bnce zekalar eşittir bazen erkekler kadınları geçer bazende kadınlar erkeği bir kadın veya bir erkeğin bn zekiyim demesi bnce o kişinin aptal olduğunu belirtir. çünkü hiç bi insan zekasını belli etmez edemezde anlayan anlamıştır umarım
bnce çok saçma zaten eskiden kızlara laf atarlardı saçı uzun aklı kısa diye şimdi erkeklerinde saçı uzun hadi onu geçtik kaş olma gerçekten erkek adamı bozar bana göre ama siz yinede zekeriya beyaza sorun