Gözlerinin baktığı her noktada
Yürüdüğün yolda
Hayallerinin karanlıkta kalmış yanında
Uyuduğunda rüyalarının gölgesinde nöbette durayım yar
Çok etklileyici dizeler ve de sunum çok etkileyici olmuş canım.
Güzel gönlüne sağlık Sidelyacım sağol.
Sevgili Vildan senin söylemlerine bayılıyorum öncelikle bunu hemen ifade edeyim.
Güzel yüreği olan, güzel bir hanımefendisin...
Ve yorumun hazırladığım sayfama çiçekler açtırıyor...
Bir söz vardır derler ki " Altının değerini sarraf bilir"
Bu anlamda senin gibi şiirlere can veren bir bir üstadın beğenisi benim için çok önemli.
Beğenmiş olmandan dolayı inanılmaz mutlu oldum.
Sevda Yel'imin hiç dinmemesini diliyorum ...
Teşekkür ediyorum varlığın için güzel insan...
Sensizliğin ilk sabahını karşılayacak gözlerim
Bu gecenin sonunda, ayrığın ilk sabahına merhaba
Hayatın yaşamaya değer olduğuna inandırmaya çalışacak hislerim
Dünya benden yolculuğunun terminali, elveda sevdiğim, elveda
Kanımca günü bitirmeye mecalim yetmeyecek
Ki sensiz bitirebilirsem günü sevgimden utanırım
Şehirlerce uzağıma gitmiş ol n'olursun
Biliyorum, kokunu alırsam yeniden umutlanırım
Yokluğun, en büyük ispat,
Ölmeden de yaşanırmış iki kalbin ayrılığı
Verilen her söz yenmek içinmiş sevilenden sevene
Ve bu gece bir hikâye daha yazılır sevgi literatürüne
Bir çift siyah gözün varlığı,
Uykuları haram kılmış bir adamın gözlerine
Beni sensiz bırakmak
Canın bedenden çıkmasının bir nevi provası
Sensizliğe uyanmak
Gittikçe çirkinleşen bir kentin en hazin ikonası
Yitirmişliğine bir gün dahi dayanmak varlığımın en iyi hali
Yokluğunda her tebessümüm, yüzümün en sahtekâr şekli
Şimdi sokaklara düşüp ağlamalı, "vurun beni ey ahali!"
Şimdi kuytulara düşüp bağırmalı, "duyun beni ey ahali!"
Yüzümde çirkin bir sensizlik, artık çocuklar korkar benden
Sen, bizden seni kaçırıp beni yetim bırakansın
Dostlarımızda bir sessizlik, kimseler bahsetmez senden
Sanırım göğüs kafesime çarpa çarpa ölecek kalbim
Gülüşünü taklit edeni alnından vurasım var!
Dünya suskunluğu bürünsün!
Ertelensin bayramlar!
Her günüm eyleme dönsün!
Yasım var!
Bir tutam sevda dolu suskunluk rica ediyorum...
Şiir fonda çalan entrümantel kullndığın görsellik... O kadar ihtiyacım vardı ki ilaç gibi yetiştin...Beni gecenın bu saatinde mest ettin..!
Kum saatinde ki kumun sessizliğine büründüm... Ve susmanın bu kadar rahatlatıcı olduğunu senin sözlerinle şu anda en ferah halindeyim...
Çok teşekkür ediyorum Canım... Muhteşemsin. (Seni tüm kalbimle alkışlıyorum )
Sizin bu şiiriniz için ben dahil bir çok insanın ortak kanısı tabiri caizse " İçimize işledi " Hani bazı şiirler vardır okursunuz sizi bir yerinizden yakalar. Sizin şiiriniz sadece yakalamakla kalmadı "tutsak" etti
Duygudan yoksun, ruhsuz insanların kol gezdiği bir dünya da böylesine duygu yüklü bir yüreğe sahip olduğunuz için ben de size şükranlarımı sunuyorum.
Yüreğinizin sesi hiç susmasın diliyorum.
Sevgili Mehmet ERCAN Sizin şiirlerinizi paylaşmak benim için mutluluk.
Ben hemen hemen tüm şiirlerinizi ezbere biliyorum
Ve her seferinde seçim yapmakta zorlanıyorum inanın.
İnşallah tüm şiirlerinizi Main-Board'da paylaşmak kısmet olur.
Ayrıca Sizi bura da görmek çok güzel gerçekten.
İyi ki varsınız...
