shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

#26.11.2008 20:19 0 0 0
  • Benim aşk sandığım şey vuslatı mahşermiş....

    emeğine ve yüreğine sağlık süper olmuş :)
#24.11.2008 17:27 0 0 0
#24.11.2008 17:25 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşlar değerli vakitlerinizi ayırdığınız için :)
#24.11.2008 13:41 0 0 0
  • Hayat Yalansa

    Bir gül sevdim hiç solmayacak
    Bir yar sevdim beni hiç bırakmayacak
    Bir düş kurdum hiç kararmayacak
    Nerde bitmeyecek bir şey bulduysam, hep bitti
    Bir dost buldum sandım
    Ama boşuna
    Ne dost ne arkadaş
    Herkes yalnız bırakıp gitti
    Gülüm, elimde kaldı,
    Yarim, ellerimi bıraktı,
    Gözlerini benden kaçırdı
    Ardına bakmadan çekip gitti
    Şimdi sıra benim
    Benim olmayan her şeye elveda diyorum
    Benim olmayan hiçbir şey hepinize ELVEDA

    noimage

    shakat24_64(mehtap)

    [main-arkaplan-muzik]198[/main-arkaplan-muzik]

#23.11.2008 15:48 0 0 0
#22.11.2008 13:36 0 0 0
  • Konu: Bekledim
    emeğine saglık güzel paylaşım :)
#21.11.2008 23:28 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler arkadaşım.

    bnm bildiğim iki çeşit gülmek vardır birincisi; insanın içinden gelerek gülmesi; ikincisi; sadece yüz ifadesinde yani laf olsun diye
#21.11.2008 23:27 0 0 0
#21.11.2008 23:24 0 0 0
  • Lana diyim yha bilmiom gerçekten süper olmuş emeğine sağlık
#21.11.2008 23:20 0 0 0
#21.11.2008 18:20 0 0 0
#21.11.2008 11:49 0 0 0
  • Konu: düşmüş
    valiye güzel kapak olmuştur bnce bu
#19.11.2008 23:02 0 0 0
#14.11.2008 21:28 0 0 0
  • Konu: Sessiz Gemi
    bayılıyorum bu şiire yha konusu ölüm

    DÜNYADA SEVİLMİŞ VE SEVİLEN NAFİLE BEKLER
    BİLMEZKİ giden sevgililer dönmeyecekler...
#14.11.2008 21:14 0 0 0
  • Konu: İbret Olsun
    way be güzelmiş emeğine sağlık kuzen
#14.11.2008 21:11 0 0 0
#14.11.2008 21:06 0 0 0
  • Konu: gelinlik
    hoca ders anlatıomuş. demişki kızlar ewlendikleri zaman beyaz gelinlik giyerler çünkü bu onların en mutlu günüdür.diye
    arakadan bir ses;
    şimdi anlıyorum erkeklerin neden siyah giyindiğini :D
#14.11.2008 21:03 0 0 0