Nazanca

Nazanca

Üye
23.07.2008
Onbaşı
540
Hakkında

#24.08.2008 23:49 0 0 0
  • flash yaparken bir resmin üzerine tekrar bir resim eklemek ama ekledigim 2. resimin seffaf görünmesi alttaki resim ile birlikte görünmesini istiyorum ve ekledigim 2. resmi cikardigimda yine 1. resmin kalmasini istiyorum
    cok sey istemiyorumdur umarim
    ve umarim anlatabilmisimdir demek istedigimi
    tesekkürler..
#24.08.2008 23:15 0 0 0
  • güzel yorumlariniz icin cok tesekkürler arkadaslar
#24.08.2008 19:17 0 0 0
  • [swf1]Nazanca-dudaktan-kalbe.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]Nazanca-dudaktan-kalbe.swf[/swf4]
#24.08.2008 00:27 0 0 0
#24.08.2008 00:08 0 0 0
#20.08.2008 13:04 0 0 0
  • Atesilter hocam aslinda benim yapmaya calistigim ve istedigim sey
    Shape e hareket vermek daha öncede belirttigim gibi 1 tane oldugunda sorun yok
    ama bir kac teneye ayni anda hareket veremiyorum aceleci davrandigimi düsünmüyorum..
    cünki flash yapmakta farkli seyler denemek istiyorum artik sadece kartlara ve yazilara efekt vererek hep ayni tarz flash yapmayida acikcasi istemiyorum:)
    ayrica yardimlarinizdan dolayida tesekkürler
#19.08.2008 13:01 0 0 0
#19.08.2008 00:02 0 0 0
  • Asiyan bu dersi görmüstüm ve yaptim dedigim gibi tek bir tane oldugunda sorun yok
    fakat ayni anda bi kac tane olmuyor her biri sirasi ile ucuyor yada kar taneleri teker teker düsüyor yani birisi iniyor o ekrandan koyboluyor sonra digeri iniyor:)
#17.08.2008 23:29 0 0 0
  • istedigim sadece shapeler ile kar yagdirmak shapeyi cizip move ile gidecegi yerleri belirliyorum efekt nasil vericem ki ben bunlara
#17.08.2008 23:08 0 0 0
  • shapeyi tek yaptigimda harek ettirmekte sorun olmuyor
    ama bi kac shapeyi ayni anda hareket ettiremiyorum
    ne yapmaliyim Tesekkürler..
#17.08.2008 22:53 0 0 0
  • gercekten cok güzel bi calisma olmus emeginize saglik
    özelliklede flashin girisindeki o yagmur sesi cok hos..
#10.08.2008 22:42 0 0 0
  • avatarlarda yada ana sayfadaki logoda hic bir sorun yok
    ama shape yapimindaki resimler yok
    resim olmadigi zaman yada link öldügü zamanlarda
    minik bi kutucuk ve carpi oluyor bunda öyle birseyde yok
    böyle bi durumla hic karsilasmamistim tuhaf..
#06.08.2008 09:57 0 0 0
  • bu linkteki örnek flashi ve sekle hareket verme yani kus ucurma konusundaki resimler görünüyor
    sadece shapede anlatilan ve asagidaki resme bakiniz dediginiz resimler yok:)
    yinede yardimlariniz icin tesekkürler..
#04.08.2008 23:09 0 0 0
  • bende shape yapimindaki resimleri göremedim
    anlatimlardan bir yere kadar yapabildim ama sonunu getiremedim malesef
    bu dediginiz programi forumda bulamadim
    yardimci olabilirmisiniz
    tesekkürler..
#04.08.2008 11:47 0 0 0
#04.08.2008 11:17 0 0 0
#23.07.2008 16:06 0 0 0