cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

  • insanlar çok bencil...bazıları da (nadir oluyor)çok iyi..
#24.09.2009 20:01 0 0 0
#24.09.2009 19:57 0 0 0
  • Ne güzel bir meslek..Ben de polis olmak istiyordum,ama olmadı..
#22.09.2009 17:50 0 0 0
  • Unutur muyuz seni nasıl laf oSeni tanıdığıma memnunum SametVe gerçekten de bir vedaya dönüştürme bunu..Hayatında yeni başlangıçlar yapıyorsun.Bu yeniliklerin sana hayırlar getirmesini diliyorum:)Okulunda başarılar diliyorum canısı..Ve sen de bizi unutma..Allah'a emanet ol!
#22.09.2009 17:26 0 0 0
#20.09.2009 08:51 0 0 0
  • Qısacası Müsəlman, həsrəti çəkilən insan deməkdir.
    çok doğru..işte bu bir cümle herşeyi anlatmış dateşekkürler..
#15.09.2009 20:53 0 0 0
#15.09.2009 20:50 0 0 0
  • amin inşallah yasmin(:geçiyordum bir bakayım dedim..ben azeri değilim ama,azerice konuşanları dinlemek çok güzel ya(:
#15.09.2009 20:46 0 0 0
#15.09.2009 20:41 0 0 0
#15.09.2009 19:06 0 0 0
#15.09.2009 19:04 0 0 0
#15.09.2009 18:59 0 0 0
#15.09.2009 18:55 0 0 0
#15.09.2009 14:28 0 0 0
#15.09.2009 08:52 0 0 0
#10.09.2009 13:24 0 0 0
#05.09.2009 19:53 0 0 0
  • ziki ne de güzel anlatmışsın,emeklerine sağlık..resimde çocuğun annesi gözleri önünde ölmüş,çok kötü gerçekten..annelerimiz çok değerli gerçekten de,Allah kimseyi annesiz bırakmasın..onlar bizim herşeye rağmen gönüllü meleklerimiz,canlarımız
#05.09.2009 10:08 0 0 0
#05.09.2009 10:02 0 0 0