Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Mesajlar
shakat24_64
Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
40
Konular
647
Mesajlar
0
Takipçiler
Hakkında
shakat24_64
Konu:
Bende mehtap
siz istersinizde ben yüklemezmiyim =)=)
#26.06.2010 22:31
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Bu Da Ben; Ferda
mşllh Allah nazarlardan saklasın.....
#24.06.2010 12:56
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Bende mehtap
bir ara koyarım resmimi görürsün canım tamam... =)
#24.06.2010 12:54
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Üsttekinin kurduğu cümlenin son kelimesiyle başlayan bir cümle kurmak...
bırakma ellerimi, uçurumun eşiğindeyim...
#26.04.2010 11:33
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Evlilik Hakkindaki Düşünceleriniz
düşünmek bile istemiyorum
#26.04.2010 08:31
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Kaç Bayan Üyemiz Var
o dükürükte yetti sanki
#21.04.2010 23:53
0
0
0
shakat24_64
Konu:
en son aldığın mesaj nedir??
ii geceler msjı aldım uzun die yazmıom
#21.04.2010 23:43
0
0
0
shakat24_64
Konu:
nerdesiniz ya
amaa yapmaa öleee
babam kızıo
hepinize tatlı rüyalarrr =)=) grşş
#20.04.2010 23:34
0
0
0
shakat24_64
Konu:
nerdesiniz ya
yapalım yapmasınada çıkıom
yarın dersanem varda
#20.04.2010 23:32
0
0
0
shakat24_64
Konu:
nerdesiniz ya
bn gelince ne geyikte adam buluom nede burda bitane kız??? nerdesiniz napıonuz???bnden mi kaçıonuzz??
#20.04.2010 23:28
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Hosgeldiniz kizlar
been geldim?? saat biraz erken(!) ama idare edinn. nasılsınız??
#20.04.2010 23:25
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Kaç Bayan Üyemiz Var
#20.04.2010 23:24
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Kaç Bayan Üyemiz Var
dahada çoğalırızz inşallah
#20.04.2010 22:53
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Bende mehtap
hoşbuldukk kızlarrr =)
#20.04.2010 22:35
0
0
0
shakat24_64
Konu:
en son aldığın mesaj nedir??
yaaa kaynatın siz yaaa kıskandım ya bnde odamda tek başıma oturuom adaletmi bu yaa =)
#20.04.2010 21:48
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Bende mehtap
ömr-ü diyar birine benzetmişsindir.ben alışkınım bu duruma niyeyse heryerde biri birine benzetio bni de =)=)
bebish tşk ederim canım =)
#20.04.2010 21:47
0
0
0
shakat24_64
Konu:
en son aldığın mesaj nedir??
gnydın =)
#20.04.2010 14:58
0
0
0
shakat24_64
Konu:
HıH'layan Gençler Fan Club
teşekkür ederim...
#19.04.2010 23:22
0
0
0
shakat24_64
Konu:
HıH'layan Gençler Fan Club
bende varım bi msjda değil günlük konuşmamda sürkli hıh larım
smile isterim
#19.04.2010 23:17
0
0
0
İLK
«
1
2
3
4
5
6
7
»
SON
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı