HENDEK54

HENDEK54

Üye
09.06.2009
Onbaşı
627
Hakkında

#01.07.2009 10:28 0 0 0
#30.06.2009 15:43 0 0 0
#30.06.2009 15:37 0 0 0
#30.06.2009 15:17 0 0 0
#30.06.2009 15:11 0 0 0
#30.06.2009 15:11 0 0 0
#30.06.2009 15:08 0 0 0
#30.06.2009 15:07 0 0 0
  • Konu: yeni bitti
    adam gecenin ilerleyen saatine kadar biraları bitinceye kadar içmiş ve körkütük serhoş olmuş. Serhoş halde trafikte bi o büfe bir bu büfe bira aramaya koyulur.
    Gece çok geç olduğundan açık bir yer bulamamış ve sıkılmış artık.
    arabasınyla ilerlerken polis noktasında çevirmeye yakalınıyor.
    polis durdurup;
    -alkol varmı diye soruyor.
    bizimki de boş şişeleri göstererek
    -yeni bitti abi be bende araıyorum fakat bulamıyorum.
#30.06.2009 15:07 0 0 0
#26.06.2009 15:49 0 0 0
#26.06.2009 15:22 0 0 0
#26.06.2009 15:21 0 0 0
#26.06.2009 15:07 0 0 0
#26.06.2009 15:05 0 0 0
  • Konu: bilmiyorum
    Yine sınırlarımın çizgisi üzerindeyim
    Yine korkuyorum
    Yine izin vermek istemiyorum
    Ürküyorum gönül kapımın eşiğinde bekliyorum
    Kapıyı her araladığımda savunmasız yüreğim görülür
    Geri çekilirim
    Korkuyorum savunmasızlıktan
    Karşıma vermekten tüm kozları
    Yürek kıvranır ve savunmasız
    Yürek tedirgin tüm olacaklardan habersiz
    Sıkıntılı ömrümün şu günlerinde yürek sıkıntılı aç birazda
    Yaşam alıyor ve getiriyor
    Parmaklıkları geçersem sanki öleceğim
    Sanki dikenli teller yırtacak kollarımı
    Utanıyorum ve kızıyorum kendime
    Ben bu değilim kalbim garip hissediyor
    Acaba ben de seviyor muyum diyorum
    Ama yine de aşk değil bu diyorum
    Olmasından korkuyorum
    Çok duygusal bir o kadar da ürkek
    Utangaç ve kırılgan
    Aldatılmaktan ve reddetilmekten korkan
    Ama yine de şüpheli
    Kendi kendini sorgulayan
    İnsan nasıl anlar sevdiğini
    Nasıl yaşar nasıl açar o kapıyı?
    Bu denli zor bir o kadar kolay mı?
    Birisi girebilecek i izin verecek miyim?
    .....BİLİYORUM

    Nurhan Yaşar
#26.06.2009 14:52 0 0 0
  • ey ölüm yüzlü sevgili,


    bırakma beni; üşür yüreğim, çırpınır içim


    bırakma beni; ölüm kadar yakın ol bana,


    bir nefes kadar yakın


    nokta
#26.06.2009 14:45 0 0 0
#26.06.2009 14:44 0 0 0
  • dem gibi kuytuluk çöl gibi
    büyüdükçe ayak dibinde sıtmalı çocuğun
    babayı yıkan ıslak suskunluktu


    gönlüne sağlık
#26.06.2009 14:43 0 0 0