yüreğine sağlık arkadaşım arkadaş çok olur ama gerçek dost ,yazıdaki gibi bir dost şanslı insanların başına azda olsa gelir herkese gerçek dostluklar dilerim
değerli superisi boarddaki bütün katkılarınız gibi bu bölümdeki eserinizde mükemmel olmuş,şiir,şarkı ve flash çok güzel dostlukların sonsuz olmasını dilerim
yazdıklarına aynen katılıyorum milkboy ,teşekkürler yazdıkların için türkiyenin atatürk gibi liderlere ihtiyacı var.inşallah layık olduğumuz yönetimlerle eski itibarımıza kavuşuruz...