Ana Sayfa
Mesajlar
HENDEK54
Üye
40
Konular
206
Mesajlar
0
Takipçiler
hergeçengün daha da güzelleşiyor
kıvrım kıvrım akarya
sakarya
bu kin bu nefretle enejimizi harcamayalım
hadi bu ülke için neyapalım akıl yoralım
chp 90lı yıılarda iktidar ortağı iken TRT yi milletvekli ve bakanlarıyla basıp genel müdürü tartaklamıştı alışkanlıkları devam ediyor
hakeden hakettiği cezayı almalı fakat protesto yaparken maksat üzümü yemek değil bağcıyı dövmek olamamlıdır. gercekten gündeme gelmek için masumlara zarar veren pretestolar geçmişteki kadıköy 1 mayıs olayları gibi ibretlik bir olaydır.
güzel ve dikkat çekici bir konu
paylaşım için teşekkürler
Allah arada kalan gelinin kocası (kaynananın oğlu) na kolaylık versin
Ev telefonu faturası hayli yüksek gelince, ev halkı toplanmış ;
Baba : 'Yahu bu korkunç bir fatura. Ben bu telefonu asla kullanmıyorum,
hep çalıştığım şirketteki telefonu kullanıyorum.'
Anne : 'Aynen ben de... Akşama kadar çalıştığım bankada elimin altında telefon. ne yapayım bunu.'
Oglan : 'Vallahi ben de Şirketimin bana verdiği cep telefonu ile bütün görüşmelerimi yapıyorum.'
Kız : 'E benim de Şirket hattim var. Ev telefonunu hic kullanmam ki..'
Herkes aniden evdeki hizmetçiye döner ve cevap arar gözle bakarlar...
Hizmetçi : 'Eee... Problem ne o zaman? Sanırım hepimiz iş telefonlarını kullanıyoruz...'