Paylaşım Kralı

Paylaşım Kralı

Üye
07.06.2009
Çavuş
1.081
Hakkında

  • yokluk ne renktir
    kim bilir
    siyah mıdır acaba
    yoksa
    bembeyaz bir kefen içinde
    karışırken toprağa
    geride kalan gözlerin aurorası mıdır

    yokluk bir şey midir
    şehrin bir kavşağında durmuş
    farketmez bir yola dalmak mıdır acaba
    bir zaman dilimi midir yoksa
    varlığın dinlendiği
    evrenin en uzak mesafesindeki şey midir dersiniz
    yoksa sıfırımızdaki
    var olamadığımız boşluk mu
    yokluk
    var olmayı becerememek midir yoksa
    belki de bir varlık zehirlenmesidir

    varlığın
    ilk hali mi
    sonuncusudur belki
    belki de her halidir
#11.07.2009 14:53 0 0 0
#17.06.2009 10:59 0 0 0
  • Konu: Anneler


    ***** Anneler *****

    Anne'nin evlada yanar yüreği,
    Anne'dir her zaman evin direği,
    Anne'ler evlada yapar böreği,
    ****Anne'ler Anneler canım anneler,
    ****Anne'ler kutsaldır hanım anneler.

    Anne'dir dünyada sevginin ağı,
    Anne'yle kurulur aile bağı,
    Anne evlat için deliyor dağı,
    ****Anne'ler Anneler canım anneler,
    ****Anne'ler kutsaldır hanım anneler.

    Anne gözü yaşlı kalbinde acı,
    Anne yavrulara her an duacı,
    Anne evlatların başının tacı,
    ****Anne'ler Anneler canım anneler,
    ****Anne'ler kutsaldır hanım anneler.

    Anne yavrusunu karnında taşır,
    Anne ninni söyler sırtını kaşır,
    Anne çocuğunun yerine üşür,
    ****Anne'ler Anneler canım anneler,
    ****Anne'ler kutsaldır hanım anneler.

    Anne'ler evlada sevgi dağıtır,
    Anne'ler evladı her dem eğitir,
    Anne'ler evlatla yürek soğutur,
    ****Anne'ler Anneler canım anneler,
    ****Anne'ler kutsaldır hanım anneler.


#16.06.2009 21:15 0 0 0
  • Konu: Sensizlik
    Bu son şarkısıydı
    Yüreğimin sana söylediği..
    BİTTİ.

    Kelimeler, cümleler isyanlarda şimdi..
    Harflerin hiçbirisi yerinde değil,
    Bütün harfler bir başı boşluk içinde
    Dolaşıp,duruyorlar ortalık yerlerde....
    SON SÖZÜ !
    Yazmaya elim varmıyor.
    Tepeden tırnağa kanter içindeyim
    Hem gökte-hem yerdeyim!
    Nikotin yüklü sigaramı bile
    Parmaklarım sarmıyor...
    SON SÖZÜ !
    Söylemeye dilim varmıyor.

    ...
#16.06.2009 21:09 0 0 0
#11.06.2009 12:08 0 0 0
  • Konu: Şiirler
    Beni sen akşamcı ettin
    Hayal sevgilim
    Elde kadeh
    Dilde sen
    Her akşam bu sofrada bir rüzgardır esen

    Yıldızlara isimler verdim kendimce
    Biri hayal
    Biri gurbet
    Biri hasret
    Biri hep o güzel memlekettir memleket
    Sokaklarında büyüdüğüm seninle
    Buluştuğum gözlerinle
    O güzel memleket bir yıldıza adını verdi
    Akşamları göğe kaldır başını seyret
    Belki geçmişin ışıkları henüz sönmemiştir
    Belki resimler kaybolmamıştır
    Belki isimler unutulmamıştır
    Belki batmayı unutmuş güneşler vardır gökte
    Seyret aynaya bakmadan seyret gökyüzünü
    Bir yıldız göz kırpıyorsa
    Veya bir ışık kayıyorsa
    Benim kadehimdir şerefine kalkan
    Işıklara doğru
    Sana doğru
    Şiirler geliyor gökyüzünden
    Bu bilinmeyen hayal meyhanesinden

    Beni kimse görmedi
    Ben kimseye el sallamadım
    Seninle meşguldum
    Tanıdıklar görmüşse de ben onları tanımadım
    İnanır mısın senden başkasını da pek sallamadım

