cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#13.07.2009 19:48 0 0 0
#13.07.2009 15:17 0 0 0
#13.07.2009 11:23 0 0 0
#11.07.2009 15:41 0 0 0
#11.07.2009 15:39 0 0 0
#11.07.2009 15:38 0 0 0
#11.07.2009 10:44 0 0 0
#09.07.2009 15:48 0 0 0
#09.07.2009 10:24 0 0 0
#07.07.2009 16:05 0 0 0
#07.07.2009 11:55 0 0 0
  • Konu: Mis kokulu
    bizim bu çiçekten var,özellikle sabahları ve akşamları çok güzel kokuyor:)teşekkürler..
#06.07.2009 18:23 0 0 0
  • güller çok güzelmiş,özellikle kırmızı gül:)teşekkürler..
#06.07.2009 18:20 0 0 0
  • "hayat güçsüzlüğü affetmez" güzel söz gerçekten ve de doğru
    paylaşım için teşekkürler..
#03.07.2009 17:33 0 0 0
#03.07.2009 17:26 0 0 0
#03.07.2009 12:22 0 0 0
#02.07.2009 09:13 0 0 0
#01.07.2009 20:25 0 0 0
#01.07.2009 20:20 0 0 0