MaktüL

MaktüL

Üye
13.04.2007
Astsubay
9.883
Hakkında

  • Konu: BJK CLub
    ii allaha şükür sizde nasıl keyifler ..
#18.04.2007 01:47 0 0 0
  • çok güzel bir film alt yazılı olarak izledim ben izlemenizi tavsiye ederim .. ben çok beğendim ... teşekkürlerr..
#18.04.2007 01:32 0 0 0
  • Konu: Son
    yüreğine sağlık sercanım ...
#18.04.2007 01:30 0 0 0
  • Konu: Sercan
    hade ilk yorum benden ...
    uzaklarda nargile içme gel ben seni istanbul da tophane ye götüreyim orası nere deme gösteririm ben sana:

    herşey gönlünce olsun ...
    ben biraz susayımda karizma konussun

    hadi allaha emanet ol ..
#18.04.2007 00:39 0 0 0
#17.04.2007 23:48 0 0 0
  • Konu: Ağlayarak
    Anlattıkça kış vuruyor satırlarıma

    Anlattıkça üşüyor, anlattıkça ısınıyor yüreğim.

    Bugün sardunyalarım da açmadı
    Belki de küskün renklere
    Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım
    Sensiz soluyorum anlayacağın
    Mavi mavi ölüyorum
    Duyuyor musun, orada mısın,
    Var mısın, yok musun?
    Bir tek şeyi unutma!

    Seni sevdim ben.

    Yanarak, yıkılarak

    Aklıma her geldiğinde ağlayarak....

#17.04.2007 23:42 0 0 0
#17.04.2007 02:49 0 0 0
#17.04.2007 02:38 0 0 0
#17.04.2007 02:34 0 0 0
#17.04.2007 02:31 0 0 0
#17.04.2007 02:30 0 0 0
  • inşallah okumanı isterim . gerçekten çok güzel
#17.04.2007 02:22 0 0 0
  • noimage


    ....GÜZEL GÖZLÜM....

    Önce her yıldıza senin adını verdim, yetmedi

    Ben yalnız gözlerini yıldız bildim

    Herkes sarhoş olacağı yıldızı ararken

    Ben senin gözlerinde bitirdim içki kadehlerini

    Her şey siyah beyazken

    Ben mavi bir düşte gezindim

    Konuk oldum uykularına

    Gördüğün her rüyanın içindeyim

    Gördüğün deniz miydi

    Ben o denizin martısıydım

    Bir ormanda mı yürüyordun

    Ben o ormanın en ulu ağacıydım

    Sen bir dağın tepesinde görüyorken kendini

    Ben dorukların beyazlarındaydım

    Sonsuz hasret ateşiydim ben her gece kapında yanan

    Sen bile söndüremezdin beni

    Çünkü hasretin sen varken bile sönmeyenden di

    Kolaydı sevmeler ben imkansızı seçtim

    Ne kadar yakınsan o kadar uzaktın benden

    Elimi uzatsam tutabilirdin

    Ama bir o kadar da ulaşılmazdın

    Kaçanlardan değildim ben kaçmadım

    Ben yüreğimin sesini dinledim ve aslında yüreğim SENDİN

    Her sözcüğü denedim seni anlatmak için

    Her sözcüğün üstünde durup bin kez düşündüm

    Ya onlar anlatamadı seni yada sen onlara yetmedin

    Ben ki bu kadar konuşmayı seven

    Böylesine laf cambazı bir tek seni tarif edemedim

    Sözcükler yetmedi ya renklere sarıldım bende

    Bir tek mavi anlattı seni maviye yakışan sendin

    Ne kendimi sakladım nede sözlerimi

    Duygularım içtendi seni kendimi sever gibi sevdim

    Tutkuyla bağlandım ama sevda senin tutsağın değildi

    Ben özgürlüğüme düşkündüm ve özgürlüğüm sendin

    BU DÜNYADA ALDIĞIM TATLI BİR HUZURDUN

    Uçsuz bucaksız yollarda koluma takıp yürüdüğüm sendin

    Gecemi aydınlatan mehtap aradığım yar SENDİN

    Sen şarkıların tadıydın ben her şarkıda seni dinliyordum

    Dinle ey YAR :

    Sana bağımlı olmadan büyüttüm bu sevdayı içimde

    Sen olsan da olmasan da büyümeye devam edecek bu sevda

    Sevmişim bir kere seni bunun sonu yok

    Seni özlemeyi de sevmeyi de en çok ben bilirim

    Hiç yakınmadım bundan

    Üstelik, kavuşmama ihtimali işlenmemiş soğuk bir taş gibi önümde dikilip dururken

    Sana dokunamamak böylesine yüreğimi acıtırken yinede bil ey YA

    bilki yüreğimi acıtan bu yaraya inat :dokunmadan özlerim seni.....

    ....Güzel Gözlüme....
#17.04.2007 02:06 0 0 0
#16.04.2007 14:54 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    anladım başkan olsun geç olsun güç olmasın ..
#16.04.2007 00:59 0 0 0
#15.04.2007 23:51 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    teşekkürler... bekliorum .. sabaha kadar da olsa .. :
#15.04.2007 23:12 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    ve artık gelebilrim sanırım ...

    biraz uzun sürdü gibi ama sonunda sınır işini de bitiridm ..
#15.04.2007 23:06 0 0 0