Unutur muyuz seni nasıl laf oSeni tanıdığıma memnunum SametVe gerçekten de bir vedaya dönüştürme bunu..Hayatında yeni başlangıçlar yapıyorsun.Bu yeniliklerin sana hayırlar getirmesini diliyorumOkulunda başarılar diliyorum canısı..Ve sen de bizi unutma..Allah'a emanet ol!
ziki ne de güzel anlatmışsın,emeklerine sağlık..resimde çocuğun annesi gözleri önünde ölmüş,çok kötü gerçekten..annelerimiz çok değerli gerçekten de,Allah kimseyi annesiz bırakmasın..onlar bizim herşeye rağmen gönüllü meleklerimiz,canlarımız