saka bi yana cok severek dinledigim bir türküdür flash yapmayi bende cok istemistim ama gördümki sen gayet güzel bi flash yapmissin kutluyorum seni
anlamissindir umarim artik istersen fikirde yürütebilirsin
kaktus ve pedaliza tesekkürler
