keder

keder

Üye
21.09.2008
Çavuş
1.079
Hakkında

#26.11.2008 17:32 0 0 0
  • bilgisayara zararı pek yok ama kötü içerik indirirsen zararı oluyor ayda bir format çekmen gerekiyor ama mp3 şarkı indirirken zararı yok yani temiz kulanıldığı zaman zararı yok
#23.11.2008 16:39 0 0 0
  • @alfeas adlı üyeden alıntı:
    * Biz erkekler gerçekten basitizdir. Mesela sizden ekmeği getirmenizi istiyorsak, aslında sadece acıkmışızdır ve sadece ekmeği getirmenizi istiyoruzdur. Bundan 'ekmek niçin masada değil' diye bir iğneleme yaptığımız sonucunu çıkarmayın zira tüm erkekler edebiyatçı değildir



    Basit olduğunuzu kabullenmeniz ne güzel..
    Bir kadını ancak bir kadın anlayabilir zaten.Erkeklere biz kendimizi anlatma çabasında değiliz.Çünkü bunu yıllardır yapamamıştır kadın..Sizi kendi halinize bırakıyoruz..Ama ömrü cezalı merak ettim.. gerçekten bu yazdıklarını yaşadınmı?.
    YANİ MESELA ŞUNU YAŞADINMI

    * 30 civarında ayakkabınız ve dolaplar dolusu elbiseniz varken bizi iflas ettirmek bir sevgi gösterisi değildir.

    teşekkürler paylaşım için.


    Orijinali Göster...
    Basit olduğunuzu kabullenmeniz ne güzel..
    Bir kadını ancak bir kadın anlayabilir zaten.Erkeklere biz kendimizi anlatma çabasında değiliz.Çünkü bunu yıllardır yapamamıştır kadın..Sizi kendi halinize bırakıyoruz..Ama ömrü cezalı merak ettim.. gerçekten bu yazdıklarını yaşadınmı?.
    YANİ MESELA ŞUNU YAŞADINMI
    bunun neresi alıntı ben anlamadım
#14.11.2008 20:47 0 0 0
#13.11.2008 23:30 0 0 0
#13.11.2008 18:00 0 0 0
#13.11.2008 17:33 0 0 0
#13.11.2008 08:53 0 0 0
#13.11.2008 08:52 0 0 0
#08.11.2008 14:32 0 0 0
#08.11.2008 12:31 0 0 0
  • Konu: hırsız
    BU GÜN MİLLİYET ALMAMIŞ VEYA ALIPDA MELİK AŞIK KÖŞESİ ALMAMIŞ
    ARKADAŞLARIMLA PAYLAŞMEK İSTEDİM.

    KÖYÜN BİRİNDE CAMİYE BİR HIRSIZ DADANIR.

    KÖYLÜLER NAMAZA DURUP İMAM 'ALLAHÜEKBER.. .' DEDİĞİNDE,
    HIRSIZ FAALİYETE GECER VE CAMİDE BEĞENDİĞİ AYAKKABILARI
    ÇALAR KAÇARMIŞ.

    BİR GÜN İKİ GÜN DERKEN KÖYLÜNÜN BİRİSİ HIRSIZI YAKALAR VE
    KÖY İHTİYAR HEYETİİNİN KARİISINA ÇIKARIR.

    ADAMA NE CEZA VERELİM DİYE DÜŞÜNÜRLERKEN BİRİSİ ;

    - İMAM YAPALIM DER, HEM NADİM OLUR HEMDE NAMAZ KILARFKEN
    GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDE OLUR.

    VE HIRSIZI İMAM YAPARLAR. UZUN ZAMAN SONRA KÖYDEN AYRI
    KALAN BİR KÖYLÜ DÖNDÜĞÜNDE BİR ARKADAŞINA SORAR.

    HIRSIZ NE YAPIYOR ? İMAM OLUNCA HIRSIZLIK BİTTİMİ ?

    - NE GEZEEER KENDİSİ İMAMLIĞA DEVAM, İKİ ADAM TUTTU
    ONLARA ÇALDIRTIYOR. KENDİSİ DE ' HIRSIZLIK GÜNAHTIR'
    DİYE VAAZ VERİYOR
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Acı kaybımız

    3 ay önce ailemize katılan, Necmi ismini verdiğimiz kaplumbağamız dün
    vefat etmiş. Aile arasında sade bir törenle evin arka bahçesine
    gömdük.

    Hayvancağız durduk yerde can verdiği için gidip Necmi'yi aldığımız
    dükkanın sahibine sebebinin ne olabileceğini sorduğumuzda 'Abi onlar
    kış uykusuna yatar' cevabını almış bulunmaktayız, hepimizin başı
    sağolsun. Bu vicdan azabıyla ben de çok yaşamam herhalde.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Dün gece evime giderken yolun tenhalığından olsa gerek kırmızı ışıkta
    geçtim. Ardından yurdum polisine alkışı hak ettiricek anons: 'Bacım o
    geçtiğin gece lambası değildi, çek sağa.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Hareketli bir B ağdat Caddesi akşamında, polis abilerimiz rutin olduğu
    üzere devriye gezmektedir. Işıklarda müşteri bekleyen taksiye
    yaklaşılır ve; 'Ticari, bekleme yapma, devam et.' anonsu yapılır.
    Camdan eliyle '1 saniye' işareti yapan taksiciye, ikinci ve çok
    manidar anons gelir ardından; 'Ticari, benne pölümüye girme! Devam
#08.11.2008 11:59 0 0 0
  • EVLIĞIN ILK HAFTASINDA:

    Damat: Ah! Nihayet rüya gerçek oluyor!!


    Gelin: Senden ayrılmamı ister misin?


    Damat: Hayır! Bu lafı bir daha asla söyleme!


    Gelin: Sen.. Bana aşık mısın?


    Damat: Taaaabiki.


    Gelin: Beni terketmeyi düşünür müsün?


    Damat: Tabi ki hayır.


    Gelin: Peki bana bir öpücük verir misin?


    Damat: Evet hem yüzüne hem gözüne.


    Gelin: Peki bana bir gün vuracak mısın?


    Damat: Asla! Ben o tür erkeklerden değilim.


    Gelin: Sana güvenebilir miyim?


    Damat: Evet.


    Gelin: AŞKIM.



    EVLILIĞIN YEDINCI SENESINDE:


    [ lütfen YUKARIDAKI konuşmayı aşağıdan yuka rıya doğru okuyunuz bu kez !!!!]
#08.11.2008 11:56 0 0 0
#07.11.2008 12:09 0 0 0
  • aşkmı aşk için ölen kalmışmışmıdır ya aşk nedir aşk bir eğlencedir aşk için kimse ölmez sevda vardır anlatamadım gitti sen aşk için ölenlerdenmisin sevgi
#07.11.2008 12:08 0 0 0
#07.11.2008 11:54 0 0 0
#06.11.2008 14:55 0 0 0
  • Konu: Gidemezsin
    eline yüreğine sağlık çok güzel olmuş tbrk ve tşk
#05.11.2008 20:00 0 0 0
#05.11.2008 18:18 0 0 0
#05.11.2008 16:55 0 0 0