Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Mesajlar
shakat24_64
Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
40
Konular
647
Mesajlar
0
Takipçiler
Hakkında
shakat24_64
Konu:
Bari Sen Unutma Beni
emeğine saglık
ayna nın gitme kal dmedim parçasınıda yapabilir misiniz???
#20.05.2009 23:11
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Kolbastı izle ve Öğren
çok güzel olmuş emeğinize saglık
#20.05.2009 23:05
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Yalnızlığım
tşk
#09.05.2009 00:45
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Benimle evlenir misin
bizede bırak
#22.03.2009 00:42
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Rock Kralı
allahım idyecek laf bulamıom
#22.03.2009 00:40
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Ben Geldim Kimse Yokmu
var bn buradyım sen nerdesin
#22.03.2009 00:38
0
0
0
shakat24_64
Konu:
TEMEL VE DURSUNUN MACERALARI
süper
#26.02.2009 22:26
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Yalnızlığım
teşekkürler arkadaşlar
#26.02.2009 22:22
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Yalnızlığım
teşekkürler
#05.02.2009 23:15
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Elma İle Yapılan Sanat Eserleri
#19.01.2009 22:41
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Sokak Grafitileri
ewet gerçektende kimisi çok gerçekçi duruo teşekkürler paylaşımın için
#19.01.2009 22:40
0
0
0
shakat24_64
Konu:
bir kaç yıllık evli çift
süper yha
#18.01.2009 17:28
0
0
0
shakat24_64
Konu:
SonSonbaharda Sararan Yapraklardan Çiçek Yapma
tek kelime HARİKAA
#18.01.2009 17:04
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Bayanlar, etek mi yoksa pantolon mu tercih ediyorsunuz
walla herzaman jean tercihimdir çok rahat oluo özel günler dışında genellikle pantolan giyerim bn
#18.01.2009 13:39
0
0
0
shakat24_64
Konu:
En nefret ettiginiz ev isi?
bulaşık yıkamaktan nefret ediommmmmmmmmmmmmmmmm
#18.01.2009 13:37
0
0
0
shakat24_64
Konu:
İŞTe TüRK KıZLaRıNıN ÖZeLLiKLeRi(SöZüM MeCLiSDeN dışarıı)
walla bn arabesk dinlerim dinlemiom diipte dinleyen çok kişi grdüm hem bu yazıyı yazan eternity arkadaşımada teşekkür ediom böle davranan insanlar varsa- ki vardır- umarım kendilerine çeki düzen verirler
#17.01.2009 16:32
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Öğrenci
#17.01.2009 14:55
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Yalnızlığım
hepinize can-ı gönülden teşekkür ederim saolun
#17.01.2009 14:54
0
0
0
shakat24_64
Konu:
Ah-Memedim Şehitlerimizin Anısına
sindy emeğine saglık izlerken agladım bnm abimde asker ALLAH tüm askerlerimizi korusun hayırlı teskereler nasip etsin ŞEHİT AİLELERİNE SABIR VERSİN...
bayrak inmez
vatan bölünmez
ŞEHİTLER ÖLMEZ..
#11.01.2009 22:19
0
0
0
İLK
«
4
5
6
7
8
9
10
11
12
»
SON
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı