sonbahar rüzgari ayda 1 flash anca yapabiliyorum bununda tek nedeni yaratici olamadigimdandir hayal gücümü zorlamama ragmen cogu zaman birseyler cikartamiyorum..
flash ile ugrasiyomusun hayal gücün ucsuz bucaksiz olucak ilhamda SIK SIK ugrayacak iste o zaman seri ayni zamanda güzel flashlar cikartilabilir sanirim
senin tembel oldugun konusunada ismen katiliyorum eger istersen güzel flashlar yapacaginada eminim
flash gercekten cok güzel olmus özelliklede ilk sahnedeki o yagmur altinda olan ciftler sanirim onu cizimlerle yapmissin benimde bu günlerde üzerinde durdugum konu bu
son kisimdaki ses efektine gelince..
ben flashini ilk dün gece izledim sunuma gecmek icin onay bekliyordu ve flasha dalmis izlerken kendimi fazla kaptirmis olucam ki o mermi sesiyle korktugumuda söylemeden gecemicem