Rüya

Rüya

Üye
27.10.2008
Uzman Onbaşı
2.591
Hakkında

  • Gözlerinin baktığı her noktada
    Yürüdüğün yolda
    Hayallerinin karanlıkta kalmış yanında
    Uyuduğunda rüyalarının gölgesinde nöbette durayım yar
    Çok etklileyici dizeler ve de sunum çok etkileyici olmuş canım.
    Güzel gönlüne sağlık Sidelyacım sağol.
#16.04.2010 22:23 0 0 0
  • Sevgili Vildan senin söylemlerine bayılıyorum öncelikle bunu hemen ifade edeyim.
    Güzel yüreği olan, güzel bir hanımefendisin...
    Ve yorumun hazırladığım sayfama çiçekler açtırıyor...
    Bir söz vardır derler ki " Altının değerini sarraf bilir"
    Bu anlamda senin gibi şiirlere can veren bir bir üstadın beğenisi benim için çok önemli.
    Beğenmiş olmandan dolayı inanılmaz mutlu oldum.
    Sevda Yel'imin hiç dinmemesini diliyorum ...
    Teşekkür ediyorum varlığın için güzel insan...
#16.04.2010 01:04 0 0 0
  • noimage

    Sensizliğin ilk sabahını karşılayacak gözlerim
    Bu gecenin sonunda, ayrığın ilk sabahına merhaba
    Hayatın yaşamaya değer olduğuna inandırmaya çalışacak hislerim
    Dünya benden yolculuğunun terminali, elveda sevdiğim, elveda
    noimage
    Kanımca günü bitirmeye mecalim yetmeyecek
    Ki sensiz bitirebilirsem günü sevgimden utanırım
    Şehirlerce uzağıma gitmiş ol n'olursun
    Biliyorum, kokunu alırsam yeniden umutlanırım
    noimage
    noimage
    Yokluğun, en büyük ispat,
    Ölmeden de yaşanırmış iki kalbin ayrılığı
    Verilen her söz yenmek içinmiş sevilenden sevene
    Ve bu gece bir hikâye daha yazılır sevgi literatürüne
    Bir çift siyah gözün varlığı,
    Uykuları haram kılmış bir adamın gözlerine
    noimage

    Beni sensiz bırakmak
    Canın bedenden çıkmasının bir nevi provası
    Sensizliğe uyanmak
    Gittikçe çirkinleşen bir kentin en hazin ikonası
    noimage
    Yitirmişliğine bir gün dahi dayanmak varlığımın en iyi hali
    Yokluğunda her tebessümüm, yüzümün en sahtekâr şekli
    Şimdi sokaklara düşüp ağlamalı, "vurun beni ey ahali!"
    Şimdi kuytulara düşüp bağırmalı, "duyun beni ey ahali!"

    noimage

    noimage

    Yüzümde çirkin bir sensizlik, artık çocuklar korkar benden
    Sen, bizden seni kaçırıp beni yetim bırakansın
    Dostlarımızda bir sessizlik, kimseler bahsetmez senden
    noimage
    noimage
    Sanırım göğüs kafesime çarpa çarpa ölecek kalbim
    Gülüşünü taklit edeni alnından vurasım var!
    Dünya suskunluğu bürünsün!
    Ertelensin bayramlar!
    Her günüm eyleme dönsün!
    Yasım var!

