cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

  • Bizler bizleerr efendimiz o gecede arşı alaya ulaştığında
    Neler yapıyoruz acaba
    Eyyy efendimiz bizleride ümmetin say
    Bizleride yanına al
    Bizler aciz kullarıyız ALLAH'ın
    Bizlerede şefaat eyle ...

    AMİN
    Çok güzel olmuş..
#19.07.2009 15:27 0 0 0
#19.07.2009 11:46 0 0 0
  • TELEFON
    Telefonun delikleri içinden
    Ufak tefek parmakları yüzünden
    Bir bilseniz başımıza ne geldi
    Küçük kardeşimin yüzünden
    Babam evde yokken telefon eder
    Bütün şehri arar rahatsız eder
    Sayıları bilmez küçük yumurcak
    Bilmeyiz ne zaman akıllanacak
    1-1-2 den ambulans geldi
    1-1-0 dan itfaiye geldi
    1-5-5 polislerinmiş
    Kızdılar babamı alıp götürdüler
    güzel şarkılar bunlar:) ama bu telefon şarkısı küçük yaş gruplarına pek uygun değil. Stajda 4 yaş grubunda çocuğun biri ağlamıştı. "Kızdılar babamı götürdüler" dendiği için..
#19.07.2009 11:41 0 0 0
#19.07.2009 11:36 0 0 0
#19.07.2009 11:33 0 0 0
#19.07.2009 11:03 0 0 0
#19.07.2009 11:01 0 0 0
#19.07.2009 10:50 0 0 0
#18.07.2009 21:21 0 0 0
#18.07.2009 21:10 0 0 0
  • Konu: Anladım
    acele etmemem gerektiğini anladım..
#18.07.2009 19:02 0 0 0
#18.07.2009 18:56 0 0 0
#18.07.2009 16:13 0 0 0
#17.07.2009 11:02 0 0 0
#16.07.2009 21:45 0 0 0
  • benim babaannemde yapar bu dolmayı,güzel oluyormuş,ama ben hiç yemedim,sevmiyorum..
#15.07.2009 11:30 0 0 0
#14.07.2009 22:28 0 0 0
#14.07.2009 22:26 0 0 0