shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

#10.01.2009 22:56 0 0 0
  • bnce zekalar eşittir bazen erkekler kadınları geçer bazende kadınlar erkeği bir kadın veya bir erkeğin bn zekiyim demesi bnce o kişinin aptal olduğunu belirtir. çünkü hiç bi insan zekasını belli etmez edemezde anlayan anlamıştır umarım :)
#10.01.2009 22:53 0 0 0
#10.01.2009 22:37 0 0 0
  • bnce çok saçma zaten eskiden kızlara laf atarlardı saçı uzun aklı kısa diye şimdi erkeklerinde saçı uzun hadi onu geçtik kaş olma gerçekten erkek adamı bozar bana göre ama siz yinede zekeriya beyaza sorun :D
#10.01.2009 22:31 0 0 0
#10.01.2009 22:26 0 0 0
  • walla hepisinizin yaşı çok büyüğe benzio varsa bnm yazşlarda küççükte olur boyu bnden uzun olmasın tanıdığınız yollayın anladız siz onu ;)
#10.01.2009 22:22 0 0 0
#30.12.2008 20:53 0 0 0
#30.12.2008 20:51 0 0 0
#30.12.2008 20:49 0 0 0
  • way be kaynanaya bak acaba bnm kayınvalidem olur mu??:D
#30.11.2008 16:44 0 0 0
#28.11.2008 21:01 0 0 0
  • Konu: shakat24_64
    slm arkadaşlar bana
    nick;yalanımsın adlı bi nick yaparmısınız yazı şekli size kalmış
    renk; siyah ve kırmızı .tşk şimdiden ;)
#27.11.2008 16:11 0 0 0
#27.11.2008 15:50 0 0 0
#27.11.2008 15:03 0 0 0
#27.11.2008 14:50 0 0 0
#27.11.2008 14:36 0 0 0
  • Konu: Gittin
    emeğine saglık çok güzel olmuş
#27.11.2008 14:27 0 0 0
#26.11.2008 20:22 0 0 0