Nazanca

Nazanca

Üye
23.07.2008
Onbaşı
540
Hakkında

  • evet simdi olmus ellerine saglik kelebegin boyutunu biraz daha kücük yapabilirdin ilerde kelebegin kanatlarinada hareket vermeyi ögrendiginde eminim daha güzelinide yapacaksin
#02.01.2009 14:12 0 0 0
  • sevgili VuSLaT yükleme yaptiginiz sitede virus uyarisi aldim sayfa acilmadi baska bir yere yükleme yaparsaniz calismaniza bakabiliriz
#02.01.2009 13:52 0 0 0
#28.12.2008 16:50 0 0 0
#28.12.2008 16:31 0 0 0
#28.12.2008 16:08 0 0 0
  • BLaCK-EaGLe flashi ilk izledigimde bende aynen sizin düsündüklerinizi düsünmüstüm
    ama swiyi izleyince bu düsüncem degisti kaktus arkadasimiz cok akillica calismis bu sayede swishte neler yapilabileceginide acikca ortaya koymus:)
    kaktus seni tekrar kutluyorum iyi bir calisma cikartmissin
    bu arada ben papatyalari nasil oynattigini inceledim kendimde denedim ama senin papatyalar gibi ahenk icinde sallanmadilar
#26.12.2008 15:52 0 0 0
  • ellerine saglik kalpsiz_kral ilk calismanda sprite kullanma cesareti gösterdigin icinde ayrica kutluyorum seni eminim daha güzel flashlarinida hep birlikte izleyecegiz
#26.12.2008 15:33 0 0 0
#25.12.2008 18:45 0 0 0
#25.12.2008 18:07 0 0 0
  • uğur ışılağın sesinin sözünün olduğu her şey güzeldir bence.

    bende bu söze katiliyorum:) emegine yüregine saglik calismanda cok güzel olmus
    BLaCK-EaGLe..
#25.12.2008 16:22 0 0 0
#25.12.2008 16:18 0 0 0
  • Asiyan ellerine saglik bence basarili bi calisma olmus kelebeklerin hakikaten güzel olmuslar
    cizim isi dediginiz gibi beceri ve birazda Allah vergisi sanirim:) tabiki birazda calismak gerekiyor bende vakit buldukca cizim yapmaya calisiyorum basarili oldugum söylenemez ama vazgecmemek lazim diye düsünüyorum:)
#25.12.2008 16:13 0 0 0
  • Konu: Orman
    ellerine saglik kaktus cok güzel olmus bu güzel flashin da swi sini ihtisas odasinda paylasima acsaniz ben ve diger arkadaslarim inceleyip fikir edinsek ne güzel olur:)
#25.12.2008 16:05 0 0 0
  • flashin gercekten hayran birakiyor izleyenleri ama bence swi yi inceledikten sonra daha bi hayran kaliyorsun bu kadar emek sarfedilerek ve bir o kadarda ustaca calisilmis Turkuaz34 seni yürekten kutluyorum
#25.12.2008 13:56 0 0 0
  • kisa ve öz olmus calismaniz
    ellerinize saglik eminim ileride daha basarili calismalarinizida izleyecegiz
#21.12.2008 00:19 0 0 0
  • ilk izledigimde kesinlikle birinci olacagini ve flashin Turkuaz34'e ait oldugunu tahmin etmistim yaptigi her flashta farkini ortaya koyuyor hayranlikla izliyorum flashlarini
    her ne kadar oyumu son gün kullanirim desemde ve yarismanin 1 gün evvelinden elde olmayan nedenlerden dolayi kapatilmis olmasiyla oyumu kullanamamis olsamda Turkuaz34 seni yürekten kutluyorum

    atesilter hocam sizinde emeginize saglik güzel bir yarisma idi
#20.12.2008 17:38 0 0 0
  • ellerinize saglik flashiniz güzel ama sarki daha güzel:)
    helede sabahin bu saatinde dinlemek cok iyi geldi:)
#19.12.2008 08:24 0 0 0
#19.12.2008 08:18 0 0 0
#19.12.2008 01:32 0 0 0