shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

#15.08.2008 16:14 0 0 0
#15.08.2008 16:09 0 0 0
  • noimage

    Artık birkaç harfsin sen,belki bir kelime yada bir cümle
    En fazla kalemimde satır kalırsın o kadar,
    Ne fark ederr içim de olmayınca sayfalarda kalman.

    Anlatırım seni dinleyene,belki istemeden ağlarım ama iki damla o kadar.adınn geçtiği müzikler çalar belki aklıma gelirsin,ama sadece aklıma gelirsin yüreğime inmeyince ne farkın kalır dışarıda ki hiç tanımadığım insandan.

    Kimbilir sana benzettiğim insanlar olacak,konuşmak isteyeceğim belki ama gitmeyeceğim yanına sen olma ihtimali bile olsa dayanacağım buna,konuşmayacağım bir yabancıyla,öyle ki sen bile artık bir yabancısın bana.

    Anla her geçen gün biraz azalıyorsun içim de ve bu eksilme dışarı yansıyor,özlemlerimi cansız resmine bakarak gideriyorum şimdilik,yarın o da kalmayacak,yakarım resmini görmemek için seni

    Bugün seni anlatır sözlerim,yarın kim bilir yerini kim alır,belki ahın kalır bende sevemem kimseyi
    Gidenin ahı tutar mı sence?söyle kaç kere gittin senden,benden,sevgindeniçin acımaz mı ah ederken?

    Yanımda olmayınca neye yarar varlığın,gitmiştin ötesi var mı?
    Sebepsiz,zamansız gidişin söyle yanına kar mı?
    Şimdi senin bitişin inan bana tam zamanı.
    Geç anladım belki ama senden bana acıdan başka hiç bir şey kalmadı.

    A_l_ı_n_t_ı_d_ı_R


    [main-arkaplan-muzik]251[/main-arkaplan-muzik]
#15.08.2008 11:13 0 0 0
#14.08.2008 13:44 0 0 0
#13.08.2008 18:48 0 0 0
  • ya eylülcüm bn beceremedim onun resmlerini koyabilirmsin makas fln yok keseceğim yeride bilmiyorum tşk
#13.08.2008 18:38 0 0 0
  • teşekkür ederimde bn bişey anlamdım bn burdaki kısaltmayı indirdim tşk
#12.08.2008 22:23 0 0 0
  • ya ben müziği kısaltmak istiom kısaltma proğramınıda indirdim ama müziğin başından kesmek istiorum bunu nasıl yapabilirim adımlarını resimlerle gösterirmisiniz teşekkür ederim
#12.08.2008 19:10 0 0 0
#12.08.2008 12:38 0 0 0
#12.08.2008 10:52 0 0 0
  • Konu: Annem
    emeğine saglık
#11.08.2008 13:31 0 0 0
#11.08.2008 13:28 0 0 0
#11.08.2008 13:27 0 0 0
#11.08.2008 13:25 0 0 0
#11.08.2008 13:22 0 0 0
  • Konu: fakir cimbom
    ya arkadaşlar bir insan neyse karşısındakinide öle görürmüş demekki arkadaşlar fakir ki bizi böle görüolar. ayrıca nice insanlar vardır fakir ama gönlü zengin; kimi insanlarda vardır zengin ama kalbi fakir. laf gideceği yeri herzaman bilir tabi buda anlayana GS tek büyük kim ne derse desin
#11.08.2008 13:16 0 0 0
#11.08.2008 13:08 0 0 0
  • ya herşey icat edildi yakında tam otomatik insan yerine çalışan bi alet icat ederiz biz oturur keyif yaparız onlarda yerimize çalışırlar walla tam süper olur ozmn teşkk paylaşım için
#11.08.2008 13:07 0 0 0
#11.08.2008 13:03 0 0 0