Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Mesajlar
CANÖZÜM
Üye
22.10.2008
Uzman Çavuş
6.560
282
Konular
2.575
Mesajlar
0
Takipçiler
Hakkında
CANÖZÜM
Konu:
Biz geldiiik
Maşallah Size, Allah Sağlıkla Kucağına Almayı Nasip Eder İnşaallah
#20.08.2010 23:32
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
2010 Miraç Kandiliniz Mübarek Olsun
#08.07.2010 23:32
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Alo Alo Alo
Çok güzeldi çok eğlendim teşekkürler
#08.07.2010 23:28
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Umudu Kuşanıp Geldim Sıcaklığım Sevdamdır
ŞAH diyorum işte kanayan yerlerime.
umudun direnciyle ördüğüm KALE'lerin aşılmaz yüksekliğinde,
MAT ediyorum çirkinlik şahı sancılarımı..
başı dumanlı dağların sevdayla emzirdiği
cesur (b)akışlı coşkun bir nehir dökülüyor KARADENİZ'ime...
Tepeden-tırnağa AŞK kesiliyorum (b)akışının karşılığı...
emeğine sağlık herşeyiyle süperdi
#01.07.2010 17:23
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Kizlar Zumba Yapmaya Varmisiniz
çok güzel dans ediyorlar
#01.07.2010 17:14
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Bu Da Ben; Ferda
Maşallah canım çok güzelsin
Allah sevdiklerine bağışlasın
#01.07.2010 17:09
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Bende mehtap
Aramiza hosgeldin Mehtap
#01.07.2010 17:07
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Miss-li MeLek
Maşallah çok tatlısın canım Allah sevdiklerine bağışlasın
#01.07.2010 17:06
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Çok Üzgünüm
İnşallah canım
yazdıklarınız için çok teşekkür ederim hepinize
#20.06.2010 16:48
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Seni Düşünmek
Teşekkürler
#03.06.2010 23:00
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Dedim ki Ben Sana Vurgunum
Dedim ki ben bir deniz
Sen beni besleyen nehir
Kurur kalırım akışın olmazsa
Emeğine sağlık ablacım
#31.05.2010 17:02
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Yar sevmek Yar'dan düşmektir
İÇİMDEKİ KUYUYA DÜŞ. BEN TUTARIM SENİ.
Emeğine sağlık çok güzeldi..
#31.05.2010 17:00
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Seni Düşünmek
teşekkür ederim
#30.05.2010 20:55
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Seni Düşünmek
Seni düşünmek;
Seninle yatıp, seninle kalkmaktır.
Seni düşünmek;
Bir çiçeği koklamaktır.
Seni düşünmek;
Avuçları açıp, gökyüzüne bakmaktır.
Seni düşünmek;
Görülmeyeni görmektir,
Duyulmayanı duymaktır.
Seni düşünmek;
Gafletten uyanmaktır,
Yürekten inanmaktır.
Seni düşünmek;
Verilen sözü tutmaktır,
Yapılan kötülüğü unutmaktır.
Seni düşünmek;
Sadece senden ummaktır.
Seni düşünmek;
Gülmektir, ağlamaktır.
Seni düşünmek;
Coşmaktır, çağlamaktır.
SENİ DÜŞÜNMEK;
ÖLMEK VE YAŞAMAKTIR.
[main-arkaplan-muzik]275[/main-arkaplan-muzik]
alıntıdır
#30.05.2010 17:14
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Çok Üzgünüm
ewet şimdi daha iyiyim
ama aklıma geldiçe üzülüyorum
#29.05.2010 18:41
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Çok Üzgünüm
hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar
#26.05.2010 18:02
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
Doridorca 2010 Abiye Elbise Modelleri
hepsi çok şık
#23.05.2010 23:41
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
2010 Yılı Degişik Ayakkabı Modelleri
bayağı değişik ayakkabılar
#23.05.2010 23:38
0
0
0
CANÖZÜM
Konu:
2010 Kral Tv Müzik Ödülleri ve Kırmızı Halı Elbiseleri
Petek Dinçöz ün elbisesi çok şık ve güzeldi
#23.05.2010 23:37
0
0
0
İLK
«
4
5
6
7
8
9
10
11
12
»
SON
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı