Şu anda cok uzaktasın, beni düşünüyor musun, bilmiyorum?
Ama ben hep seni düşündüm bugün, hiç aklımdan çıkmadın, attığım her adımda, yaktığım her sigaramdaydın....
Seni öyle cok özlüyorum ki, zaten cok uzaklardaydın, bugün klevyeme dokunan parmaklarım bile sana kavuşamadı...
Bugün bir başka hüzün çöktü yüreğime, ne yapsam ,ne etsem silinip atılamadı.
Seni şimdiden öyle çok özledim ki...İçim acıyor, sanki anlamsız bir keder çöreklendi yüreğime, gitmek bilmiyor...
Seni öyle çok seviyorum ki, istersen sor bugün benimle olan yüreğime akan gözyaşlarıma sor istersen, yüreğime sor, giderken yanına aldığın yüreğime sor, anlatsın seni ne çok sevdiğimi....ne cok özlediğimi...
Seni öyle çok özledim ki, sanki bugün yine ankara benimle ağladı...Gözyaşlarım yağmurun kilere karıştı....hava kasvetli, ben bir büyük acı.. senden başka kim bilebilir, çektiğim bu sancıyı?
Yürüdüm yağmur da, ellerim üşüdü yine....
Gözyaşlarım, yağmura karıştı....Yüreğim ise sıcaktı, Giderken yanında götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı.....
Biliyor musun? ne zaman biri bana canım dese, senin seslenişin kulaklarımda çınlıyor, irkiliyorum, mutsuz musun gene? Gene yüreğin mi acıyor diye düşünüyorum...Ne zaman yalnız birini görsem, senin suliyetin sanıyorum, ne zaman bir ayak izine takılsa gözlerim, yüreğime geldiğin günler de bıraktığın ayak izleri aklıma geliyor, ürperiyorum.....
Yokluğunda neleri yitirdim... sen yoksan, gül güzel kokmuyor eskisi gibi, ne de güneş içimi isitiyor, ne de yağmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma, buram buram...
Yokluğunda neleri yitirdim, sen yoksan artık gülüşüm bile içten değil, şen kahkahalar atanlara imreniyorum hanidir...sen yoksan, ipekler bile dalıyor bedenimi, sakin yanlış anlama.. sitemin sana değil bebeğim, sitemim aşka...
Sana aşık olmasam, sensiz günlerde böyle mutsuz olmazdım, sen, sen diye yakarıp, sabahlara kadar yıldızları saymazdım...Görüyor musun yokluğunda neleri yitirdim..ama sitemim sana degil...sitemim AŞKA!!!
SANA NASIL SiTEM EDEBİLİRİM?
BEN SADECE SENİN İÇİN ÖLMESİNİ SENİ SEVMESİNİ BİLİRİM BEYAZ GÜLÜM....
Güneşin olmak isterdim senin. Hatta gün ışığın. Hatta sabah yüzüne vuran ilk ışık olmak isterdim. Işığın olmak isterdim senin.
Sabah uyandığında ilk beni görmeni, gülümsemeni isterdim. Perdelerin arasından sızmayı başarmış gün ışığı gibi gelip göz bebeğine girmek isterdim. Sonra kendimi görmek isterdim göz bebeğinde, gözbebeğin olup. Göz bebeğindeki ışık olmak isterdim&
Sızmak isterdim tüm sıcaklığım ve sevgimle kalbine. Bir anda ısıtmak isterdim seni. Sıcaklığın olmak isterdim. Buz tutmuş hiçbir zerren kalmasın isterdim. Öyle sızmak isterdim ki her çatlaktan içeri gireyim, yayılayım bir anda. Seni ısıtan sıcaklık olmak isterdim&
Bir gülümseme olmak isterdim yüzüne yayılan. Sen istemesen de gelip yüzüne yapışan bir gülümseme. Işık gibi bir anda tüm yüzünü aydınlatan bir gülümseme olmak isterdim.
Çimlere yayılmış bir beden olmanı isterdim. Şöyle sırtüstü uzanmış, kollarını açmış , gökteki bulutları kucaklayan bir beden.
Burnuna mis gibi toprak kokusu gelirken sen gülümseyesin istiyorum yaşama. Sonra bulutların arasından sızan güneş ışığın olmak isterdim yine. Sızıp sevincin olmak isterdim&
Dudağının kenarındaki alaycı kıvrım olmak isterdim. Yaşamla dalga geçen alaycı kıvrım. Öyle bir kıvrım ki yaşam sana dokunamasın, seni örseleyemesin senden korkusundan. Dudağının kıvrımındaki ışık olmak isterdim. Çabucak sende olmak için, ışık olmak isterdim&
Ellerinle topladığın kır çiçekleri olmak isterdim. Tek tek, özenle toplayıp, pencerenin önündeki vazona koyduğun, gün boyu kokladığın, sevgiyle baktığın kır çiçekleri olmak isterdim. Çiçeklerden yansıyan renk olmak isterdim sonra. Yüzüne canlılık veren renk. Rengin olmak isterdim senin&
Kahkahan olmak isterdim. Ağzından çıkan kocaman bir kahkaha olmak. Düşünmeden, kontrolsüz, ansızın, gürültülü, günler boyu süren bir kahkaha. Neşen olmak isterdim senin. Hiç bitmeyen neşen&
Sen olmak isterdim. Işığın gibi sen olmak isterdim. Sende bir sen olmak, benden bir sen olmak isterdim. Hayat ışığın olmak isterdim, hep hayattar olasın diye. Benimle hayat bulasın diye, hep sende olayım diye ışık olmak isterdim.
Işığın olmak isterdim& Senin ışığın olmak isterdim
Ve
Sevdiğin olmak isterdim... ßir ömür ßoyu Gönlünde Hapsedeceğin...
