HENDEK54

HENDEK54

Üye
09.06.2009
Onbaşı
627
Hakkında

#22.06.2009 14:36 0 0 0
#22.06.2009 14:33 0 0 0
#22.06.2009 13:53 0 0 0
#22.06.2009 13:47 0 0 0
#22.06.2009 13:33 0 0 0
#22.06.2009 13:32 0 0 0
#22.06.2009 13:31 0 0 0
#22.06.2009 12:59 0 0 0
  • chp 90lı yıılarda iktidar ortağı iken TRT yi milletvekli ve bakanlarıyla basıp genel müdürü tartaklamıştı alışkanlıkları devam ediyor
#22.06.2009 10:33 0 0 0
  • hakeden hakettiği cezayı almalı fakat protesto yaparken maksat üzümü yemek değil bağcıyı dövmek olamamlıdır. gercekten gündeme gelmek için masumlara zarar veren pretestolar geçmişteki kadıköy 1 mayıs olayları gibi ibretlik bir olaydır.
#22.06.2009 10:00 0 0 0
#22.06.2009 09:54 0 0 0
#18.06.2009 10:42 0 0 0
#18.06.2009 10:18 0 0 0
#18.06.2009 10:10 0 0 0
#18.06.2009 08:34 0 0 0
#16.06.2009 14:17 0 0 0
  • Konu: iş telefonu
    Ev telefonu faturası hayli yüksek gelince, ev halkı toplanmış ;

    Baba : 'Yahu bu korkunç bir fatura. Ben bu telefonu asla kullanmıyorum,
    hep çalıştığım şirketteki telefonu kullanıyorum.'


    Anne : 'Aynen ben de... Akşama kadar çalıştığım bankada elimin altında telefon. ne yapayım bunu.'


    Oglan : 'Vallahi ben de Şirketimin bana verdiği cep telefonu ile bütün görüşmelerimi yapıyorum.'


    Kız : 'E benim de Şirket hattim var. Ev telefonunu hic kullanmam ki..'

    Herkes aniden evdeki hizmetçiye döner ve cevap arar gözle bakarlar...

    Hizmetçi : 'Eee... Problem ne o zaman? Sanırım hepimiz iş telefonlarını kullanıyoruz...'
#16.06.2009 13:48 0 0 0
#16.06.2009 13:10 0 0 0