Rüya

Rüya

Üye
27.10.2008
Uzman Onbaşı
2.591
Hakkında

  • Evet dimi, hele mango outletlere gidince kendimi kaybediyorum hoş biraz demode oluyor oradakiler ama olsun ucuz ve farklı giyinebiliyorum ;)
#23.09.2010 22:43 0 0 0
  • Konu: Yasak
    Bu güzel fikirmiş yasağa karşı her insanın ilgisi var değerlendirmeyi bilmek lazım ;)
#23.09.2010 16:33 0 0 0
#23.09.2010 16:23 0 0 0
#22.09.2010 22:10 0 0 0
#16.09.2010 00:26 0 0 0
  • Tatlı-Sert Programının içeriğine itirazım yok ama Müge Anlı'nın o robot tavrı yok mu beni olaylardan soğutuyor. Yani evet gözünün önünde cinayet işleniyor ama raiting kaygısı okadar kanına işlemiş ki kadın umursamıyor bile. İnsani değerleri bu kadar körelmiş birinin insanlığa dair program yapması düşündürücü. Ve asıl Olay bu kadının yayın yapması zaten!
#16.09.2010 00:17 0 0 0
#14.09.2010 19:56 0 0 0
  • Yalnızlığımı anımsadım ne zamandır yalnızlığımla yüzyüze gelmemiştim ...
    Eyvallah Buketçim güzeldi.
#13.09.2010 23:06 0 0 0
  • Erkeklere özel bir bölüm olsa şifreniz olurdu :D
    Demek ki biz hanımlar da gelebilir yorum yapabiliriz.
    sonuçta erkekler kadınlar için giyiniyor beğenmemiz önemli ;)
#13.09.2010 01:08 0 0 0
  • Konu: Anka MEMO
    Mavi Jean'ın reklamlarından fırlamış gibisin :)
    Çok başarılı pozlar cidden.
    Kel mode olmuşun daha öncesini bilmiyorum ama böyle iyi görünüyosun ;)
#12.09.2010 21:56 0 0 0
  • Mavi'nin trendi tartışmasız çok iyi..
    Yalnız katalog çekimine kullandıkları erkek mankenler neden kıza benziyor anlamıyorum :D
#12.09.2010 21:40 0 0 0
  • ister ''evet'', ister ''hayır, istersen de ''boykot'' de. unutma! hiçbir sonuç senin gibi düşünmeyeni düşman görmen kadar zarar vermeyecek
#12.09.2010 15:42 0 0 0
#11.09.2010 02:54 0 0 0
  • Zara erkek giyimde de kadınsı çizgiler kullanıyor sanırım her ikisini de aynı kişiler tasarlıyor fazla soft :D
#11.09.2010 02:51 0 0 0
#11.09.2010 02:49 0 0 0
#11.09.2010 02:48 0 0 0