shakat24_64

shakat24_64

Üye
03.07.2008
Çavuş
1.494
Hakkında

  • Konu: Bende mehtap
    Allah sahibine baqışlasın canım
    olursa bağışlasın tabi =)
    hoş gördükkk =)=)
#19.04.2010 19:31 0 0 0
#19.04.2010 16:36 0 0 0
#19.04.2010 16:33 0 0 0
#19.04.2010 15:33 0 0 0
#19.04.2010 15:27 0 0 0
#19.04.2010 15:18 0 0 0
#19.04.2010 15:14 0 0 0
#19.04.2010 14:33 0 0 0
#19.04.2010 14:23 0 0 0
#19.04.2010 14:16 0 0 0
#19.04.2010 14:15 0 0 0
  • walla yanımda biri böle konuşsa heralde salak derim yada gerzekmisin tipin mi öle gösteriyor felan derim galiba ne saçma sapan konuşuolar yaa walla yazıkk yani gülüyoruz ama git gide türkçemiz katlediliyor.. :S
#19.04.2010 14:14 0 0 0
#19.04.2010 13:57 0 0 0
#18.04.2010 18:32 0 0 0
  • arkadaşlar bugune kadar çoğumuz istediğimiz sözü yada kelimleri karşımızdakindn duymamışızdır... illa sevgilinizin olması gerekmez çevrenizden ailenizden vs.. işte kim ne duymak isteyipte duyamamışsa buraya yazsın kimbilir belki okurda sölerr ;)

    ilk ben başlıyım sevgilim olmadığı için değer verdiğim arkadaşarımın bana içten ve samimi bir şekilde KARDEŞİMsin demelerini çok isterim...
#18.04.2010 18:30 0 0 0
#18.04.2010 18:20 0 0 0
#18.04.2010 18:15 0 0 0
#18.04.2010 18:07 0 0 0
  • walla ben bilhassa bi erkeğe sordum laf arasında bir erkek ewlense dahi gözü dışaeda olur değilmi die ewet dedi... erkeklere güven olmazz....
#18.04.2010 18:05 0 0 0