Nazanca

Nazanca

Üye
23.07.2008
Onbaşı
540
Hakkında

  • hasret46 her kitaya istedigin efekti verebilirsin önce yazini yazacak daha sonrada efekti vereceksin verdigin efekti programin yukarisinda scene yazan bölümden ayarlama yapacaksin sarki ile sözler ayni zamanda ciksin daha sonra ikinci kitani yazar istedigin efekti verirsin islem ayni sadece efektler farkli olur anladigim kadariyla senin yazdigin kitalarin bir birine girme nedeni verdigin efektlerin süresinin hepsini ayni anda vermis olman eger öyle ise yapman gereken sürelerini dogru ayarlaman..
#01.11.2008 18:17 0 0 0
  • break efekti kullandigim bir efekt bir cok flashta da bu efekti gördüm ama gördüklerim hep resim üzerine yapilmisti.. bir flash izledim ve bu efektin yaziya verilmis oldugunu gördüm
    ben yaziya break efektini vermek istedim ama program hata verip kapandi her defasinda:)
    benim merak ettigim konu ise break efektinin yaziya verilip verilmedigi belkide ben gördügüm flashtaki efekti break efekti sanmista olabilirim emin deyilim:)
#30.10.2008 21:55 0 0 0
  • benim icin gercekten sürpriz oldu diplomayi almak icin daha bekleyecegimi saniyordum flash ögrenmemde emegi gecen herkese cok tesekkürler özelliklede atesilter hocam size tesekkür ediyorum fazla birsey de diyemiyorum cok mutlu oldum
    diger arkadaslarida tebrik ederim..
#30.10.2008 18:17 0 0 0
#29.10.2008 22:30 0 0 0
#28.10.2008 23:06 0 0 0
  • gerek sarki gerekse flash her ikiside cok güzeldi yüregine saglik..
#28.10.2008 19:12 0 0 0
  • Konu: Sana Bakmak
    güzel bir calisma olmus emeginize saglik..
#28.10.2008 19:09 0 0 0
  • güzel bir calisma olmus emegine saglik..Üçüncü Çalışma Grubu üyeliginide kutlarim:)
#27.10.2008 09:43 0 0 0
  • Konu: Aşk Kitabı
    güzel yorumlariniz icin cok tesekkürler..
    bugulu-gözler söylediginiz sekilde eminim daha güzel bi calisma cikabilirdi atesilter hocamizinda dedigi gibi ileride kendim yaprak sprite'ini yapmayi ögrendigimde eminim daha basarili calismalarda yapacagim:)
#26.10.2008 11:42 0 0 0
  • Konu: Aşk Kitabı
    [swf1]Nazanca-ask-kitabi.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]Nazanca-ask-kitabi.swf[/swf4]

    Siyah beyaz nostaljik bir flash hazirlamak istedim umarim begenirsiniz keyifli seyirler



    Not.. Flash'in Mb sinde yasadigim sorunda yardimci olan Garip07'ye tesekkürler
#26.10.2008 00:53 0 0 0
  • sarkiya uygun kipir kipir bir calisma hazirlamissin cokta güzel olmus emegine yüregine saglik..
#26.10.2008 00:16 0 0 0
#25.10.2008 15:54 0 0 0
#24.10.2008 12:26 0 0 0
#24.10.2008 12:25 0 0 0
  • nerqish senin gönlüne göre olmamis ama tam benim gönlüme göre
    cok güzel bir calisma olmus emegine yüregine saglik..
#22.10.2008 21:16 0 0 0
  • evet tahmin ettigim bir cevap di aslinda bu:) ates hocam ihtisas odasina girmeyi beklemekten baska bi sansim yok sanirim inaniyorum ihtisas odasinada girip oradaki derslerdende faydalanacagim:) tabi bu ne zaman olur bilemiyorum:)
#22.10.2008 21:00 0 0 0
  • galiba böyle birsey istiyor arkadasimiz bu flashi izledikten sonra aslinda cok güzel bir albüm yapilabilir diyede bi fikrim olustu:) belki böyle bi ders acarsiniz ben ve diger arkadaslarimda faydalaniriz simdiden tesekkürler:)
#22.10.2008 15:58 0 0 0
  • move efektini günlerdir cözmeye calisiyorum properties sayfasinda verilen degerlerle neler yapildigini gördükcede sasirmiyorda deyilim..
    sadece bu efektin properties sayfasindaki degerlerin nasil kullanilmasi gerektigi konusunda bi ders olsa ne iyi olucak:) deneme yanilma yöntemiyle calisiyorum ve bu beni bir hayli yoruyor:)
#22.10.2008 15:53 0 0 0
  • gercekten güzel bir calisma olmus pencere arkasindan yagmur yagdirma isini cözemedim henüz insallah onuda halledip böyle bir flashta ben yaparim:)
#22.10.2008 14:32 0 0 0