Nazanca

Nazanca

Üye
23.07.2008
Onbaşı
540
Hakkında

#15.11.2008 10:04 0 0 0
  • ilk flash olarak hakikaten basarili bi calisma ilerde daha güzel flashlar yapacaginiza eminim:)
#15.11.2008 00:18 0 0 0
  • Konu: Can Yarim
    sonbahar rüzgari öncelikle bu türküye flash yaptigin icin sana kizmayi istedim ama gönlüm el vermedi:) saka bi yana cok severek dinledigim bir türküdür flash yapmayi bende cok istemistim ama gördümki sen gayet güzel bi flash yapmissin kutluyorum seni
    yanliz dikkatimi ceken bir konu var flashlarinda sarki sözü yazmiyorsun acaba neden diyede sormadan yapamiyorum
#14.11.2008 10:46 0 0 0
  • ellerine saglik güzel bir calisma olmus kullandigin kalp sprite'leri flashina renk katmis:)
#14.11.2008 10:39 0 0 0
#14.11.2008 10:33 0 0 0
  • gercekten emek vererek ve cokta keyif alarak yaptigim bir calismaydi
    bunun üstüne atesilter hocam sizden böylesine güzel sözler duymak beni mutlu etti cok tesekkürler
#14.11.2008 00:41 0 0 0
  • [swf1]Nazanca-gidisin-beni-vursun.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]Nazanca-gidisin-beni-vursun.swf[/swf4]
#13.11.2008 14:41 0 0 0
  • önemli bir konuya güzel bir flashla deginmissiniz Garip07 emeginize saglik..
    yanliz main-board.com yazmissiniz oysaki main-board.com diye yazilmasi gerekiyor biliyordum ben yanlismi biliyorum
#13.11.2008 12:21 0 0 0
  • @Garip07 adlı üyeden alıntı:
    Nazanca görmeden nasil bir fikir yürütecegimizi söyliyebilirsin arkadasim ?

    ayni zamanda cevabi da bulmussunuz sanirim ;)
    Orijinali Göster...
    Nazanca görmeden nasil bir fikir yürütecegimizi söyliyebilirsin arkadasim ?

    ayni zamanda cevabi da bulmussunuz sanirim ;)


    Garip arkadasim söyledigim resim bir önceki sayfada pedalizanin move efekti ile ilgili koymus oldugu resimdi:) anlamissindir umarim artik istersen fikirde yürütebilirsin
#12.11.2008 17:59 0 0 0
#12.11.2008 13:22 0 0 0
#12.11.2008 13:09 0 0 0
#12.11.2008 13:06 0 0 0
#11.11.2008 11:27 0 0 0
  • gayet güzel ve basarili bi calisma olmus tebrikler
#11.11.2008 09:44 0 0 0
#08.11.2008 21:49 0 0 0
  • ellerine saglik su-perisi gayet güzel bir calisma olmus..
    ilk sahnedeki o beyaz sayfali karta yazdigin yazilari el yazisi teknigini kullansaydin cok yakisirdi eminim tabi bu benim fikrim:)
#07.11.2008 17:47 0 0 0
#04.11.2008 00:44 0 0 0
  • shape onlardan olusan sprite calismalari cok güzel ama bir o kadarda zor.. zaman zaman shape yapma konusunda kendime güvensemde cogu zaman ümitsizlige kapiliyorum simdi oldugu gibi aslinda olay sadece shapeyi yapmaklada bitmiyor verecegin efekt nasil sekillendirecegini bilmek en büyük sorun en azindan benim icin öyle bu efektler ve properties sayfasindaki degerler bunu hepmi deneme yanilma yöntemiyle buluyorsunuz?
    yoksa bunun bir matematigi yada bir mantigi yokmudur
    bunlari soruyorum bazilariniza belki komik gelebilir ama benim icin gercekten büyük bi problem halini almis vaziyette yapmak istediklerimi bi türlü elde edemiyorum efektlerdeki bu sorunu asmam gerek helpp:)
#04.11.2008 00:37 0 0 0
  • hasret sahnedeki yazdigin yazilar bir birine giriyor aklini karistiriyorsa bu sefer sol taraftaki scene yazan yerde yazdigin yazilarin basinda göz simgesi göreceksin ona bir kez tikladiginda X isareti olur ve sahnede yazilar kaybolur bu sayede kafanda karismaz daha rahat calisabilirsin.
    yaziyi tekrar görmek istediginde o carpi isaretini tiklarsin asma kilit simgesine dönüsür bi kez daha tikladiginda ise yine yazilar sahnede görülür..
#01.11.2008 21:17 0 0 0