MaktüL

MaktüL

Üye
13.04.2007
Astsubay
9.883
Hakkında

#22.04.2007 05:57 0 0 0
  • valla kaazndık zorda olsa . ama murat gerçekten büyük fedakarlık yaptı gönülden tebrik ediyorum onu her beşiktaşlı gibi
    delgado nun golü de süper di yaw
#21.04.2007 22:10 0 0 0
#21.04.2007 15:22 0 0 0
#21.04.2007 02:06 0 0 0
  • Ey be benim tomurcuk gülüm
    Aklıma yüreğime nerden girdin
    Ben seni nasıl tanıdım
    Sen beni nasıl bildin

    Ey be benim tomurcuk gülüm
    Hayatımın belası yüreğimin sancısı
    Buna canmı dayanır bu neyin acısı
    Donuyorum erisene artık ey be buz parçası..
#21.04.2007 01:56 0 0 0
#20.04.2007 13:49 0 0 0
  • Çek Git Yoluna...

    Yağma be yağmur... İçim üşüyor. Islatma toprakları. Attığım her adım daha da ağırlaşıyor. Kokun sinmesin çiçeklere. Çoktan unuttum içime derin bir nefes çekmeyi. Çoktan unuttum ardından görünen gökkuşağının renklerini. Serinletmeye çalışma boşuna içimi. İstesen de beceremezsin yorulma boşuna.
    Yağma yağmur. Çek git yoluna..

    Esme be rüzgar... Uğulduyor kulaklarım. Takatim yok itme beni. Titriyor bacaklarım. Bilmem hangi melodidir fısıldadığın. Duymuyorum. Uzun zaman oldu işitmiyorum hiçbir sesi. Çek elini eteğini dalların üzerinden. Eğme boynunu. Koparma yapraklarını. Bırak her biten ot her yeşeren yaprak yerinde güzel. Çalma! Yerinden yurdundan etme hiç birini. Kimseler yok işte sokaklarda. Issız her yer senin şansına
    Esme rüzgar. Çek git yoluna..

    Geçme be zaman... Sabrım bitiyor. Dur olduğun yerde. Her şey uzaklaşıyor. Unutturma bana çektiklerimi. Unutturma özlemiyle divane ettiklerini. Alışmaya çalışmadım hiç. Vazgeçmeye çalışmadım. Henüz çok taze yaram. Bırak kanasın. Bir gün dönmez biliyorum. Bekletme boşuna.
    Geçme zaman. Çek git yoluna..

    Akma be gözyaşım... Yüreğim yanıyor. Değmez bir vefasız için heder olmana. Eğer gözyaşım fayda etseydi ona gider miydi ardına bile bakmadan uzaklara. Kıyamadığı kopamadığı onsuz yapamadığıydım hani? Yazık. Ne boş sevmişim meğer.. Ne boş yanmışım.. Sanma bu benim ilk aldanışım..
    Akma gözyaşım...Çek git yoluna..

    Bakma gözlerime
    Çoktan perde indi üstlerine
    Bakarsam dayanamam ağlarım
    Sarılma ne olur
    Böyle bir şefkat fazla bana
    Hep isterim sonra, alışırım
    Sevme be güzelim beni.
    Gönül sayfamı çoktan kapadım
    Dokunma sakın bana..!
    Yüreğim yaralı..
    Seninde canını acıtırım.....!
#20.04.2007 01:42 0 0 0
#20.04.2007 01:41 0 0 0
#20.04.2007 00:51 0 0 0
#19.04.2007 20:17 0 0 0
#19.04.2007 04:29 0 0 0
#19.04.2007 04:28 0 0 0
#19.04.2007 04:27 0 0 0
#19.04.2007 04:22 0 0 0
#19.04.2007 03:06 0 0 0
  • Konu: hasretim...
    Kurumuş topraklar suya hasret
    Ağaçlar,dallar yaprağa hasret
    Kalpler AŞKA,sevdaya hasret
    Ben sana hasretim.

    Bitmeyen mektuplar duyguya hasret
    Dinmeyen sızılar ilaca hasret
    Kanayan yaralar sargıya hasret
    Ben sana hasretim.

    Karanlık geceler gündüze hasret
    Yetim çocoklar şefkate hasret
    Yalancı sözler gerçeğe hasret
    Ben sana hasretim.

    Hüzünlü çehreler neşeye hasret
    Korkak yürekler şevke hasret
    Gökyüzü aya,güneşe hasret
    Ben sana hasretim.

    Çorak vadiler yeşile hasret
    Yelkenli gemiler denize hasret
    Uçan kelebekler çiçeğe hasret
    Ben sana hasretim.

    Kimsesiz mezarlar duaya hasret
    Kaybolan emeller umuda hasret
    Kainat barışa,huzura hasret
    BEN SANA HASRETİM.......
#19.04.2007 01:08 0 0 0
#19.04.2007 01:06 0 0 0
  • noimage

    DAEMON Tools is an application for multiprotection emulation. It is further development of Generic Safedisc emulator and incorporates all its features. This program allows running backup copies of SafeDisc, Securom, or Laserlock protected games. Also included is a Virtual DVDROM drive enabling you to use your CD images as if they were already burned to CD. It works with all types of CD/DVDROM drives and supports nearly any CD protection.

    Changes in this version:
    - Support for StarForce 4.70.
    - Support for compressed and encrypted *.mds images which soon will be created by Alcohol and DAEMON Tools Pro.
    - Support for compressed and encrypted *.isz images created by UltraISO.
    - Fixed some minor issues with image autorun, autostart option etc. (also HKCU is used now instead of HKLM).
    - Added "Check for updates" option (periodically checks for new version at each tray start).
    - Internal virtual drive engine enhancements.
    - Fixed installation problems on Dell systems with Embassy Trust Suite



    DAEMON Tools v4.09 X86 32-Bit (with SPTD 1.43)

    http://www.sendspace.com/file/drs0br
    or
    http://rapidshare.com/files/26430689/daemon409-x86.rar
    or
    http://www.megaupload.com/?d=YZCDMQ0T

    DAEMON Tools v4.09 X64 64-Bit (with SPTD 1.43)

    http://www.sendspace.com/file/rub3ks
    or
    http://rapidshare.com/files/26431641/daemon409-x64.rar
    or
    http://www.megaupload.com/?d=OB220AWT

    NO PASS...

    noimage
#18.04.2007 02:27 0 0 0