beni ben olrak kabul etmeyip sırf onun için kendimi - lafım meclisten dışarı- maymuna benzetceksem kalsın. bn bn olarak mutluyum bni dğeiştirmeye çalışan erkekle işim olmaz zatenn
selam kızlar nasılsınız uzun zamandr bende görünmüyodum buralarda yinede görünmeyebirim malum eski adıyla öss öğrencisiyim..19 yaşındayım adımda mehtap erzincanlıyım..
iyiki böyle bi bölüm varmış hepinizi daha iyi tanırım inşallah =)=)bnde az bişe kendimi tanıtmış oldum bu vesileyle...hepinize kucak dolu sevgilerrr
içinden gelenleri yazıp bana vermesi saçma sapan olup olmadığı pekte önmli değil...maddi değere önm vermediğim için pahalı bişe alıp iligi çekici olmamasındansa basit ama güzl bir hediye alması bnm daha çok hoşuma gider..
bu kişiden kişiye değişir..bir insanı istediğin kadar engelle içinde varsa bakar..kimi bakmaz bakanada ters ters bakar... yani bu erkeğin elinde olan birşey... şimdi objektif olalım hiç mi bi kız sevgilisi yanındayken başka bi erkeğe bakmıo?? yada yanından geçse "uffff çocuga bagh ne tatlı" die geçirmio mu içinden... bu bakma işi sadece erkekler için geçerli değil bnce kızlar içinde geçerli...