ihmal edilmemesi gereken bir konu 40 yaş üstü bayanların yılda bir kere mammografi ve meme ultrasonu çektirmeleri erken tanı ve tedavi açısından çok önemlidir.elle kontrolde genç veya yaşlı herkes için yapılması ,alınacak tedbirlerin başında geliyor. bilgiler için teşekkürler superisi
değerli arkadaşım çok değinmek istediğim bir konuda bu kadar güzel tesbitlerde bulunarak yazdığın yazı için içtenlikle teşekkürler.bu konudaki fikirleriniz aynen benim fikirlerimi yansıtıyor.benimde kitaplarım çok değerlidir,ve paylaşamadığım tek şeydir.şu anda yaklaşık olarak 700-750 civarında kitap olan bir kütüphaneye sahibim .herkese bol kitaplı ,bol okumalı günler dilerim
iyi hafızanız..
Geçmişte yaptığımız hataların yüzümüze vurulmasından nefret etsekte, kadınların kuvvetli hafızası bazen biri zor durumlardan kurtarır. Doğum günlerini unutmak bizim için olağan bir durum, oysa bu tür bir gün sevgilimizin gözünden asla kaçmaz. Güzel süprizler bizi bekler hep.
çok önemli bu bilgiler için teşekkürler superisi ,özellikle kemoterapi sırasında mümkün olduğu kadar bilmediğimiz bitkileri kullanmamalıyız,ama son derece sağlıklı ve dengeli beslenilmeli
ilginç bir bilgi didemciğim sigaranın saymakla bitmeyen zararları arasında bel fıtığınında olduğunu öğrenmiş olduk .faydalı bilgiler için teşekkürler ellerine sağlık olsun
değerli arkadaşım kurtjara sanatla yakından ilgilenen biri olarak sanatsal bir haber yazmanız beni heyecanlandırdı.teşekkürler.ayrıca jüride Kaya ÖZSEZGİN gibi bir sanat otoritesinin olmasıda sonuçların ne kadar isabetli olduğunun bir göstergesidir diye düşünüyorum Yarışmaya katılan ve kazanantüm genç arkadaşlara resim ve sanatla dolu başarılı yıllar diliyorum.
sanat hakkında fazla bilgisi olmayan yada gidip görmek için imkanı olmayanlar adına güzel bir haber.inşallah sanatla ilk buluşanlarda güzel bir alışkanlık yaratır
zuhal olcay'ın bu güzel parçası ve bu güzel animasyonu bizlerlede paylaştığınız için çok teşekkürler.değerli ateşilter yüce emeğinize ve gönlünüze sağlık olsun .
çok değerli pedaliza ve ateşilter birlikte bukadar güzel bir çalışmayı ki ,çok sevdiğim Ezginin günlüğünden bizlerle buluşturdunuz pırıl pırıl yüreklerinize ,emeklerinize sağlık olsun sağolun-varolun