MaktüL

MaktüL

Üye
13.04.2007
Astsubay
9.883
Hakkında

#10.05.2007 02:06 0 0 0
#10.05.2007 01:56 0 0 0
  • En acıtanı ne biliyor musun dedi biri..

    .. hani o gidişlerin var ya... sessizce... suskun ..

    .. kırılan sen olduğun halde... kendisiymis gibi... hani o arkasına dahi bakmadan gidişleri..
    hani senin "o an" "oracıkta" "ancak" arkasından baka kaldığın... anın durması için yalvardığın, tutup ucundan geri çevirmeye çalıştığı an varya, hani yapabilsen o merdiveni, hani yapabilsen o kapıyı, hani yapabilsen o sokağı tutup ucundan geri çevirmeye canını bile verebileceğin o an..

    ..o işte...en acıtanı o..

    ..hani o tıpkı elinden düşen en sevdiğin, en güzel "şeyin gibi"... hani o tıpkı tutamadığı gibi... hani o tıpkı tüm gidenlerde yaşadığı gibi... hani o bir ince sızı varya içe içe akan... hah işte...tam öyle incecik... yırtarak kayan... düşen kanatan... acıtan.. tutamadığın... parçalanan... tuzla buz olan... zamana savrulan... zamanda akıp giden... hani o zamanla catistigin ama zaman içinde yok olmayan herkesin inandığı o kocaman ... "zaman her şeyin ilacıdır" yalanı ... bunun bir yalan olduğunu tekrardan hatırladığın an... ve kendini kandırmaya başladığın an ... istemeye istemeye inanmaya başladığın an..

    o işte...en acıtanı o..

    ..ama senin orda oldugunu hep bildiğin ..
    ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir dahası olmayan..
    ..ama zaten hiç senin olmayan..
    ..ama senin hep bildiğin..
    ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir daha sana geri gelmeyecek olan..
    ..ama buna rağmen
    ..gelmeyeceğini bile bile senin beklediğin..
    ..o işte...en acıtanı o..

    .. sonra o kocaman kocaman, akıp gitmek bilmeyen zaman..
    .. o durduramadığın an' ın karmaşası tezatlığı..
    ..kördüğüm oluşu..
    .. o "acabalarla" , "keşkelerle" dolu soruların ..
    .. içindeki kısır döngülerin..
    .. ve o an ..
    .. hiç bir şey yapamamanın çaresizliği..
    .. o işte...en acıtanı o..

    ..belki de sadece çaresizliğin..

    ..çaresizliğim...lütfen beni artık acıtma...!
#10.05.2007 00:37 0 0 0
#10.05.2007 00:10 0 0 0
#09.05.2007 22:50 0 0 0
#09.05.2007 21:35 0 0 0
#09.05.2007 20:55 0 0 0
#09.05.2007 20:39 0 0 0
#09.05.2007 20:33 0 0 0
#09.05.2007 20:31 0 0 0
#09.05.2007 15:37 0 0 0
#09.05.2007 15:36 0 0 0
#09.05.2007 15:34 0 0 0
#09.05.2007 15:25 0 0 0
  • Geçtiğimiz sezon ortasında olaylı bir şekilde Galatasaray'dan ayrılarak Fransa Birinci Lig (Ligue) takımlarından Marsilya'ya transfer olan Ribery, Marsilya'nın önümüzdeki sezon Şampiyonlar Ligi'ne katılmayı başaramaması halinde Fransa dışından bir takıma transfer olacağını duyurdu.

    'France Football' adlı dergiye konuşan Ribery, "Geçtiğimiz yıl Lyon ve diğer kulüplerin benimle ilgilendiği doğru. Ancak şimdi beni Fransa dışındaki takımlar ilgilendiriyor. Almanya gibi bir ülke ise beni fazla
    ilgilendirmiyor. İngiltere ya da İspanya ligini tercih ediyorum" dedi.

    Ribery, Marsilya'yı da çok sevdiğini belirterek ayrılmama ihtimalini de ifade etti. Fransız yıldız, "Fakat diğer taraftan Marsilya'da kalmakta benim için büyük bir sorun. Burayı çok seviyorum. Belki birkaç iyi transfer bize katkı sağlar" diye konuştu.

    Galatasaray'dan ayrıldıktan sonra Marsilya'ya giden ve Fransız ekibinde oynadığı başarılı futbolla göz dolduran Ribery, Fransa Milli Takımı'na kadar yükselmişti. Ribery, 2006 Dünya Kupası'nda Fransa Milli Takımı'yla final oynamış ve başarılı futboluyla başta Lyon ve Arsenal olmak üzere bir çok Avrupa devinin transfer listesine girmişti.
#09.05.2007 00:17 0 0 0