adam gecenin ilerleyen saatine kadar biraları bitinceye kadar içmiş ve körkütük serhoş olmuş. Serhoş halde trafikte bi o büfe bir bu büfe bira aramaya koyulur.
Gece çok geç olduğundan açık bir yer bulamamış ve sıkılmış artık.
arabasınyla ilerlerken polis noktasında çevirmeye yakalınıyor.
polis durdurup;
-alkol varmı diye soruyor.
bizimki de boş şişeleri göstererek
-yeni bitti abi be bende araıyorum fakat bulamıyorum.
Yine sınırlarımın çizgisi üzerindeyim
Yine korkuyorum
Yine izin vermek istemiyorum
Ürküyorum gönül kapımın eşiğinde bekliyorum
Kapıyı her araladığımda savunmasız yüreğim görülür
Geri çekilirim
Korkuyorum savunmasızlıktan
Karşıma vermekten tüm kozları
Yürek kıvranır ve savunmasız
Yürek tedirgin tüm olacaklardan habersiz
Sıkıntılı ömrümün şu günlerinde yürek sıkıntılı aç birazda
Yaşam alıyor ve getiriyor
Parmaklıkları geçersem sanki öleceğim
Sanki dikenli teller yırtacak kollarımı
Utanıyorum ve kızıyorum kendime
Ben bu değilim kalbim garip hissediyor
Acaba ben de seviyor muyum diyorum
Ama yine de aşk değil bu diyorum
Olmasından korkuyorum
Çok duygusal bir o kadar da ürkek
Utangaç ve kırılgan
Aldatılmaktan ve reddetilmekten korkan
Ama yine de şüpheli
Kendi kendini sorgulayan
İnsan nasıl anlar sevdiğini
Nasıl yaşar nasıl açar o kapıyı?
Bu denli zor bir o kadar kolay mı?
Birisi girebilecek i izin verecek miyim?
.....BİLİYORUM