cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#29.08.2009 15:46 0 0 0
#29.08.2009 15:45 0 0 0
#29.08.2009 15:43 0 0 0
#29.08.2009 15:43 0 0 0
#29.08.2009 15:41 0 0 0
#29.08.2009 15:41 0 0 0
#29.08.2009 15:40 0 0 0
#29.08.2009 15:39 0 0 0
#29.08.2009 15:38 0 0 0
#29.08.2009 15:37 0 0 0
#29.08.2009 15:36 0 0 0
#29.08.2009 15:36 0 0 0
#29.08.2009 15:34 0 0 0
#29.08.2009 15:31 0 0 0
#29.08.2009 15:30 0 0 0
  • samet alacağın olsun şaka yaptın demek hahııh ben çuvaldan çıkarır yerim o zaman
#29.08.2009 15:29 0 0 0
  • evet dün patlayana kadar yedim,yarısını da çuvala doldurdum eve getirdim
#29.08.2009 15:27 0 0 0
  • ooo samet çikolata alacak ha başına saksı mı düştü neneyse teşekkür ederim o zaman:D
#29.08.2009 15:26 0 0 0
  • ben de bugün çikolata almayıveririm napayım:Dgider bakkaldan alırım veresiyeye yazdırırım
#29.08.2009 15:25 0 0 0