Rüya

Rüya

Üye
27.10.2008
Uzman Onbaşı
2.591
Hakkında

#11.09.2010 02:47 0 0 0
#09.09.2010 10:53 0 0 0
  • Öyle dualar edin ki, dualarınızın kabulü kalbinizin ve zihninizin yeniden başlangıcı, hayata dönüşü olsun. bu gece çok mühim, herkese kutlu olsun...
#05.09.2010 21:16 0 0 0
  • Çok teşekkür ederim :)elinize sağlık.
    Yazısı ışıklı olabilir mi ? hani yazının içinden ışık geçiyor ?
#05.09.2010 00:48 0 0 0
  • Şu an kulllandığım avatara yazı istiyorum ama boyutu büyüyebilir mi ?
#05.09.2010 00:16 0 0 0
#03.09.2010 00:44 0 0 0
#03.09.2010 00:43 0 0 0
#03.09.2010 00:41 0 0 0
#03.09.2010 00:39 0 0 0
  • Ne güzel bişeymiş o öyle.
    Keşke insanlara da uygululabilse her sokak başında bunlardan olsa ve etrafta ter kokan insanlar olmasa ;)
#03.09.2010 00:35 0 0 0
#23.08.2010 14:21 0 0 0
#22.08.2010 02:08 0 0 0
#18.08.2010 02:16 0 0 0
#23.07.2010 15:16 0 0 0
#23.07.2010 00:37 0 0 0
  • @Rüya
    Pedaliza'nın dediği gibi inşallah gelin kacar
    Pedaliza; Damat bunları okumuyodur umarım..... Rüyanın yerine toplantıya gelmesin sonra

    Erkek kardeşim 2 senelik yaşadığı büyük bir aşkın sonun da evleniyor...O gelin kaçarsa var ya o buluşma tarihe geçer :D Ve erkek kardeşim Göksu parkı mevkiin de ikamet ediyor :))) Olmadı pazar günü gelin ve damatla beraber saklanıp gelsem mi ki ?
    Şaka bir yana beni görmek isteyen bukadar çok arkadaşamın olduğunu bilmek bile beni inanılmaz mutlu etti... O buluşma da olabilseydim hepinizi görmek bana iyi gelecekti ... Ne yapsak ki olmassa toplanıp hepiniz bana buyurun ;)
#20.07.2010 23:54 0 0 0
  • Pedaliza canım okadar çok güldüm ki anlatamam :)) Gelin kaçar mı bilmiyorum ama benim ne yapacağım henüz bilinemiyor :D Ayy aklıma neler geliyor bi bilsen... Ve ateş hocamında söylediği gibi beni bukadar sevdiğini bilmiyordum desem yalan olur... ben de seni çok seviyorum daima
#15.07.2010 16:28 0 0 0