Yine Yoksun...
ßen Burda,
Birbasima.
Sensizlik,
Soguk;
Nasil üsümüsüm...
Radyo çaliyor,
"Ask diye bir sey yok" diyor pavyon sarkicisinin biri.
Oysa ben hala,
Bilmem kaç kez sabikalanmis inadimla,
Sensizlige saklambaç süsü veriyorum...
Kaçinci çiçek sana kopardigim,
Ya da kaçinci düsüm bu kanat takip sana yolladigim,
Bilmiyorum... ßilemiyorum...
Sensizlik,
Soguk.
Üsümüsüm...
Ahh ßilmiyorum ßeyaz Gülüm ßilemiyorum...
(Sensizlikle flört etmeyi sen değil, sensizlik bilir;
sesi ses, sessizliği sensizlik bilir&)
Korkma, sana aşkı öğretmeyen kendinin
ellerinden tut!
Çok ağrımış kendinin, siyah
ve ayaz kendinin.
Hep avuttuğum düşler için bana bir gül ver...
Bak, Palandöken dağlarında karlar erimiş,
teknelerle kol kola bir bahar sulara inmiş;
dağlar için, sular için bana bir gül ver.
Bir gül ver söküldüğüm günler için
-ve önce kendinin ellerinden tut.-
Korkma, sana aşkı öğretmeyen kendinin
ellerinden tut!
Çok ağrımış kendinin, siyah
ve ayaz kendinin.
Hep avuttuğum düşler için bana bir gül ver...
Bak, Palandöken dağlarında karlar erimiş,
teknelerle kol kola bir bahar sulara inmiş;
dağlar için, sular için bana bir gül ver.
Bir gül ver söküldüğüm günler için
-ve önce kendinin ellerinden tut.-
Mutluluk sıkışmışken zamanın çıkmazlarında,
Saatim hep aynı kedere ayarlıyken,
Hüzün aşıkken bakışlarıma,
Yalancı baharlar, gözyaşı getiriyorlar kapıma,
Aldanıyorum umut maskesi takmış, hıçkırıklara.
Yıllar umursamaz ve hovardayken,
Yaşadığım her aşk bir savaş, her savaş bir yıkımken,
Yorgun bedenimin ayrılığa daha borcu bitmemişken,
Düşüncen tüm benliğime sinmişken,
Hayat, dikenli tellerini örüyor üzerimde,
Kurtulmaya çalıştıkça sensizlik kanıyorum,
Kanadıkça kurtulmaya çalışıyorum.
Kalbimi sökerken yerinden, ellerinle,
Nefessiz bırakırken, karanlık dar odalarda,
Savururken bedenimi acımasızca, rüzgarınla,
Bakışların sabır olup çıkıyor karşıma,
Kızamıyorum, azar azar yok olmama rağmen sana...
Mutluluk sıkışmışken zamanın çıkmazlarında,
Saatim hep aynı kedere ayarlıyken,
Hüzün aşıkken bakışlarıma,
Yalancı baharlar, gözyaşı getiriyorlar kapıma,
Aldanıyorum umut maskesi takmış, hıçkırıklara.
Yıllar umursamaz ve hovardayken,
Yaşadığım her aşk bir savaş, her savaş bir yıkımken,
Yorgun bedenimin ayrılığa daha borcu bitmemişken,
Düşüncen tüm benliğime sinmişken,
Hayat, dikenli tellerini örüyor üzerimde,
Kurtulmaya çalıştıkça sensizlik kanıyorum,
Kanadıkça kurtulmaya çalışıyorum.
Kalbimi sökerken yerinden, ellerinle,
Nefessiz bırakırken, karanlık dar odalarda,
Savururken bedenimi acımasızca, rüzgarınla,
Bakışların sabır olup çıkıyor karşıma,
Kızamıyorum, azar azar yok olmama rağmen sana...
Kalbim dedim,peşinden aşk geldi
Ne kadar mücadele etsem de yüreğimle
Bozkırlarda ki yangınlar misali yanıyor
Adın dökülüyor dudaklarımdan
Cümlelere sığdıramıyorum
Ve unutulmuyor işte
Çok sevilmişse sevilenin adı
Bu ömrün ezberindedir
Bu hecenin(aşk) bütün harfleri
Eskimiş anılar kalıyor geriye
Bir de gözlerindeki gökyüzü
Ne kadar unutmayı istesem de
Unutulmuyor işte
Çok sevilmişse sevilenin adı...
@Dj_SeLo ok kardesim olay tatliliga baglanmistir sonucta bu bir spor ve sporda kardeslik olmasi lazim birakalim artik bu gibi karsilikli kalp kirmalari yenilen yeneni tebirk etmeli ve bunu ögrenmeliyiz öyle degilmi ...simdi tek konumuz o su bu olmamali dua etmemiz lazim iki takimimizda sampiyonlar liginde birseyler yapa bilsin...
Haklısın üstadım tekrardan özür..
Türkiyemizi temsil eden takımlarımızın yolunu Allah acık etsin...
ßu defa insallah Şampiyonluğa hepimiz seviniriz...