    Baharlar açıyor toprakla birlikte ben de canlanıyorum
    Hayallerimi uçurtma yaptım
    Gökyüzünde yalpa yalpa yalpalanıyorum
    Birşey göremiyorum uzaktan sana uzanamıyorum
    Adını çağıracağım bir kimse de yok
    Hep yalnız yürümüşüm sokaklarda demek ki
    Sana bakayım derken kimse kalmamış yanımda
    Bir senin adın var aklımda
    Onu da söyleyemem
    Onu bağıramam özgürce
    Adını tutukladım beynimde salıvermek yok
    Havalandırma bile yasak
    Voltayı hayallerimde atacaksın
    Sen kimseye görünmeyeceksin

    Gel be dünya, evinden atma beni hayata çok alıştım
    Azraile satma beni
    Sana söylerim beni vermezsen ellere
    İsimleri itiraf ederim
    Bir konuşsam sarsılırsın

    Beni sen akşamcı ettin hayal sevgilim
    Elde kadeh
    Dilde sen
    Meyhane beğen meyhanelerden
    Küfürlere karıştı gecenin çığlıkları
    Sesim sesine ulaşmaz
    Aşk buna mı derler
    Kavuşulmazsa büyür
    Kavuşulursa erir


    Ben seni seyrederdim
    Köşeden
    Arkana takılırdım anlamazdın akşam üstleriydi
    Bizlerle pek oynamazdın
    Bir yakan toptu son oyunumuz
    Ellerin ellerimi yaktı
    Gözlerin gözbebeklerimi
    Bisikletimde kaldı sıcaklığın
    Bisikletim yok şimdi

    Beni sen akşamcı ettin
    Hayal sevgilim
    Elde kadeh
    Dilde sen
    Bir de o zümrüt gözlerinde öpüşen
    Mutlu çocuk
    Nereye yolculuk bile demeden
    Gittin evlendin
    Seslenemedim
    Seni hiç görmedim
    Ben ölmedim
    Sen ölmedin
    Neredeydin bilemedim
    Bir tebrik de edemedim

    Şimdi eski dostlara rastlıyorum
    Herbiri bir yerde
    Kimi okumuş kimi zengin
    Kimi mutlu
    Kimi bezgin

    Ben bir dünya tatlısı ile evliyim şimdi
    Dünyaya bunca bağlanmam onun eseriydi
    Şiirler yazdım ona şarkılar oldu
    Bu kadeh onunla doldu
    Seni inattan soruyorum herkese
    Daha neler var bu şiir devam ederse

    Bırakma hayallerimi
    Hayal güzelim
    Ben akşamcıyım
    Sen akşamsın
    Bir güzel bestede şarkısın dinlediğim
    Bir özlemsin bitiremediğim
    Dün gibi herşey oysa
    Dün gibi ama
    Zamana şehir de dayanamamış
    Yıkılmış
    Sokaklar süklüm püklüm
    Ağaçlar büyümüş ve çürümüş
    Bizse yaşamadıklarımıza inat saçlarımızda beyazlar
    Sokaklarda maziyi arıyoruz
    Yanılıyoruz dostum
    Yanılıyoruz
    Zaman geldi biz ayrılıyoruz
    Ben sana alıştım hayat
    Darılırım gidersen
    Bir daha yüzüne bakmam
    Şerefsizim yanına bile gelmem

    Bu şiir uzayacak
    Hayal güzelim
    Yorulduysan git
    Laf lafı
    Laf mısrayı açıyor
    Bende uyku yok
    Zaman azaldıkça
    Uykum kaçıyor
    Daha uzun kalmak ayakta
    Sanki daha uzun yaşamak gibi
    Hiç uyumasam ömrüm iki katına çıkar mı
    Aldanmak mı yoksa hayallerim
    Ömür nedir
    Hayat nedir hayal nedir
    İşte şu oturduğum sedir nelere şahittir
    Ben bilmem o da dünyada ben de
    Belki o sedir daha bir kıymetlidir
    Herşey izafi hayal sevgilim
    Güzel
    Çirkin
    İyi
    Kötü
    Uzun
    Kısa
    Ve daha neler neler
    Adına sıfat dediğin ya da nitelik
    Asıl olan
    Mutlakla birliktelik

    Sazlıklarda bir kamış
    O kamış neye yaramış
    Diye sorma
    Kamış kamış olmuşsa mutlaka
    Birşeye yaramıştır
    Hani insan insan olmuşsa da aynısıdır
    Palavra gayrısıdır
    Ben bıkmadım yaşamaktan
    Yaratan bıktırmasın
    Aşk ile yansın yüreğim
    Ayakkabım sıktırmasın

    Haşim adam bıçaklıyor mu sokaklarda
    Yüksel'i dövdüler mi kapıda
    Vay anam ne kıymetliymiş gözlerin sen hala kaçır onları