    Mehmet ERCAN

    [main-arkaplan-muzik]581[/main-arkaplan-muzik]
#15.04.2010 23:03 0 0 0
#14.04.2010 23:23 0 0 0
  • Yüreğin Sevdaya yelken açtığı harika dizelerdi...
    Yazanın kalemine bizlere ulaşmasını sağlayan güzel arkadaşım Loresima sana çok teşekküğr ediyorum.
#13.04.2010 02:29 0 0 0
  • Bir tutam sevda dolu suskunluk rica ediyorum...
    Şiir fonda çalan entrümantel kullndığın görsellik... O kadar ihtiyacım vardı ki ilaç gibi yetiştin...Beni gecenın bu saatinde mest ettin..!
    Kum saatinde ki kumun sessizliğine büründüm... Ve susmanın bu kadar rahatlatıcı olduğunu senin sözlerinle şu anda en ferah halindeyim...
    Çok teşekkür ediyorum Canım... Muhteşemsin.
    (Seni tüm kalbimle alkışlıyorum )
#13.04.2010 02:21 0 0 0
  • Konu: Demedi Deme
    Sizin bu şiiriniz için ben dahil bir çok insanın ortak kanısı tabiri caizse " İçimize işledi " Hani bazı şiirler vardır okursunuz sizi bir yerinizden yakalar. Sizin şiiriniz sadece yakalamakla kalmadı "tutsak" etti :)
    Duygudan yoksun, ruhsuz insanların kol gezdiği bir dünya da böylesine duygu yüklü bir yüreğe sahip olduğunuz için ben de size şükranlarımı sunuyorum.
    Yüreğinizin sesi hiç susmasın diliyorum.
#13.04.2010 01:57 0 0 0
  • Konu: Diyemiyorum
    Sevgili Mehmet ERCAN Sizin şiirlerinizi paylaşmak benim için mutluluk.
    Ben hemen hemen tüm şiirlerinizi ezbere biliyorum :)
    Ve her seferinde seçim yapmakta zorlanıyorum inanın.
    İnşallah tüm şiirlerinizi Main-Board'da paylaşmak kısmet olur.
    Ayrıca Sizi bura da görmek çok güzel gerçekten.
    İyi ki varsınız...
#13.04.2010 00:06 0 0 0
  • Konu: Suskunluk
    noimage
    Her yıldız parsellenmişken bir çift aşık tarafından
    Ben, kayan her yıldızı sana biriktiren avare
    Ve her güle bir anlam yüklenmiş seni anlatamayan
    Hüzün her ayrılığa ayrı ayrı hizmet eder
    Seni ve beni taşıyan tek duygudur suskunluk

    noimage
    İkimizin halini hesaba katmamış hiçbir alfabe
    Bizde sadece göz teması kelimelere yüklenemeyen
    Sızını yüklediğim her manzara harabe
    Sana niyetlenip gezindiğin her viran şehir, saray
    Seni ve beni anlatan tek ihtişam suskunluk

    noimage
    Her seher benden önce uyanıyor sana aklım
    Göz açtığım her sabah bıkmadan sana uyanmak
    Sana benziyor diye kaç kişiyi vurabilirim
    Sen olmadığın halde herkeste senin tebessümün
    Seni ve beni haykıran tek feryattır suskunluk

    noimage
    Dilinden dökülen her kelimede yer edinme telaşım var
    Cümlelerinin arasında adımı duymak ne devlet
    Gözlerinde gezinme hakkım hep on saniye kadar
    Hayat, her şeye rağmen sadece gözlerin kadar
    Seni ve beni yaşatan tek çaredir suskunluk

    noimage
    Kavuşma ihtimalinin olmadığı tek ayrılıksın
    Sana uzanamama gerçeğine sağır ve kör bir kalbim var
    Birimiz diğerinde ölmeliyiz ki aşk doğsun
    Sende bitmeyen yola düşüren hayata da aşk olsun
    Seni ve beni barındıran tek barınak suskunluk

    noimage
    Yitirmediğim tek inanç kader, yaşama zorunluluğumuz
    Bilmeden ezberlediğimiz tek yazgı alnımızdadır
    Her kul kaderine doğru kaçarken hazin hazin
    Bana seni yaşatmayan hangimizin kaderi
    Seni ve beni kavuşturmayan kaderimiz suskunluk

    noimage
    Tebessümünü dahi anlatmaktan aciz şarkılar
    Boşuna arayışım, seni çerçevelemeye yaratılmış duygu yok
    Sana benzetebilmem için yine sana ihtiyaç var
    Gözlerime değdiğin günden beri, ruh halimde huysuzluk
    Seni ve beni kabullenmenin tek yoludur suskunluk

    noimage
    Her adımın sonunda ecel ihtimali çok yüksek
    Sana iç çektiğim hangi nefeste durur soluğum
    Sensizliği yaşamanın sonu varmış nihayet
    Her gecem sensizliğe gebe, her şafak seni doğurur
    Seni ve beni var kılan tek duygudur suskunluk
    Seni ve beni doğuracak tek yol var, suskunluk
    MEHMET ERCAN