Seni kimse tanimamali,
Kimse bilmemeli bu dünyada,
Gizemler içinde dogan bir çocuk gibi,
Sadece sevgimde,askimda sakli kalmalisin..
ßir gülün yapragindan damlayan dalma gibi,
Saf ve temiz olmalisin..
Herkesten uzak yasamalisin..
Kimse fark etmemeli seni..
Oracikta yasadigini sadece ben bileyim
Sabahin günesi de,gecenin karanligi da
ßilmemeli seni..
Seni bir tek BEN bilmeliyim..
Seni bir tek BEN sevmeliyim..
Ve senin için bir tek,
ßEN ÖLMELIYIM..
Ye$iL qözLüm...
Seni kimse tanimamali,
Kimse bilmemeli bu dünyada,
Gizemler içinde dogan bir çocuk gibi,
Sadece sevgimde,askimda sakli kalmalisin..
ßir gülün yapragindan damlayan dalma gibi,
Saf ve temiz olmalisin..
Herkesten uzak yasamalisin..
Kimse fark etmemeli seni..
Oracikta yasadigini sadece ben bileyim
Sabahin günesi de,gecenin karanligi da
ßilmemeli seni..
Seni bir tek BEN bilmeliyim..
Seni bir tek BEN sevmeliyim..
Ve senin için bir tek,
ßEN ÖLMELIYIM..
Ye$iL qözLüm...
Seni seviyorum!
Sadece kim olduğun için değil,
Sen olduğun için ve seninle beraberken kim olduğumu,
ßenliğimi anladığım için.
SENİ SEVİYORUM!
Sadece kendine yaptıkların için değil,
ßana kattığın güzellikler için
Seni seviyorum!
İçimdeki çocuğu saklı kalmış beni yeryüzüne çıkarttığın için
Ve sana ihtiyacım olduğu her an,
Tüm duyarlılığınla yanı başımda olduğun için
Seni seviyorum!
Elinin kalbimin üzerinde hissettiğim zaman üzüntülerimi alıp,
Anıların yerine şimdiye kadar hiç kimsenin başaramadığı,
O güzellikleri o sıcaklı o içtenlik ışığını,
ßana duyurmayı başardığın için
Seni seviyorum!
Hayatımı kutsal sevgi tapınağına çevirdiğin,
Ve her günümü yaşam sevincine unutulmayan...
Şiirlere dönüştürdüğün için
Seni seviyorum
Çünkü sen şimdiye kadar hiç başaramadığım şeyleri,
Kendimle dost ve barışık olmayı,
Ve hiç bir zaman tadamadığın kadar mutlu olmayı sağlıyorsun.
Ve sen bütün bunları yalnızca sözlerinle dokunuşunla ya da işaretlerle değil!
Kendin olmakla yapıyorsun.
Hiç kuşkusuz sağlıklı sevgi ve gerçek dostluk,
Ölümsüz arkadaşlık budur sevgilim...!
SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM
BİR SU GİBİ AKIP GİTMEYECEK SEVGİN KALBİMDEN
SENİ SEVİYORUM Ye$iL GöZLüM...!
Seni seviyorum!
Sadece kim olduğun için değil,
Sen olduğun için ve seninle beraberken kim olduğumu,
ßenliğimi anladığım için.
SENİ SEVİYORUM!
Sadece kendine yaptıkların için değil,
ßana kattığın güzellikler için
Seni seviyorum!
İçimdeki çocuğu saklı kalmış beni yeryüzüne çıkarttığın için
Ve sana ihtiyacım olduğu her an,
Tüm duyarlılığınla yanı başımda olduğun için
Seni seviyorum!
Elinin kalbimin üzerinde hissettiğim zaman üzüntülerimi alıp,
Anıların yerine şimdiye kadar hiç kimsenin başaramadığı,
O güzellikleri o sıcaklı o içtenlik ışığını,
ßana duyurmayı başardığın için
Seni seviyorum!
Hayatımı kutsal sevgi tapınağına çevirdiğin,
Ve her günümü yaşam sevincine unutulmayan...
Şiirlere dönüştürdüğün için
Seni seviyorum
Çünkü sen şimdiye kadar hiç başaramadığım şeyleri,
Kendimle dost ve barışık olmayı,
Ve hiç bir zaman tadamadığın kadar mutlu olmayı sağlıyorsun.
Ve sen bütün bunları yalnızca sözlerinle dokunuşunla ya da işaretlerle değil!
Kendin olmakla yapıyorsun.
Hiç kuşkusuz sağlıklı sevgi ve gerçek dostluk,
Ölümsüz arkadaşlık budur sevgilim...!
SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM
BİR SU GİBİ AKIP GİTMEYECEK SEVGİN KALBİMDEN
SENİ SEVİYORUM Ye$iL GöZLüM...!
Gidiyormusun?
Gideceksen seni tutmam
Nedenini bile sormam
Gideceksen arkandan aglamam
Asla arkandan yalvarmam
Kararliysan seni vazgectirmem
Inatliysan yolundan döndürmem
Arkandan asla bakmam
Cekip gidisine ben karisamam
Gidiyormusun?
Hadi git,
Git, ama arkanda yarali, kalbi kirik
Masum ama bir o kadar da gururlu
Bir insani biraktigini
UnutmA!
Hadi git, DURMA!
Tutmuyorum seni
Dokunmuyorum sana
Yalvarmiyorum kal diye
Bakiyorum bakiyorummm
daliyorum ve agliyorum
Gözümden yaslar akiyor ama konusmuyorum
SuSuYoRuM! Cünkü sen gidiyorsun
Ama ben, ben seni delicesine seviyorum gülüm...!