shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

  • emeğine saglık

    ayna nın gitme kal dmedim parçasınıda yapabilir misiniz???
#20.05.2009 23:11 0 0 0
#20.05.2009 23:05 0 0 0
#09.05.2009 00:45 0 0 0
#22.03.2009 00:42 0 0 0
#22.03.2009 00:40 0 0 0
#22.03.2009 00:38 0 0 0
#26.02.2009 22:26 0 0 0
#26.02.2009 22:22 0 0 0
#05.02.2009 23:15 0 0 0
  • ewet gerçektende kimisi çok gerçekçi duruo teşekkürler paylaşımın için ;)
#19.01.2009 22:40 0 0 0
#18.01.2009 17:28 0 0 0
#18.01.2009 17:04 0 0 0
#18.01.2009 13:39 0 0 0
#18.01.2009 13:37 0 0 0
#17.01.2009 16:32 0 0 0
#17.01.2009 14:55 0 0 0
  • hepinize can-ı gönülden teşekkür ederim saolun
#17.01.2009 14:54 0 0 0
  • sindy emeğine saglık izlerken agladım bnm abimde asker ALLAH tüm askerlerimizi korusun hayırlı teskereler nasip etsin ŞEHİT AİLELERİNE SABIR VERSİN...
    bayrak inmez
    vatan bölünmez
    ŞEHİTLER ÖLMEZ..
#11.01.2009 22:19 0 0 0