cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#28.08.2009 18:51 0 0 0
#28.08.2009 18:47 0 0 0
  • Başınız sağolsun.ALLAH rahmet eylesin.Allah sabır versin.Herşeyin bir sonu var işte..Doğup da yaşamaya başladığımız gibi,ölerek yaşamımız son bulacak..
    Ben de bi anda dedemi kaybettiğimi düşündüm çok kötü oldum):Allah herkesi sevdiklerine bağışlasın..
#28.08.2009 18:45 0 0 0
  • "Hangi Yoldan Gecersen Geç
    SENİ SEVDİĞİMİ OKUYACAKSIN"
    yüreğine, emeğine sağlık ablacım
#28.08.2009 18:37 0 0 0
  • dalgacı çikolatalar bağımlılık yaparsa,bol bol çikolata var mı peki fabrikada, herkese yetecek kadar:D
#28.08.2009 18:23 0 0 0
  • param yok:Diyi bakalım bugün dalgacıdan olalım(:
    ve çikolatanın içine niye bişey koyuyorsun dalgacı ya
#28.08.2009 16:54 0 0 0
#28.08.2009 16:38 0 0 0
#28.08.2009 16:35 0 0 0
#28.08.2009 12:36 0 0 0
  • Ben geçen sene 4 tane 20lik diş aldırdım ve kurtuldum şükür.Gömülüydü dişlerim ve operasyanla aldı doktor.Elime de bir kağıt verdiler,dikkat etmem gerekenleri..Kağıtta yazılı olanları dikkate aldım ve pek sorun yaşamadım..

    Ameliyat sonrası dikkat edilmesi gerekenler

    *Ağızdaki tamponu yarım saat sonra atınız.

    *Ameliyattan sonra oluşan sızıntı şeklinde kanama normaldir.Uzun süren şiddetli kanama varsa diş hekiminize ya da en yakın sağlık kuruluşuna başvurunuz.

    *Yara yerini kurcalamayınız.Yoksa ağrı,enfeksiyon gelişebilir.

    *İlk 24 saat boyunca o taraf ile çiğneme yapmayınız.Çok sıcak ve soğuk içecekler tüketmeyiniz.

    *İlk 24 saat sigara içmeyiniz.Çünkü sigara kanamayı artırıp iyileşmeyi bozar.

    *İlk 24 saat ameliyat bölgesine, dışarıdan 10 dk arayla buz tatbiki yapınız.

    *Tükürmeyiniz.Yoksa kanama artar ve pıhtı yerinden oynayabilir.

    *Ağzınızı ve özellikle ameliyat bölgesini temiz tutunuz.

    *İlaçları düzenli kullanınız.

    *Eğer dikiş atıldı ise 7 gün sonra dikişlerinizi aldırınız.
#28.08.2009 10:58 0 0 0
  • Bende geçen sene 4 tane 20lik diş aldırdım,gömülüydü.Dikiş falan atıldı.Uyuşturucu iğne vurulduğu için acı duyulmuyor.Sadece etkisi geçtikten sonra ağrı duyuluyor.Biraz dayanmak gerekiyor o ağrıya..Dikişler alınırken sorun olmuyor zaten.Her defasında ağrı kesici ve antibiyotik verdi. Bence antibiyotik vermeliydi doktor..
#28.08.2009 10:38 0 0 0
#28.08.2009 10:20 0 0 0
#27.08.2009 16:04 0 0 0
#27.08.2009 15:46 0 0 0
  • çok güzeller,emeğinize sağlık..resim çekmek gerçekten çok güzel oluyor,zevkli birşey:)
#27.08.2009 15:45 0 0 0
#27.08.2009 15:16 0 0 0
#27.08.2009 14:56 0 0 0
#27.08.2009 14:52 0 0 0
#27.08.2009 14:49 0 0 0