shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

#16.01.2013 17:47 0 0 0
#16.01.2013 17:46 0 0 0
#16.01.2013 17:35 0 0 0
#16.01.2013 17:34 0 0 0
#16.01.2013 17:33 0 0 0
#16.01.2013 15:58 0 0 0
#21.06.2012 12:49 0 0 0
#21.06.2012 12:45 0 0 0
  • Konu: Fark ettimki
    farkettim ki.. ben uzun zamandır girmemişim bu sayfaya :(
#21.06.2012 12:38 0 0 0
#03.01.2012 09:52 0 0 0
#16.10.2010 12:25 0 0 0
  • Yokluğunda,yaşarken ölmeyi öğrendim...

    gerçekten süper bi şiir olmuş yüreğine sağlık tşk paylaşımın içinde ;) :)
#19.08.2010 12:52 0 0 0
#12.08.2010 20:14 0 0 0
  • tşk ederim hanımağa ama bn görüntüdeki rnklerin blli olmasını istemiom sadece GS BLLİ OLSUN GERİSİ gRİ tonlarda olursa svnrim... elimde şuan resim olmadığı için yükleyemiyorum...
#09.08.2010 23:59 0 0 0
  • şimdi bnm en son istediğimi yapabilirmisiniz???

    yaa biliyorum çok oldum ama birtanede GS ile ilgili bi avatar yaprmısnız?? rnkler blli sarı kırmızı siyah =) avatar gri tonlarda olsun GS ile ilgili ne varsa onun renkleri görünsün.. bnm yazı w3Ka yine..ve yanıp sönsün tşk şimdiden
#01.08.2010 14:42 0 0 0
#01.08.2010 14:38 0 0 0
#06.07.2010 22:21 0 0 0
#06.07.2010 22:18 0 0 0
  • şimdi biz ne yapıyoruz anlamadım.açıklamayıda okudum ama..biri bana özet geçebilirmi???
#01.07.2010 23:19 0 0 0