cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#29.08.2009 15:21 0 0 0
#29.08.2009 15:17 0 0 0
#29.08.2009 09:45 0 0 0
#28.08.2009 21:07 0 0 0
  • cemrecik?:Dama vazgeçtik dalgacı batırırsanız başka çikolata bulamazsınız,mainin tek fabrikası o dedi ben de vazgeçtim
#28.08.2009 20:59 0 0 0
  • arkandan konuşmadık amasadece fabrikayı batırmak istiyorduk ama vazgeçtik:D
#28.08.2009 20:53 0 0 0
#28.08.2009 20:40 0 0 0
#28.08.2009 20:39 0 0 0
#28.08.2009 20:36 0 0 0
#28.08.2009 20:33 0 0 0
#28.08.2009 20:27 0 0 0
#28.08.2009 20:24 0 0 0
  • neden bugünlük?:D o zaman fabrikayı batırırız bak dalgacı ona göre ha:D
#28.08.2009 20:15 0 0 0
#28.08.2009 20:11 0 0 0
#28.08.2009 20:10 0 0 0
#28.08.2009 20:07 0 0 0
#28.08.2009 20:06 0 0 0
#28.08.2009 19:05 0 0 0
#28.08.2009 19:02 0 0 0