bende farklı bir tavşan yapımı daha biliyorum kalplerden..
ama bu telefon şarkısı küçük yaş gruplarına pek uygun değil. Stajda 4 yaş grubunda çocuğun biri ağlamıştı. "Kızdılar babamı götürdüler" dendiği için..
ama dua edelim kısmından sonrasını bilmiyordum,teşekkürler
akıllı bıcırıklar
paylaşım için teşekkürler
benim 34 çıktı,yaşımdan 13 fazla