Paylaşım Kralı

Paylaşım Kralı

Üye
07.06.2009
Çavuş
1.081
Hakkında

#07.06.2010 11:26 0 0 0
#07.06.2010 11:24 0 0 0
#07.06.2010 10:14 0 0 0
  • Arkadaşlar dünya kupasını hangi ülke kazanır?Gerçi bu anketten bir tane daha var ama bunu yeni üye olan arkadaşlarımız için açtım.2010 dünya futbol şampiyonası hangi ülkede yapılacak, -2010 dünya futbol şampiyonası - 2009 dünya futbol şampiyonu - 2010 futbol şampiyonası - 2010 dünya kupası futbol şampiyonası - 2010 dünya futbol şampiyonası oyunu - futbol sampıyonu - dunya kupasi hangi ülkeler - 2010 dünya kupasını kim alır anket
#07.06.2010 08:50 0 0 0
#07.06.2010 08:38 0 0 0
  • ♥ Ne seni unutacak kadar zaman geçecek..ne de geçen zaman seni unutmaya yetecek..bırakıp gittim diye unuttum sanmazaman alışmayı öğretir unutmayı ASLA

    ♥ Akşamı son bulan ufuklarda..güneş damla damla erirken..hayatta kalan duygularımla..sana iki kelime söylüyorum"SENİ SEVİYORUM"

    ♥ Güller hep ellerinde açsın, ama dikenleri batmasın.Sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın.Mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın.

    ♥ Bu Dünyada Sevipte Sahip Olamadığım Bütün Güzelliklerin Yerine Senin Sevgini Koyduğumda Bu Dünyada Herşeye Sahip Olduğumu Anladım

    ♥ sen benim hayalimin prensesisin seninle bir ömür boyu beraber olmak için herşeyi ama herşeyi vermeye hazırım meleğim seni çok ama çok seviyorum

    ♥ Sen benim için bir aşkın bittiği yersin resimlerin renksiz halisin sevmekten bahsetme sakın çünkü sen sevmeyi hiç mi hiç sevmedim senbenim için bir aşkın bittiği yersin senbenim nefretim nefes alış sebebimsin

    ♥ Hani kardelen gökyüzüne aşık olurda çıkartır ya karın altından gövdesini,Zenher yüreğinde kardelen kadar cesaretin yoksa sakın aşık olma!

    ♥ Sevmek çay sevilmek şeker,bizim gibi sevenler çayı şekersiz içer

    ♥ Kim demiş haram nedir bilmez Hayyam Ben haramı helale karıştırmam Seninle içilen şarap helaldir Sensiz içilen su bile haram

    ♥ İstemem sevilmeyi sevilmek sensizlikse

    ♥ Sen benim ruhsatlı sevdam ben senin sevda keşin seni sevmek yaşamaksa ben hiç ölmedim

    ♥ Yüreğimin ta içinde bir ateş yanar.. Yanmayan yer kalmamış söndürsen ne yazar.. Taşa toprağa seni yazdı bu eller.. Ah sevmenin değeri bir bilseler

    ♥ Aşkın zehir olsa içmezsem, yolun ölüm olsa dönersem, senin için bu candan vazgeçmezsem namerdim.

    ♥ Ne seni unutacak kadar zaman geçecek..ne de geçen zaman seni unutmaya yetecek..bırakıp gittim diye unuttum sanmazaman alışmayı öğretir unutmayı ASLA

    ♥ Gönülden gönüle attın kendini bir heves uğruna sattın sevgini her geçen yolcuya açtın kalbini artık bir hancıdan farkın kalmadı

    ♥ Bir damla gözyaşın olmak isterdim yanaklarından süzülüp dudaklarından ÖPMEK İÇİN

    ♥ Uykudan uyandığına pişman eden dönmek isteyipte dönemeyince çaresizlikten çıldırtan tatlı bir rüyasın sen

    ♥ İnan senin yanında sanki birbirimizden çok uzaktaymışız gibi geliyor bana.Yalnızlığımı seviyorum çünkü ancak o zaman seni yanımda hissediyorum.

    ♥ Dertlerimizi avutan akıl ve hikmettir. O engin denizlerin ötesindeki yerler değil.

    ♥ Sen uykusuzluk nedir bilir misin?Gece ıslak yastığına başını koymak,"yarın ne olacak diye"korkuyla uyumaya çalışmak.Sen geceleri yalnızlıktan ağlamak nedir bilir misin?

    ♥ Sesini duyabilme umuduyla yaşadığım hayat yüzünü göremediğim için çekilmez olsada sesini duyabildiğim için yaşamaya değer

    ♥ Biz her ne kadar sosyetenin cilalı taşlarında dans etmesini bilmesekte, soğuk dolunayda şeytanla azraille dans etmesini iyi biliriz.

    ♥ Ben seni Bir Kum Tanesine Adını Yazacak Kadar Değil Sahildeki Tüm Kum Tanelerine Adını Yazacak Kadar Çok Seviyorum

    ♥ Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?

    ♥ Sen geçmişin herhangi bir yolsuz sevdası diye anıyorsun beni oysa ne yollar aradım o sevdaya ama bilmiyorsun çocuk bilmiyorsun

    ♥ Depremle girdin gönlüme,fay hattı çizdin yüreğime,artçılar hala devam etmekte, özlenmektesin bitanem dokuz nokta dokuz şiddetinde

    ♥ Tatlı biri var sevilmeye değer, güzel biri var görülmeye değer, iyi dostlar var özlenmeye değer, ama biri varki can vermeye değer!

    ♥ Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne güneşini sakın söndürme, umut yoksa yarınlar uzak kalır insana, unutma Bir Sen Daha Yok Bu Dünyada

    ♥ Sevgi sevilen kişiye sunulan bir armağandır kabul edilmesi ya da geri çevrilmesi önemli değil önemli olan sevginin sunulmuş olmasıdır.