    Mahallenin bebeleri birbirine girsin senin için
    Elyüz kan içinde elin oğlu şenli
    Bizi bize kırdırttın
    Güzeller güzeli
    Hayal şehrin hayal kızı
    Helal olsun sana
    Akan kanlar yoluna şerbettir senin

    Beni sen akşamcı ettin hayal güzelim
    Ötekiler ne oldu bilmem
    Biri emekli olmuş
    Öbürü elini tornaya kaptırmış
    Biri de terörist dediler
    En akıllısı manifaturacı, müteahhit
    Kapatmış hayal şehrin arsalarını
    Sonra önüne gelene satmış

    Ben kiraladım yanındaki meyhaneyi

    Parasız mey satarım karşılığında muhabbet
    Ben sana hapsoldum müebbet
    Yine de diyorum kendime be adam haline şükret
    Ya idam olsaydı cezan
    Af da etmezdi devlet

    Bu şiir ah bu şiir seni bana getirsin
    Ne işim varsa beni alıp bitirsin
    Sesler uzakta kaldı
    Yaşlar yaş olmaktan çıkmak üzere
    Bu şiir seni bana getirecek mi bilemem
    Ama ben kalkıp gideceğim uzaklara
    Aklımı bırakıp
    Aşkımı bırakıp
    Bir de yakamı bıraksam
    Kurtulacağım
    Sana bir sepet çiçek yollayacağım
    İsimsiz
    Bir kucak şiir
    Bitimsiz

    Ellerimde güller açmış
    Sabah çiğleri üzerinde
    Fırından sıcak ekmek kokusu yayılır
    Çocukluğumun istüne
    Uyanmak ne de zordur okul varsa
    Sen uykularımı bölerdin
    Buğdaylı rüzgar kokusuyla
    Büyüdük herşeyi büyüttük
    Aşkı
    Hasreti
    Milleti
    Sen neredesin ey sevgili
#11.06.2009 09:36 0 0 0
  • Konu: Bi hikaye
    çok güzel olmuş ellerine sağlık Gururumuz Fener .. Adamımız Yener....

    Sarının Yanına Larcivert Koyduk Yıllardır Biz Senin Eserin Olduk...Yağmurlarda Çamurlarda Yanında Olduk...Fenerbahçe Sen Bizim Herşeyimizsin....
#11.06.2009 09:30 0 0 0
  • Bir sevgi çiçeğiniz vardır.Tanrı'nın bahşettiği en güzel varlık.Doruklardadır en tepededir, yıldızlara yakındır, ulaşmak istersiniz ama o sevgi çiçeğini yakalayamazsınız.O doruklardan sevgisini, bütün güzelliğini yıldızlarla paylaşır, onlarla beraberdir, dostluğunu onlarda arar.

    Siz onun hayaliyle, sevgisiyle, rüyasıyla yaşarsınız. Siz sadece bunlarla avunursunuz. Sevgi çiçeği size kokusunu koklatmaz, yıldızlarla paylaşır o güzel kokuyu.Tanımaz sizi ona değer verdiğini, sevdiğini, koruduğunu anlayamaz.Yıldızların parlak etkisinde kalmıştır o.

    Bir gün bir kış bastırdığında dağda ki sevgi çiçeği üşür, yıldızlara bakar yok olmuşlar, yerini kapkara bulutlar almıştır. O an yalnız kaldığını hisseder, üşür sıcak bir yere muhtaç olur. Sevgiye, korunmaya ihtiyaç duyar. İşte o zaman seni arar, herşeyi o zaman anlar. Sevildiğini, değer verildiğini sizin sıcaklığınızı arar.

    Sevgi çiçeği sizi kaybetmiştir...yapraklarını döker, boynunu büker, senin değerini kaybettiği zaman anlar.Seni kaybetmenin acısıyla tekrar aramanı bekler, gelmeni bekler ama iş işten geçmiş sevgi çiçeği seni aramaya geldiğinde senin yerine kırık bir kalp bulmuştur...
#11.06.2009 09:21 0 0 0
  • Şiir bir tutkudur, şiir bir aşk

    Yaşamın vazgeçilmeyen tadıdır

    Belki de hayatın diğer bir adıdır...



    Şiir sevmektir,

    Şiir sevilmektir kendi kendine.



    Bitmeyen gecelerin tek tesellisidir

    Şiir duygu selidir,

    Bendini yıkar bir bakıma...



    Yalnızlık zehrinin panzehiridir.

    Şiirdir Anahtarı açılmayan kapıların

    Kurtarıcısıdır dinmeyen büyük ızdırapların.



    Anlatamıyorsan kendini bu zalim insanlara..!

