sennur

sennur

Üye
28.04.2006
Çavuş
1.402
Hakkında

  • ihmal edilmemesi gereken bir konu 40 yaş üstü bayanların yılda bir kere mammografi ve meme ultrasonu çektirmeleri erken tanı ve tedavi açısından çok önemlidir.elle kontrolde genç veya yaşlı herkes için yapılması ,alınacak tedbirlerin başında geliyor. bilgiler için teşekkürler superisi
#12.10.2006 11:39 0 0 0
  • değerli arkadaşım çok değinmek istediğim bir konuda bu kadar güzel tesbitlerde bulunarak yazdığın yazı için içtenlikle teşekkürler.bu konudaki fikirleriniz aynen benim fikirlerimi yansıtıyor.benimde kitaplarım çok değerlidir,ve paylaşamadığım tek şeydir.şu anda yaklaşık olarak 700-750 civarında kitap olan bir kütüphaneye sahibim .herkese bol kitaplı ,bol okumalı günler dilerim
#11.10.2006 19:53 0 0 0
#09.10.2006 23:30 0 0 0
#09.10.2006 23:14 0 0 0
  • Konu: Kabul Et
    değerli dostlar pedalize ve ateşilter bu güzel çalışma için her ikinizede çok teşekkürler .herkese ayrılıkların olmadığı bir dünya dileklerimle...
#27.09.2006 17:33 0 0 0
#27.09.2006 17:23 0 0 0
  • Konu: uyurgezerlik
    valla uyurken hiç gezdiğimi hatırlamıyorum acaba bende gezdimmiki
#27.09.2006 17:16 0 0 0
  • iyi hafızanız..
    Geçmişte yaptığımız hataların yüzümüze vurulmasından nefret etsekte, kadınların kuvvetli hafızası bazen biri zor durumlardan kurtarır. Doğum günlerini unutmak bizim için olağan bir durum, oysa bu tür bir gün sevgilimizin gözünden asla kaçmaz. Güzel süprizler bizi bekler hep.

    çok doğru bir saptama teşekkürler arkadaşım
#27.09.2006 17:13 0 0 0
#27.09.2006 17:08 0 0 0
  • çok önemli bu bilgiler için teşekkürler superisi ,özellikle kemoterapi sırasında mümkün olduğu kadar bilmediğimiz bitkileri kullanmamalıyız,ama son derece sağlıklı ve dengeli beslenilmeli
#27.09.2006 16:50 0 0 0
#26.09.2006 22:45 0 0 0
#26.09.2006 22:41 0 0 0
  • ilginç bir bilgi didemciğim sigaranın saymakla bitmeyen zararları arasında bel fıtığınında olduğunu öğrenmiş olduk .faydalı bilgiler için teşekkürler ellerine sağlık olsun



    HAYIR
#17.09.2006 21:11 0 0 0
#17.09.2006 21:06 0 0 0
#17.09.2006 20:58 0 0 0
  • değerli arkadaşım kurtjara sanatla yakından ilgilenen biri olarak sanatsal bir haber yazmanız beni heyecanlandırdı.teşekkürler.ayrıca jüride Kaya ÖZSEZGİN gibi bir sanat otoritesinin olmasıda sonuçların ne kadar isabetli olduğunun bir göstergesidir diye düşünüyorum Yarışmaya katılan ve kazanantüm genç arkadaşlara resim ve sanatla dolu başarılı yıllar diliyorum.
#10.09.2006 01:17 0 0 0
  • sanat hakkında fazla bilgisi olmayan yada gidip görmek için imkanı olmayanlar adına güzel bir haber.inşallah sanatla ilk buluşanlarda güzel bir alışkanlık yaratır
#27.08.2006 18:38 0 0 0
  • zuhal olcay'ın bu güzel parçası ve bu güzel animasyonu bizlerlede paylaştığınız için çok teşekkürler.değerli ateşilter yüce emeğinize ve gönlünüze sağlık olsun .
#27.08.2006 16:13 0 0 0
  • Konu: Gitme Gitme
    çok değerli pedaliza ve ateşilter birlikte bukadar güzel bir çalışmayı ki ,çok sevdiğim Ezginin günlüğünden bizlerle buluşturdunuz pırıl pırıl yüreklerinize ,emeklerinize sağlık olsun sağolun-varolun
#27.08.2006 16:02 0 0 0