Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Mesajlar
MaktüL
Üye
13.04.2007
Astsubay
9.883
1.081
Konular
2.239
Mesajlar
0
Takipçiler
Hakkında
MaktüL
Konu:
BJK CLub
ii allaha şükür sizde nasıl keyifler ..
#18.04.2007 01:47
0
0
0
MaktüL
Konu:
300 Spartalı The 300 Spartans
çok güzel bir film alt yazılı olarak izledim ben izlemenizi tavsiye ederim .. ben çok beğendim ... teşekkürlerr..
#18.04.2007 01:32
0
0
0
MaktüL
Konu:
Son
yüreğine sağlık sercanım ...
#18.04.2007 01:30
0
0
0
MaktüL
Konu:
Sercan
hade ilk yorum benden ...
uzaklarda nargile içme gel ben seni istanbul da tophane ye götüreyim orası nere deme gösteririm ben sana:
herşey gönlünce olsun ...
ben biraz susayımda karizma konussun
hadi allaha emanet ol ..
#18.04.2007 00:39
0
0
0
MaktüL
Konu:
Gece Mavisi Gözlerin
#17.04.2007 23:48
0
0
0
MaktüL
Konu:
Ağlayarak
Anlattıkça kış vuruyor satırlarıma
Anlattıkça üşüyor, anlattıkça ısınıyor yüreğim.
Bugün sardunyalarım da açmadı
Belki de küskün renklere
Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım
Sensiz soluyorum anlayacağın
Mavi mavi ölüyorum
Duyuyor musun, orada mısın,
Var mısın, yok musun?
Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben.
Yanarak, yıkılarak
Aklıma her geldiğinde ağlayarak....
#17.04.2007 23:42
0
0
0
MaktüL
Konu:
Çılgın Motorcular Wilds Hogs
#17.04.2007 03:53
0
0
0
MaktüL
Konu:
Sonbahar Yaprağı
#17.04.2007 02:49
0
0
0
MaktüL
Konu:
Yapraklar
#17.04.2007 02:38
0
0
0
MaktüL
Konu:
Kuş sandıydum
#17.04.2007 02:34
0
0
0
MaktüL
Konu:
kitap sevgisi
nedense beni hiç sevmiyo kitaplar...
#17.04.2007 02:31
0
0
0
MaktüL
Konu:
Sevemezdim
#17.04.2007 02:30
0
0
0
MaktüL
Konu:
Güzel Gözlüm
inşallah okumanı isterim . gerçekten çok güzel
#17.04.2007 02:22
0
0
0
MaktüL
Konu:
Güzel Gözlüm
....GÜZEL GÖZLÜM....
Önce her yıldıza senin adını verdim, yetmedi
Ben yalnız gözlerini yıldız bildim
Herkes sarhoş olacağı yıldızı ararken
Ben senin gözlerinde bitirdim içki kadehlerini
Her şey siyah beyazken
Ben mavi bir düşte gezindim
Konuk oldum uykularına
Gördüğün her rüyanın içindeyim
Gördüğün deniz miydi
Ben o denizin martısıydım
Bir ormanda mı yürüyordun
Ben o ormanın en ulu ağacıydım
Sen bir dağın tepesinde görüyorken kendini
Ben dorukların beyazlarındaydım
Sonsuz hasret ateşiydim ben her gece kapında yanan
Sen bile söndüremezdin beni
Çünkü hasretin sen varken bile sönmeyenden di
Kolaydı sevmeler ben imkansızı seçtim
Ne kadar yakınsan o kadar uzaktın benden
Elimi uzatsam tutabilirdin
Ama bir o kadar da ulaşılmazdın
Kaçanlardan değildim ben kaçmadım
Ben yüreğimin sesini dinledim ve aslında yüreğim SENDİN
Her sözcüğü denedim seni anlatmak için
Her sözcüğün üstünde durup bin kez düşündüm
Ya onlar anlatamadı seni yada sen onlara yetmedin
Ben ki bu kadar konuşmayı seven
Böylesine laf cambazı bir tek seni tarif edemedim
Sözcükler yetmedi ya renklere sarıldım bende
Bir tek mavi anlattı seni maviye yakışan sendin
Ne kendimi sakladım nede sözlerimi
Duygularım içtendi seni kendimi sever gibi sevdim
Tutkuyla bağlandım ama sevda senin tutsağın değildi
Ben özgürlüğüme düşkündüm ve özgürlüğüm sendin
BU DÜNYADA ALDIĞIM TATLI BİR HUZURDUN
Uçsuz bucaksız yollarda koluma takıp yürüdüğüm sendin
Gecemi aydınlatan mehtap aradığım yar SENDİN
Sen şarkıların tadıydın ben her şarkıda seni dinliyordum
Dinle ey YAR :
Sana bağımlı olmadan büyüttüm bu sevdayı içimde
Sen olsan da olmasan da büyümeye devam edecek bu sevda
Sevmişim bir kere seni bunun sonu yok
Seni özlemeyi de sevmeyi de en çok ben bilirim
Hiç yakınmadım bundan
Üstelik, kavuşmama ihtimali işlenmemiş soğuk bir taş gibi önümde dikilip dururken
Sana dokunamamak böylesine yüreğimi acıtırken yinede bil ey YA
bilki yüreğimi acıtan bu yaraya inat :dokunmadan özlerim seni.....
....Güzel Gözlüme....
#17.04.2007 02:06
0
0
0
MaktüL
Konu:
BJK CLub
hoşbulduk
#16.04.2007 14:54
0
0
0
MaktüL
Konu:
BJK CLub
anladım başkan olsun geç olsun güç olmasın ..
#16.04.2007 00:59
0
0
0
MaktüL
Konu:
Asterix Vikinglere Karşı Asterix et Les Vikings
teşekkürlerrr...
#15.04.2007 23:51
0
0
0
MaktüL
Konu:
BJK CLub
teşekkürler... bekliorum .. sabaha kadar da olsa .. :
#15.04.2007 23:12
0
0
0
MaktüL
Konu:
BJK CLub
ve artık gelebilrim sanırım ...
biraz uzun sürdü gibi ama sonunda sınır işini de bitiridm ..
#15.04.2007 23:06
0
0
0
İLK
«
112
113
114
115
116
117
118
»
SON
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı