cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#23.10.2009 10:05 0 0 0
#19.10.2009 10:54 0 0 0
#16.10.2009 21:07 0 0 0
  • Konu: Bir Anı
    Sen başkasın ki zaten..Yüreği büyük Memo
#14.10.2009 09:46 0 0 0
  • emeğine sağlık..çocuklar için daha güzel yaşanılası bir dünya olabilse keşke..o küçük meleklere,saf,temiz meleklere..
#13.10.2009 10:04 0 0 0
  • Paylaşım için teşekkürler..
    Eğitim herkese şart..Zihinsel engellilerin eğitimi daha farklı tabii..Allah yardımcıları olsun..
    Yazı renginin sarı olması gözü yoruyor,okumada zorlandım açıkçası,değiştirirseniz daha rahat okunabilir.
#11.10.2009 10:01 0 0 0
#11.10.2009 09:41 0 0 0
  • Çok güzeldi emeğine sağlıkve her gün birşeyler öğreniyoruz tecrübe ediyoruz..zaman geçtikçe..(:
#07.10.2009 10:17 0 0 0
  • Evet Türkiye de öğretmen olmak zor!Eğitim ve öğretime yeterli bütçe ayrılmıyor malesef..
    Kast sistemi gibi denmiş o da doğru;"kadrolu, sözleşmeli, vekil, ücretli..4e ayrılarak 4 çeşit öğretmenlik olmuş oluyor..Hele ki ücretli öğretmenler vasıfsız işçi gibi çalıştırılıyor!Hiçbir hakkı yok,olsa da sınırlı..Böyle olunca da özellerde ya da dershanelerde çalışmak zorunda kalıyorlar.Tabi ki kpssden yeterli puan alınarak kadroya geçmek en iyisi ve öyle olmalı..Ama kadroya geçemeyenlerde 4 sene boşa mı okumuş olsun yani..
    Ben de yeni mezun oldum.Ücretli çalışmaktayım..Kast sistemine tabi tutulan 4. seçenek,ücretli öğretmenlik..
    Paylaşım için teşekkürler..
#06.10.2009 10:59 0 0 0
  • Doğum günün kutlu olsun ablacım



    Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir "hayat pastası" yapabiliriz sanırım... Nice yaşlara!

    Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğum günün kutlu olsun!

    HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN!:
#05.10.2009 20:33 0 0 0
#04.10.2009 13:27 0 0 0
  • Arkadaşım ben de aldırdım 20 lik diş,ssk lı olduğumuz için bir ücret ödemedik.. TÜm dişlerin röntgeni gerekiyordu , onu dışarıdan çektirdik hastane de yokmuş,ona ücret ödedik..
#04.10.2009 13:24 0 0 0
#04.10.2009 13:16 0 0 0
#25.09.2009 19:06 0 0 0
#25.09.2009 18:59 0 0 0
#25.09.2009 18:55 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler..ve de hemen hemen her gün çocukların oynadıkları birşey bu oyun hamurları..dikkatli olmak gerek..
#25.09.2009 14:29 0 0 0
#25.09.2009 13:53 0 0 0
#25.09.2009 13:46 0 0 0