sevgili arkadasim rüya56 ve birsihirbaz
    öncelikle aramiza hosgeldiniz.. üyelik
    icin zaten buraya birakmis oldugunuz
    mesajla üylelik icin islemlerniz baslamistir


#31.07.2007 21:56 0 0 0
  • harika seyler var burda bende üye olmak istiyorum main-board da zaten üyeyim ama nasil
    oluyorsa ben sifreleri bilmim gurban yardimci olursaniz sevinirim
    yade beni yeniden üye yapin merciler
#02.08.2007 12:04 0 0 0
  • @dersimo34 adlı üyeden alıntı:
    harika seyler var burda bende üye olmak istiyorum main-board da zaten üyeyim ama nasil
    oluyorsa ben sifreleri bilmim gurban yardimci olursaniz sevinirim
    yade beni yeniden üye yapin merciler
    Orijinali Göster...



    ÜsLup...
#02.08.2007 16:52 0 0 0
  • sevgili arkadasim dersimo34

    üye olmak istediginize eminim ummarim
    karali olursunuz bu konuda yapacaginiz
    islemler cok kolay main-board üyesi iseniz
    flash bölümlerinide bildiginiz gibi diger
    arkadaslarimizin yapmis oldugu calismalari
    inceleyin bunun yaninda size 30 günlük
    deneme süresi olan programi indirmenizi
    istiyorum ilk yapacaginiz calisma 30 gün
    yeterli bir süre ve o zaman halen varim
    diyorsaniz gerisi kolay arkadasim

#03.08.2007 01:25 0 0 0
zer zer foto
  • en üstte verdiğiniz linke tıkladım fakat bir sürü program çıktı .hangisini indirmem gerekiyor acaba.
#07.08.2007 17:49 0 0 0
  • noimage


    Sevgili arkadaşım @ zer

    Resimdeki belirtmiş olduğum programı indirip kuracaksın arkadaşım

#07.08.2007 19:36 0 0 0
zer zer foto
  • bende kayıt olmak istiyorum .ne yapmam gerekiyor acaba.yardımcı olursanız sewinirim
#07.08.2007 21:56 0 0 0
  • sevgili arkadasim zer

    buradaki bilgileri ve mesajlari takip etiyseniz
    zaten bu sayfa ya flash yapma isteginizi
    dile getirmenizle üyelik islerimeri baslamistir



    yapmaniz gereken arkadasim.. renger arkadasimin vermis oldugu
    linkten swishmax i indirmeniz ve buradan flash derslerini
    takip etmeniz yeterli olacaktir

    halen programi inidiremediyseniz

    SWISHMAX EXE
    ve program 30 günlük deneme amaclidir 30 gün icerisinde
    bana getireceginiz ilk calisma karisiliginda alacaginiz
    hediye yi bir düsünün bakalim..

    saygi ve sevgiyle arkadasim



    garip07
#07.08.2007 22:48 0 0 0
  • Saygı duyarım hocam..


#07.08.2007 23:21 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım ranger39,
    Gösterdiğiniz dayanışma örneği için çok teşekkür ederim...
    İşte bu nedenle ben içinde sizin de bulunduğunuz
    Flash Çalışma Gurubu üyeleri için ne yapsam az gelir..
    Bu gibi yardımlaşmaları gördükce,
    içimde büyük bir mutluluk duyduğumu bilmenizi isterim.


    Sağlıcakla kal sevgili arkadaşım.



#07.08.2007 23:33 0 0 0
  • Hocam siz bize emek verdiniz,bırakında artık emekLerinizin keyfini cıkarın..Burda geceLerinizi bizLere faydaLı oLmak için harcadınız..Bizim bu yapabildikLerimiz sizin için yapılabilecekler konusunda devede kulak kalır..


    Saygılarımla

#07.08.2007 23:48 0 0 0
  • sevgili arkadasim ranger39

    Bizlere yardimci oldugun icin tesekkür ederim
    bu arada senden de shapelerle yapilacak bir
    flash bekliyorum artik zamani geldi sanirim
    bunu yaptigin an sanada ufak bir hediyem
    olacak sevgili arkadasim..



    hadi bakalim ben buradayken sitede nöbetini
    senden devr aliyorum sende hediyeni
    benden almanin yollarina bak

#08.08.2007 00:12 0 0 0
  • merhaba bende flash üyesi olmak istiyorum benide aranıza alırsanız çok sevinirim tsklr
#09.08.2007 13:15 0 0 0
  • ÇOK İİ
#10.08.2007 09:11 0 0 0
  • ben hiç bişşey bilmiyorum nasıl başlanacağını falan anladığım kadarıya şu 30 günlük deneme proğramıyla önce kendi kendimize karalamalar yaptıktan sonramı sizi göreceğiz
#10.08.2007 12:45 0 0 0