MaktüL

MaktüL

Üye
13.04.2007
Astsubay
9.883
Hakkında

#08.05.2007 00:26 0 0 0
#07.05.2007 22:31 0 0 0
#07.05.2007 20:49 0 0 0


  • nese olan olmuş artık sanada cahil demicez desene artık :D:D
#07.05.2007 15:22 0 0 0
  • aman allahım bu nasıl bi espri ölüyorum gülmekden

    yok arkadaşınla muhabbetine o tepkimdi ama sen yine espri yapmak için başka türlü anladın :D:D
#07.05.2007 15:09 0 0 0
#07.05.2007 15:07 0 0 0
#07.05.2007 15:05 0 0 0
#07.05.2007 15:04 0 0 0
  • kesinlikle gitmeli

    bubaki de ısrar edip ne anlıyor tigana bilmiyorum tiganayı sezon başından beri istemiyorum ..yoldan geçen bi adamı beşiktaşın başına getirsek şuan şampiyonduk .. gelecek yıl inşallah olmaz ..
#07.05.2007 15:01 0 0 0
#07.05.2007 14:53 0 0 0
#07.05.2007 14:45 0 0 0
#07.05.2007 01:32 0 0 0
#06.05.2007 21:24 0 0 0
  • vBuLLetin DH Green StyLe 3.6.x
    vBuLLetin DH Green TemaSı 3.6.x

    CAPS:

    noimage

    YapımCının KuLLandıqı DiLden KaynakLı oLarak Bu ReSimde GörüLdüqü Gibi Bazı KarakterLer Çıkmıyor... TemaLardan BunLarı Arayarak SiLebiLirSiniz...

    noimage

    noimage

    noimage



    DownLoad

    YükLe
#06.05.2007 01:32 0 0 0
#06.05.2007 01:31 0 0 0
#06.05.2007 01:28 0 0 0
  • Bir gün gezinirken parkın birinde..Tek başına oturmuş..sadece tek bir yere bakmaya odaklanmış bir adam gördüm..Merak ettim nereye bakıyor diye..baktım onunda baktığı yere..ama ben birşey göremedim...Merakım bir kat daha arttı..gidip yanına oturdum..Yüzünde öyle bir gülümseme ..öyle bir mutluluk ifadesi vardi ki..anlatamam..Sordum bu geç adama;
    -Kusuruma bakma ama nereye bakıyorsun..böyle uzun uzun..?
    Adamın yüzündeki o ifade kaybolmuştu birden ağzımdan çıkan soruyla..gözlerimin içine dik dik baktı ve soruma karşılık bana bu soruyu sordu..
    -Ölmek nedir bilirmisin..?
    Şaşırmıştım bu soruya..verecek bir cevap bulamadım o an için..kendisi devam etti..
    -Bilmiyorsun değilmi..?..Dur ben sana anlatayım ölmek ne demektir..

    "İnsan bazı olaylardan sonra anlıyor ki; Ölmek beyaz kefen giymek değilmiş sadece..topraklara gömülmek değilmiş..İnsan yaşarken de ölebiliyormuş..

    Şekil olarak ölüm belki bir kurtuluş..acılara son...Ya yaşarken ölmek..!!!!
    İşte bu en zor olanı...Bunu siz seçmemişsinizdir..sadece sunulmuştur.. tek seçeneği olan bir yaşamdır sizin için..Her gece yatağa sarılacak sadece bir yastık varsa yanıbaşınızda ölürsünüz..Her hayallerle geçen bir geceden sonra uyanıp..hayallerinizde yaşattığınız insanın yanınızda olmadığını gördüğünüzde ölürsünüz..Yolda yürürken her gördünüz mutlu ik çift gözde kendinizi görürsünüz ölürsünüz..Her özel günde...Her beraber birşeyler paylaştığınız mekanda gelir aklınıza ölürsünüz...tekrar..tekrar..İşte ölüm budur...
    Ama bu ölümler size birşey daha kazandırıyor..İsterseniz ama gerçekten isterseniz..ve biraz da sevebiliyorsanız..Ölmüş bir insanı istediğiniz zaman ..istediğiniz mekanda yaşatabilirsiniz..Ve siz istemezseniz hiç bir zaman ölmez o insan..en az sizin kadar canlıdır..
    Şimdi anladın mı.. Ben neden sadece senin görmediğin boşluğa bakınıyorum..?"

    Ve tekrar döndü boşluğa ve ve bakmaya başladı..Yüzünü yine o gülümseme kaplamıştı..yine mutluydu anladığım kadarı ile..
    Usulca kalktım yanından..mutluluğunu gölgelemek istemedim daha fazla..
#06.05.2007 00:43 0 0 0