çoookk teşekkür ederim arkadaşlar
şuan o kadar mutluyum ki yazdıklarınızıda okunca mutluluğum ikiye katlandı
bu arada bütün annelerin anneler günün kutluyorum
arkadaşlar sizlere bir haber vermek istiyorum
5 yıllık evliyim ve çocuğum yoktu bazı arkadaşlar biliyor çocuğumun olmadını
ve şimdi o güzel haberi sizlerlede paylaşmak istiyorum
5 yıll aradan sonra hamileyim ve hemde ikizmiş
çok mutluyum o kadar ki mutluyum sanki bulutlardayım
YÜCE RABBİM BÜTÜN ÇOCUĞU OLMAYANLARADA NASİP EDER İNŞALLAH
ve
benim çocuklarımıda eli ayağı düzgün sağlıklı ve salihli evlatlar olarak kucağıma almayı nasip eder İNŞALLAH amin.