shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

  • Konu: Bende mehtap
    siz istersinizde ben yüklemezmiyim =)=)
#26.06.2010 22:31 0 0 0
#24.06.2010 12:56 0 0 0
  • Konu: Bende mehtap
    bir ara koyarım resmimi görürsün canım tamam... =)
#24.06.2010 12:54 0 0 0
#26.04.2010 11:33 0 0 0
#26.04.2010 08:31 0 0 0
#21.04.2010 23:53 0 0 0
#21.04.2010 23:43 0 0 0
  • amaa yapmaa öleee

    babam kızıo :S

    hepinize tatlı rüyalarrr =)=) grşş
#20.04.2010 23:34 0 0 0
  • yapalım yapmasınada çıkıom :S:S yarın dersanem varda :S
#20.04.2010 23:32 0 0 0
  • bn gelince ne geyikte adam buluom nede burda bitane kız??? nerdesiniz napıonuz???bnden mi kaçıonuzz??
#20.04.2010 23:28 0 0 0
  • been geldim?? saat biraz erken(!) ama idare edinn. nasılsınız??
#20.04.2010 23:25 0 0 0
#20.04.2010 23:24 0 0 0
#20.04.2010 22:53 0 0 0
#20.04.2010 22:35 0 0 0
#20.04.2010 21:48 0 0 0
  • Konu: Bende mehtap
    ömr-ü diyar birine benzetmişsindir.ben alışkınım bu duruma niyeyse heryerde biri birine benzetio bni de =)=)


    bebish tşk ederim canım =)
#20.04.2010 21:47 0 0 0
#20.04.2010 14:58 0 0 0
#19.04.2010 23:22 0 0 0
#19.04.2010 23:17 0 0 0