sennur

sennur

Üye
28.04.2006
Çavuş
1.402
Hakkında

  • Konu: Akşam
    değerli superisi ellerine paylaşan yüreğine sağlık olsun
#29.10.2006 22:37 0 0 0
  • değerli arkadaşlar,ateşilter-toprak89-dj miragebu birlikte ortaya çıkardığınız çalışma çok güzel olmuş ellerinize emeklerinize sağlık olsun.
#29.10.2006 22:31 0 0 0
  • cumhuriyetimizin 83.yılı kutlu olsun .


    nice 29 ekimlere ,nice cumhuriyet bayramlarımızı hep birlikte kutlamak üzere ,cumhuriyetimizi sonsuza dek yaşatacağız....
#29.10.2006 19:22 0 0 0
  • değerli arkadaşım bu anlamlı şiir için eline ve yüreğine sağlık olsun
#23.10.2006 22:27 0 0 0
  • Konu: Herneyse
    bu güzel şiir,animasyon için ellerine ve yüreğine sağlık olsun özlem
#23.10.2006 22:25 0 0 0
  • çok güzel bir flash olmuş ellerine ,yüreğine sağlık olsun superisi
#23.10.2006 22:22 0 0 0
  • değerli superisi bu alandada çok güzel çalışmalarınızı izliyoruz.emeğinize hisseden gönlünüze sağlık olsun.bu güzel çalışmaların devamını bekliyoruz
#23.10.2006 22:18 0 0 0
#23.10.2006 22:14 0 0 0
  • Konu: Bir Dost
    yüreğine sağlık arkadaşım arkadaş çok olur ama gerçek dost ,yazıdaki gibi bir dost şanslı insanların başına azda olsa gelir herkese gerçek dostluklar dilerim
#18.10.2006 21:33 0 0 0
#18.10.2006 21:26 0 0 0
  • bu güzel ve hafif sebze tarifi için teşekkürler ellerine sağlık menekşe çiçeği
#18.10.2006 21:25 0 0 0
  • Konu: KONYA
    allah iyiliğini versin casperciğim
#18.10.2006 21:17 0 0 0
  • Konu: Farzet
    özlem ellerine yüreğine sağlık çok güzel bir çalışma olmuş
#18.10.2006 02:04 0 0 0
  • değerli superisi boarddaki bütün katkılarınız gibi bu bölümdeki eserinizde mükemmel olmuş,şiir,şarkı ve flash çok güzel dostlukların sonsuz olmasını dilerim
#18.10.2006 00:37 0 0 0
  • Konu: Ağladım
    canım superisi şiir ve fon çok güzel olmuş eline,yüreğine sağlık,hep gülmen dileğimle
#18.10.2006 00:25 0 0 0
#18.10.2006 00:16 0 0 0
  • aaa superisi bu ne güzel bir tarif böyle yemede seyret yani ellerine sağlık olsun
#18.10.2006 00:13 0 0 0
  • Konu: KONYA
    casperciğim yeni evinde güle güle otur konyaya gelince bir odada bize verirsin artıkın
#16.10.2006 20:19 0 0 0
  • yazdıklarına aynen katılıyorum milkboy ,teşekkürler yazdıkların için türkiyenin atatürk gibi liderlere ihtiyacı var.inşallah layık olduğumuz yönetimlerle eski itibarımıza kavuşuruz...
#13.10.2006 22:04 0 0 0