Her yıldız parsellenmişken bir çift aşık tarafından
Ben, kayan her yıldızı sana biriktiren avare
Ve her güle bir anlam yüklenmiş seni anlatamayan
Hüzün her ayrılığa ayrı ayrı hizmet eder
Seni ve beni taşıyan tek duygudur suskunluk
İkimizin halini hesaba katmamış hiçbir alfabe
Bizde sadece göz teması kelimelere yüklenemeyen
Sızını yüklediğim her manzara harabe
Sana niyetlenip gezindiğin her viran şehir, saray
Seni ve beni anlatan tek ihtişam suskunluk
Her seher benden önce uyanıyor sana aklım
Göz açtığım her sabah bıkmadan sana uyanmak
Sana benziyor diye kaç kişiyi vurabilirim
Sen olmadığın halde herkeste senin tebessümün
Seni ve beni haykıran tek feryattır suskunluk
Dilinden dökülen her kelimede yer edinme telaşım var
Cümlelerinin arasında adımı duymak ne devlet
Gözlerinde gezinme hakkım hep on saniye kadar
Hayat, her şeye rağmen sadece gözlerin kadar
Seni ve beni yaşatan tek çaredir suskunluk
Kavuşma ihtimalinin olmadığı tek ayrılıksın
Sana uzanamama gerçeğine sağır ve kör bir kalbim var
Birimiz diğerinde ölmeliyiz ki aşk doğsun
Sende bitmeyen yola düşüren hayata da aşk olsun
Seni ve beni barındıran tek barınak suskunluk
Yitirmediğim tek inanç kader, yaşama zorunluluğumuz
Bilmeden ezberlediğimiz tek yazgı alnımızdadır
Her kul kaderine doğru kaçarken hazin hazin
Bana seni yaşatmayan hangimizin kaderi
Seni ve beni kavuşturmayan kaderimiz suskunluk
Tebessümünü dahi anlatmaktan aciz şarkılar
Boşuna arayışım, seni çerçevelemeye yaratılmış duygu yok
Sana benzetebilmem için yine sana ihtiyaç var
Gözlerime değdiğin günden beri, ruh halimde huysuzluk
Seni ve beni kabullenmenin tek yoludur suskunluk
Her adımın sonunda ecel ihtimali çok yüksek
Sana iç çektiğim hangi nefeste durur soluğum
Sensizliği yaşamanın sonu varmış nihayet
Her gecem sensizliğe gebe, her şafak seni doğurur
Seni ve beni var kılan tek duygudur suskunluk
Seni ve beni doğuracak tek yol var, suskunluk
MEHMET ERCAN
Melboy güzel bir yerdir. Ancak son 1 yıldır bilemiyorum nasıl hala aynı mı ?
Aynı ise eğer!! Alkol ve canlı müziğin de bir arada olduğu bir yer. Özellikle hafta sonu en son benim bildiğim halinde oldukça da kalabalık olan biryer di.
Sosyal ve kalabalık olan bir topluluk için burasının da çok uygun olduğunu kendi adıma zannetmiyorum.
Konuyu şu anda gördüm.
Şikayet ettim ben ancak tepki olarak sayfalarımızı mı kapatalım anlamadım ?
Böylesi onları daha hür bırakmak olmazmı ?
Yani biz çekliliyoruz meydan sizin anlamına gelmez mi ?
Bir sürü hacker dedikleri insan var onlar birşey yapamaz mı ?
Ya da ne bileyim bizlerin yapabileceği şeyler yok mu ?
Yani bizde sayfalarında onlara saldırıcı nitelikte yazıar yazsak mesela ?
Bilemedim gerçekten ne yapmak lazım !
Ayrıca tekrar tekrar şikayet ediliyor. şikayet butonu çözümse eğer ben tüm zamanımı ayırırım.
Bir bakışa bin mânâ gizlemiş siyah gözlerin
Hangi mânâda yerim var bilemiyorum
Dil alışkanlığın mıdır 'canım' diyen sözlerin
'Efendim' demeye çekiniyorum
Aşk adına örneklerin hep Leyla'dan Şirin'den
Aşkımı görmedin mi sana şiirlerimden
Görüşürüz dediğin veda sahnelerinden
Bıktım, n'olur gitme diyemiyorum
Tek başına baharın müjdecisi, gülüsün
Karda hazana inat güneş gibi gülüşün
Sesin Allah'tan emir bülbüllere: "Ötüşün!"
Şu ömrümün gülü ol diyemiyorum
Aşkına yar kılsın beni Allah! "Aşkına"
Gözlerim sürülsün sürme diye gözlerine
Saçlarında gezinen ellerin ben olayım
El gibi görme beni diyemiyorum
Sevgimin imasısın söze dökemediğim
Kalbimde iman gibi tek sermayem bildiğim
Uzatmadan konuyu söylemek istediğim
Hayatıma sebep ol diyemiyorum
Muhammet Güner;
Bu listeyi kopyalamakla ne demek istediniz anlayamadım ?
Kopyalamayı başarıyor musunuz ? Bunu mu ölçüyorsunuz ? Ya da geyik mi yapıyorsunuz ?
Eğer buluşmaya katılmak istiyorsanız sadece katılmak istediğinizi yazmanız yeterli.
Lütfen konuyu yeniden düzenleyin.
Canım kardeşim bu özel gününde yanında olup seninle doğumgününü kutlamayı çok isterdim ancak malesef hayat şartları buna izin vermedi. Benim de ancak elimden gelen kutlama şekli buydu
Biraz acele ettim sayfaya çok hazırlık yapamadım idare et
Yeni yaşın sana önce sağlık sonra aşk ve de bereketli kazanç getirmesi dileğiyle.
İyi ki tanımışım seni iyi ki varsın kardeşim.
Doorcap senin önerdiğin dönüştürücüyü dün buldum ancak serilaini bulamadığım için programı çalıştıramadım
Bugün başka bir dönüştürücü program buldum ancak onunla da aynı şekilde dönüştüğü halde ses yine yok (
Pardon ben eksik okumuşum
Doorcap sen önerdiğin program da swf-htm yi mi dönüştürdün ?
Yani Benim kullandığım Swihsde bu hiçbir zaman mümkün olamayacak (
Çok teşekkür ediyorum cevap verme nezaketinde bulunduğun için.
Ben o halde flash programını değiştirmeliyim.
Çünki sadece bir flash için leazım değil avi uzantısını diğer flahlarıma ve bundan sonra yapmak istediğim flashlara da uygulamak istiyorum.
Onur sen Swish'in hangi versiyonunu kullanıyorsun ?