shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

#11.01.2009 22:08 0 0 0
  • YALNIZLIĞIM
    noimage

    Ilık bir su gibidir içimde yalnızlığım,
    Yalnızlığım, ruhumda uzak bir ses gibidir.
    Her sabah ufuklardan mavi şarkılar gelir,
    Ve her sabah ürperir içimde yalnızlığım
    noimage

    Güneşim aydan sarı, yarınım dünden zorsa,
    Sarsın artık ömrümü tunç kandillerin isi
    Üşüyen ellerimden tutmalıydı birisi,
    Eğer benim gözlerim onları görmüyorsa.

    noimage

    Bir camın arkasında açılıyor güllerim,
    Havuzum pırıl pırıl... yıkar bakışlarımı.
    İşler temiz ziyalar suya nakışlarımı;
    Ruhumun dünyasından eser tahayyüllerim

    noimage

    Rüya rüzgarlarında bir yaprak yalnızlığım
    Düşüncem bir neydir ki ürperir perde perde
    Belki bu mısralarım esecek gönüllerde
    Fakat herkese uzak kalacak,yalnızlığım...
    noimage

    Fazıl Hüsnü Dağlarca

    Shakat24_64 tüm edebiyatçılarımıza saygılarımla...



    [main-arkaplan-muzik]251[/main-arkaplan-muzik]
#11.01.2009 22:03 0 0 0
#11.01.2009 21:19 0 0 0
#11.01.2009 21:15 0 0 0
  • oy yerim seni bn allah anne babasına bagışlasın mşlhh
#10.01.2009 23:59 0 0 0
#10.01.2009 23:58 0 0 0
  • Bana Kullandığın o ağır Laflar Dönüp Dolaşıp Sana Kdv Olarak geri Dönecek Sen Bunların Hesabını yaparken Ben Sana Gülüp Geçeceğim..


    süpermiş bu yhaa:D
#10.01.2009 23:44 0 0 0
  • [QUOTE=

    HERKES CENNETE GİRMEK İSTER AMA KİMSE ÖLMEK İSTEMEZ
    ÂDEMOĞLU HİLEBAZDIR BİLEMEZSİN FENDİNİ
    KİME İYİLİK YAPTINSA ONDAN SAKIN KENDİNİ



    nediyim artık :(
#10.01.2009 23:40 0 0 0
  • Konu: OKUL
    çok yanlış her ne olursa olsun sölemek gerek dünya hali bugun varız yarın yokuz dimi
#10.01.2009 23:39 0 0 0
#10.01.2009 23:36 0 0 0
  • ağlamak güzel bişeydir bnce bazı insanlar duygularını böle ifade eder gerçekten de yha yaptığımız herşeyin mutlaka güzel bir yanı vardır. mesela bir hatandan bin dogru çıkaranlarımız gibi (şekil A: BEN)
#10.01.2009 23:31 0 0 0
  • (7) Bağlayıcı ve Gizemli

    Siz büyülü, bağlayıcı ve olağanüstü çekici bir tipsiniz. Sizinle bir kez konuşan, bir daha sizi unutamaz. Çünkü siz doğal çekiciliğinizile herkesin başını döndürüyorsunuz. Sizde çok etkileyici bir hava vardır. Güzel olduğunuz kadar zarifsiniz de.


    walla 7 en sevdiğim sayıdır vede uğurlu sayım yazılanlar harbi doğru:XD
#10.01.2009 23:26 0 0 0
#10.01.2009 23:17 0 0 0
#10.01.2009 23:13 0 0 0
#10.01.2009 23:04 0 0 0
  • _raindrop_ arkadaşım sn kızları çok küçümsüyon sankim bnce hata edion en salağı bile snden zekidir emin ol :)
#10.01.2009 23:01 0 0 0
  • kendisinin zeki olduğunu düşünüp (eğer çirkinse) tüm erkekleri tavlayacagını düşünen ve kendini bilmeyerek düşük gösteren kızlar XD
#10.01.2009 22:59 0 0 0