    Haydi durma,

    Sen de gülümse sihirli mısralara.......
#11.06.2009 09:20 0 0 0
  • Konu: Şiir Nedir
    Şiir bir tutkudur, şiir bir aşk

    Yaşamın vazgeçilmeyen tadıdır

    Belki de hayatın diğer bir adıdır...



    Şiir sevmektir,

    Şiir sevilmektir kendi kendine.



    Bitmeyen gecelerin tek tesellisidir

    Şiir duygu selidir,

    Bendini yıkar bir bakıma...



    Yalnızlık zehrinin panzehiridir.

    Şiirdir Anahtarı açılmayan kapıların

    Kurtarıcısıdır dinmeyen büyük ızdırapların.



    Anlatamıyorsan kendini bu zalim insanlara..!

    Haydi durma,

    Sen de gülümse sihirli mısralara.......
#11.06.2009 09:19 0 0 0
  • NaĞmeLeRiN yErİnE bUgÜn SeLa SeSi VaR...sÖyLeYiN aŞıKLaRa AşKıN cEnAzEsİ vAr..
    Tişörtüm ßeyaz Delly'im ßiras
#11.06.2009 08:23 0 0 0
  • Hayatıma COLOR]anlam [/yüklüyorum... loading %71...[/[/
#11.06.2009 08:14 0 0 0
  • Eyer bir gün dünya tersine dönerse Ateşle yangın sönerse karınca fili yenerse kar kırmızı yağarsa o zaman senden vazgeçerim GÜLÜM
#11.06.2009 08:10 0 0 0
#11.06.2009 08:05 0 0 0
  • Konu: NarCicegi
    Sevgi gündüz, sevgi gece
    Sevgi satır, sevgi hece
    Sevgi gizden bir bilmece
    Sevgi kalpte sönmez nurdur
    Serdar KORKMAZ


    Sevgi ateş, sevgi kardır
    Sevgi ayva, sevgi nardır
    Her gönülde sevgi vardır
    Sevgi Bitmez bir türküdür

    Ayşen ALMAZ

    Sevgi huzur, sevgi acı
    Sevgi sarhoş, sevgi hacı
    Sevgi dertse, aşk ilacı
    Sevgi bitmez bir yaradır

    Hasan

    Sevgi sondur, sevgi baştır
    Sevgi ekmek sevgi aştır
    Sevgi bitmez bir telaştır
    Sevgi şahı mat edendir

    Yıldırım Sönmez

    Sevgi yokluk, sevgi varlık
    Sevgi genlik, sevgi darlık
    Sevgi kulluk, sevgi çarlık
    Sevgi sonmez bir ışıktır

    Fatma ESEN

    Sevgi yağıp gürleyendir
    Sevgi gökte parlayandır
    Sevgi kalpte çağlayandır
    Sevgi lazım tüm kullara

    Yalnız Eşref

    Sevgi rüya, sevgi düştür
    Sevgi candan bir gülüştür
    Sevgi hakka tek dönüştür
    Sevgi hakkın rahmetidir

    Duygunun İmbiğinden

    Sevgi poyraz, sevgi yeldir
    Sevgi mızrap, sevgi teldir
    Sevgi diken, sevgi güldür
    Kainatta birdir sevgi

    Bülent Dostoğlu

    Sevgi huzur, sevgi barış
    Sevgi ilmek, sevgi nakış
    Sevgi gülüş, sevgi bakış
    Gönüllerin közü sevgi

    Bayram Durbilmez

    Sevgi Yunus gibi
    Sevgi Kerem gibi,
    Sevgi ekmek su gibi,
    Sevgi memleket gibi,
    Sevgi gül gibi,
    Sevgi sen ben gibi,
    Sevgi murattır,
    Sevgi can gibidir
#09.06.2009 18:34 0 0 0
  • SEVGİ.

    Sevgi demet sevgi dürüm.
    Sevgi ilmek sevgi düğüm.
    Aramakla geçti ömrüm.
    Yüreğimin közü sevgi

    Sevgi mısra sevgi dizin.
    Sevgi efkar sevgi hüzün.
    İhtiyacıdır hepimizin.
    Yaşamanın özü sevgi.

    Sevgi istek sevgi umut.
    Sevgi güneş sevgi bulut.
    Hep aşikar hemde somut.
    Duyguların başı sevgi.

    Sevgi siyah sevgi beyaz.
    Sevgi soğuk sevgi ayaz.
    Dertlerini deftere yaz.
    Ömrümüzün tümü sevgi.
#09.06.2009 18:27 0 0 0
  • Cümleler doğrudur sen doğru isen...
    Doğrular bulunmaz sen eğri isen...
#09.06.2009 17:13 0 0 0
#09.06.2009 17:12 0 0 0