
flash ögrenmemde emegi gecen herkese cok tesekkürler özelliklede atesilter hocam size tesekkür ediyorum fazla birsey de diyemiyorum cok mutlu oldum

ates hocam ihtisas odasina girmeyi beklemekten baska bi sansim yok sanirim inaniyorum ihtisas odasinada girip oradaki derslerdende faydalanacagim
tabi bu ne zaman olur bilemiyorum
belki böyle bi ders acarsiniz ben ve diger arkadaslarimda faydalaniriz simdiden tesekkürler
deneme yanilma yöntemiyle calisiyorum ve bu beni bir hayli yoruyor