HENDEK54

HENDEK54

Üye
09.06.2009
Onbaşı
627
Hakkında

#06.07.2009 15:01 0 0 0
#06.07.2009 15:00 0 0 0
#06.07.2009 14:59 0 0 0
#06.07.2009 14:59 0 0 0
#06.07.2009 14:58 0 0 0
#06.07.2009 14:57 0 0 0
#06.07.2009 14:55 0 0 0
#03.07.2009 11:13 0 0 0
#02.07.2009 08:18 0 0 0
#01.07.2009 15:47 0 0 0
  • sadece korkuluyor kendimize hiç güven kalmamış
    fikirlerimiz bu kadar basit mi neden korkuyoruz
    açılsın kardeşim bu topraklarda ilk defa açılmıyor ki
    büyük hakan Fatih Sultan Mehmet han gibi davranamaz mıyız
    açıp tahimizi okuyalım.
    biz tarihe yön vermiş dünya tarihine mal olmuş bir milletiz. ruhban okulundan korkan değil.
    biraz cesaret biraz akıl lütfen
#01.07.2009 13:57 0 0 0
#01.07.2009 13:07 0 0 0
  • Yıllar önce çalıştığım bir köyde cemaat teravih namazını kılarlar.İmam namazın kaçıncı reketında olduğunu unutur.Döner usulca müezzine sorar.İş bu ya müezzinde saymamıştır.Bu sefer müezzin arkasındakine sorar.Derken iş uzar.Kimse işin içinden çıkamaz.En son arkada direğin denginde duran işi inşaatçılık olan muhtara sorarlar.
    Muhtar da namazda kafasından yeni başlayacağı inşaatın planını yapmaktadır.Bu soru üzerine yutkunur,hafiften öksürür.Muhtarda sayıyı bilmemektedir.Bilmiyorum dese kendine yakışmaz,yalan söylese camide olmaz.
    -Valla ne desem ki der.En son kıldığımız rekatta ben Hüsnü`nün evinin çatısını yapmaya başlamıştım.İlk iki rekatta temeli attıydım,gerisini hesap edin der.


    alıntıdır.
#01.07.2009 12:49 0 0 0
#01.07.2009 12:23 0 0 0
#01.07.2009 12:21 0 0 0
#01.07.2009 12:19 0 0 0
#01.07.2009 10:37 0 0 0
#01.07.2009 10:31 0 0 0