    [main-arkaplan-muzik]577[/main-arkaplan-muzik]
#13.04.2010 00:01 0 0 0
  • Melboy güzel bir yerdir. Ancak son 1 yıldır bilemiyorum nasıl hala aynı mı ?
    Aynı ise eğer!! Alkol ve canlı müziğin de bir arada olduğu bir yer. Özellikle hafta sonu en son benim bildiğim halinde oldukça da kalabalık olan biryer di.
    Sosyal ve kalabalık olan bir topluluk için burasının da çok uygun olduğunu kendi adıma zannetmiyorum.
#11.04.2010 20:54 0 0 0
  • Konuyu şu anda gördüm.
    Şikayet ettim ben ancak tepki olarak sayfalarımızı mı kapatalım anlamadım ?
    Böylesi onları daha hür bırakmak olmazmı ?
    Yani biz çekliliyoruz meydan sizin anlamına gelmez mi ?
    Bir sürü hacker dedikleri insan var onlar birşey yapamaz mı ?
    Ya da ne bileyim bizlerin yapabileceği şeyler yok mu ?
    Yani bizde sayfalarında onlara saldırıcı nitelikte yazıar yazsak mesela ?
    Bilemedim gerçekten ne yapmak lazım !
    Ayrıca tekrar tekrar şikayet ediliyor. şikayet butonu çözümse eğer ben tüm zamanımı ayırırım.
#11.04.2010 02:29 0 0 0
#09.04.2010 19:56 0 0 0
  • Konu: Diyemiyorum
    noimage

    noimage
    Bir bakışa bin mânâ gizlemiş siyah gözlerin
    Hangi mânâda yerim var bilemiyorum
    Dil alışkanlığın mıdır 'canım' diyen sözlerin
    'Efendim' demeye çekiniyorum


    noimage
    Aşk adına örneklerin hep Leyla'dan Şirin'den
    Aşkımı görmedin mi sana şiirlerimden
    Görüşürüz dediğin veda sahnelerinden
    Bıktım, n'olur gitme diyemiyorum
    noimage
    Tek başına baharın müjdecisi, gülüsün
    Karda hazana inat güneş gibi gülüşün
    Sesin Allah'tan emir bülbüllere: "Ötüşün!"
    Şu ömrümün gülü ol diyemiyorum
    noimage
    Aşkına yar kılsın beni Allah! "Aşkına"
    Gözlerim sürülsün sürme diye gözlerine
    Saçlarında gezinen ellerin ben olayım
    El gibi görme beni diyemiyorum
    noimage
    Sevgimin imasısın söze dökemediğim
    Kalbimde iman gibi tek sermayem bildiğim
    Uzatmadan konuyu söylemek istediğim
    Hayatıma sebep ol diyemiyorum

    Mehmet ERCAN
#04.04.2010 01:34 0 0 0
  • Muhammet Güner;
    Bu listeyi kopyalamakla ne demek istediniz anlayamadım ?
    Kopyalamayı başarıyor musunuz ? Bunu mu ölçüyorsunuz ? Ya da geyik mi yapıyorsunuz ?
    Eğer buluşmaya katılmak istiyorsanız sadece katılmak istediğinizi yazmanız yeterli.
    Lütfen konuyu yeniden düzenleyin.
#25.03.2010 21:31 0 0 0
  • Canım kardeşim bu özel gününde yanında olup seninle doğumgününü kutlamayı çok isterdim ancak malesef hayat şartları buna izin vermedi. Benim de ancak elimden gelen kutlama şekli buydu :)
    Biraz acele ettim sayfaya çok hazırlık yapamadım idare et ;)
    Yeni yaşın sana önce sağlık sonra aşk ve de bereketli kazanç getirmesi dileğiyle.
    İyi ki tanımışım seni iyi ki varsın kardeşim.
#24.03.2010 20:30 0 0 0
#23.03.2010 23:09 0 0 0
#21.03.2010 16:04 0 0 0
  • Doorcap senin önerdiğin dönüştürücüyü dün buldum ancak serilaini bulamadığım için programı çalıştıramadım :)
    Bugün başka bir dönüştürücü program buldum ancak onunla da aynı şekilde dönüştüğü halde ses yine yok :((
    Pardon ben eksik okumuşum
    Doorcap sen önerdiğin program da swf-htm yi mi dönüştürdün ?
#19.03.2010 22:51 0 0 0
  • Yani Benim kullandığım Swihsde bu hiçbir zaman mümkün olamayacak :((
    Çok teşekkür ediyorum cevap verme nezaketinde bulunduğun için.
    Ben o halde flash programını değiştirmeliyim.
    Çünki sadece bir flash için leazım değil avi uzantısını diğer flahlarıma ve bundan sonra yapmak istediğim flashlara da uygulamak istiyorum.
    Onur sen Swish'in hangi versiyonunu kullanıyorsun ?
#19.03.2010 22:48 0 0 0