- Ana Sayfa
- Mesajlar
cemre09
Üye
-
ikiside olmalı bence,ama çalışmadan olmaz,çalışmak daha önemli bir söz vardır "çalışan kazanır elması kızarır" diye
-
sen yaşıyon mu kız
-
yokmudur kimsecikler
-
yazık çocuğa ya,rendelencek garibim

-
güzelmiş, ama sakın ıslanmasın
-
nasıl yapmışlar öyle çok güzel ya
-
ablacığım dans çalışmalarına devam demi?
-
paylaşımın için teşekkürler
-
SEMİ Gizli açık her sesi işiten
-
SABUR C.C. Asileri hemen cezalandırmayıp çok sabreden
teşekkürler
-
ben de telefon,fotoğraf makineme
-
bizim bu çiçekten var,özellikle sabahları ve akşamları çok güzel kokuyor
teşekkürler..
-
güller çok güzelmiş,özellikle kırmızı gül
teşekkürler..
-
"hayat güçsüzlüğü affetmez" güzel söz gerçekten ve de doğru
paylaşım için teşekkürler..
-
hepsini okuyamadım ama güzel sözler,teşekkürler
-
aynen ya kimse kalmadı
ben buralardayım
-
pamuk gibi,çok güzel,teşekkürler
-
Kötü olmuş Acemkızı06

dün akşam sallandım en son
-
Evet,Gökhan Özen'in şarkıları