Nazanca

Nazanca

Üye
23.07.2008
Onbaşı
540
Hakkında

  • Konu: Sevda Kış
    Sayın Nazanca

    Ellerinize Sağlık..
    Çok Güzel Bir Kompozisyon ile hazırlanmış bir Flash Film tadında.
    Tebrik ederim..

    Yalnız Sanırım Resmi 600x450 ebatlarında ayarlamadınız üstten kar yağışı gözüküyor. ve Flash'ta bir kasıntı var sonlara doğru sanırım 2 defa kar sprite ını sahneye aldınız Flashınızdaki kasıntı ondan.. Size Bir Fikir vereyim Flash içinde kullandığınız elemanlar ( Kar, Yağmur, Resim ) Bunların işi bitince çıkış verin ilerki bir tekniği bozmayacaktır ve Flashınızı Kasmadan bitirmenize yardımcı olacaktır..
    Başarılarınızın devamını dilerim


    Xavi yorumunuz ve önerileriniz icin tesekkür ederim flashtaki kasilma benim pc den kaynaklandigini düsünmüstüm ama yanilmisim:) bir dahaki sefere bunu dikkate alacagim..
#03.02.2009 16:06 0 0 0
#03.02.2009 00:23 0 0 0
  • Konu: Sevda Kış
    [swf1]Nazanca-sevda.swf[/swf1][swf2]558[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]Nazanca-sevda.swf[/swf4]
#03.02.2009 00:12 0 0 0
#02.02.2009 22:46 0 0 0
  • ellerine saglik nursun cok güzel bir calisma sunmussun..
    ayrica sonbarar_rüzgari'na da tesekkür ediyorum faydali bilgileri icin:)
#31.01.2009 13:33 0 0 0
#27.01.2009 13:56 0 0 0
  • ellerinize saglik arkadasim güzel bir sunum hazirlamissiniz
    keyifle izledim..
#27.01.2009 13:14 0 0 0
#26.01.2009 16:33 0 0 0
  • Konu: Tual Hüzün
    ellerinize saglik güzel bir calisma olmus..
#26.01.2009 16:30 0 0 0
  • emeginize saglik güzel bir flash hazirlamissiniz..
#21.01.2009 16:17 0 0 0
#15.01.2009 14:17 0 0 0
#14.01.2009 14:23 0 0 0
#14.01.2009 14:19 0 0 0
  • Konu: YALNIZ SEN
    ellerinize saglik kardelen_cicegi, güzel bir sunum olmus..
#08.01.2009 23:05 0 0 0
#06.01.2009 20:17 0 0 0
  • Konu: Ah sensiz
    ellerinize saglik nursun güzel bir calisma olmus..
#05.01.2009 23:38 0 0 0
#05.01.2009 22:22 0 0 0
  • Xavi paylasimin icin cok tesekkürler..
    bu calisma cok karI$IK ben isin icinden cikamadim
    aslinda cok merak ediyorum mask uygulamasini nasil yapabilirim diyede ögrenmeye calisiyorum ama sanirim baslangic icin bu agir bir ders mask uygulamasi bilen arkadaslar daha basit mask uygulamasi nasil yapilir bu konuda yardimlarinizi rica edicem
#03.01.2009 21:14 0 0 0