    ♥ Gül dediğin nedirki, Solar gider, Ateş dediğin nedirki, Kül olur gider, Gün dediğin nedirki, Geçer gider, Ama sana olan sevgim sonsuzdur, Ancak mezarda biter!!

    ♥ Güzellik; sadece güzel olan şeylerde değil, Güzel görmek istediğin herşeydedir

    ♥ Bugün sigaramın üzerine adını yazdım sigaram bittiğinde seni unutacam sanmıştım ne bilirdimki seni nefes içime çektiğimi

    ♥ Seviyorum sevmenin acı verdiğini; her sevenin sevilmediğini bile bile ! ama yinede bir umut taşıyorum belki SEVEN SEVİLİR diye !!!

    ♥ Deniz sesimi duyarmı? dağlar dinlermi anlatsam seni? hüzünlüyüm desem çare olurmu gökyüzü? salarmı bulutları peşine ilgilenirmi rüzgar yardım edermi seni bulmama ???

    ♥ Korku bilmeyen GÖNÜL korkmayı öğrendi.(SENİ KAYBETMEK KORKUSU)Sevmeyi bilmeyen GÖNÜL sevmeyi öğrendi.(SENİ İLK GÖRÜŞTE)Ama bu GÖNÜL tek bir şey öğrenemedi.(SENİ UNUTMAYI)

    ♥ Aşkım aşkım diye ağlayacaksın başını taşlara hergün vuracaksın sesini duyan yokki ağlayacaksın sen gittin şimdi sıra bende ben bittim şimdi sıra sende

    ♥ Seviyorum seni ölümsüz bir aşk ile, bütün kalbim hayatım seninle, ölecek dahi olsam bu kalp ile son nefesimde haykıracağım seni seviyorum diye..

    ♥ Sanal dünya diyorlar buraya,uğradım geçtim. Beklediğim ufak bir telefon görüşmesiydi, artık ondanda vazgeçtim.Gideceksen git yolun açık olsun, gözlerinde yüreğinde huzur bulmuştum al istemem o da senin olsun.

    ♥ İnsan tırmanırken dağın kafa tutmasına razı olmalıdır.

    ♥ Herzaman doğru söyle,ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın.

    ♥ Seni dar ağacındaki bir mahkumun ,hayatı sevdiği kadar seviyorum

    ♥ Ben senin ne yarin nede canın ben senin ne sevdiğin ne baharın ben senin belki umrunda değilim ama sen benim sen benim nefesimsin

    ♥ Hayatın en güzel anı herşeyden vazgeçtiğiniz zaman Sizi hayata bağlıyan biri olduğunu düşündüğünüz andır
#06.06.2010 19:49 0 0 0
#06.06.2010 19:41 0 0 0
  • Konu: Melek Annem
    Ne yazabilirim ki, dondum kaldım kısaca içimden ağlamak geliyor!
#06.06.2010 19:31 0 0 0
#06.06.2010 15:30 0 0 0
#06.06.2010 15:30 0 0 0
  • Yaa bunlar yalan gündemi oynatmak için yapıyorlar hadi o zaman fener 2. lige düşsün hepinizin önünde feneri yuhlucam!....
#06.06.2010 10:18 0 0 0
#06.06.2010 09:38 0 0 0
#05.06.2010 16:43 0 0 0
  • Yıllar gelip geçti zaman değişti
    Bir sen değişmedin şu yüreğimde
    Dağlara kar düştü duman değişti
    Bir sen değişmedin sevdiğim bende

    Ovalar nehirler düzler değişti
    Baharlar rüzgarlar güzler değişti
    İnsanlar nesiller yüzler değişti
    Bir sen değişmedin şu yüreğimde

    Sen hala içimde incecik sancı
    Biricik sevdiğim başımın tacı
    Sevenler eskidi herkes yabancı
    Bir sen eskimedin şu yüreğimde

    Mevsimler takvimler yıllar eskidi
    Resimler kavimler kullar eskidi
    Gelenler gidenler yollar eskidi
    Bir sen eskimedin sevdiğim bende

    Şaşsa da yollarım kesilse de hız
    Gözlerin gönlümde sönmeyen yıldız
    Hala sevdiğimsin o nazenin kız
    Bir sen değişmedin şu yüreğimde

    Kurallar töreler bazlar değişti
    Sevdalar sevgiler hazlar değişti
    Kadınlar gelinler kızlar değişti
    Bir sen değişmedin şu yeryüzünde

    Eserken başımda kavak yelleri
    Bağlanmıştı gönlüm öyle serseri
    Sen hala sevecen nazlı cilveli
    Hiç mi değişmedin sevdiğim bende

    Bakışlar işmarlar gözler değişti
    Şarkılar duygular sözler değişti
    Saçlara ak düştü yüzler değişti
    Bir sen değişmedin sevdiğim bende

    Şehirler sokaklar evler değişti
    Bahçeler tarlalar köyler değişti
    Ağalar köleler beyler değişti
    Bir sen değişmedin şu yeryüzünde
    noimage
#05.06.2010 16:19 0 0 0
  • Şimdi yüreğimden ağlatıyorum seni
    Gözlerin gözlerim, buğusuz penceremde
    Yüzüm yüzünün izlerinde
    Öpüyorum hafifçe
    Ötesi olmayan sevgimle
    Her hücremizle
    Karışıyoruz birbirimize
    Adımız sevda
    Yanık yerler avuçlarımızda
    Müthiş olmuş ellerine sağlık :)
#05.06.2010 16:12 0 0 0
#24.05.2010 15:09 0 0 0
#23.05.2010 17:35 0 0 0