- Ana Sayfa
- Mesajlar
xargon
Üye
-
iyi halden ölüyorum
yerdeyim
sesler duyuyorum, ayak tıkırtıları
mutluyum, gülümsüyorum
ve birden
penceremde bir şarkı...
-
ne güzel yazdırmış yar yar
seni yaratan
istemem esmesin
yeller incinir...
-
gözlerimden şiir damlar..
...
güzeldi.
-
Dizelerinizde Anadolu anlatımı var; gerçek, yalın ve doğrudan..
Bu yüzden güzeller bence...
-
nerde olursan ol,
yine bulurdum seni
ne kadar değişsen de
gözlerinden tanırdım..
-
kimin
-
ehtiyar bunu da beğendi
-
ve bir bütünün iki parçası gibi
aynı yağmurun altında
-
haber et hancıya artık
yaktığı ateşi söndürsün
ki zaman geçip
başka kıyılarda güneşlenen
sevgiliyi döndürsün
-
neden sebepsiz demeyin,
hiç bir şey sebepsiz değildir...
-
Ne harikasınız!..
Sizi yürekten kutluyorum sevda yeli.
-
seninle iyi anlaşıcaz, ben de beni seviyorum..
-
yazmak için, senin bildiğin yerlerden
-
yorum yapamayacak kadar yorgunum
ama okudum ve bilmeni istiyorum
okuyamayacak kadar yorgundum üstelik.
yazmaya devam
üç nokta
(yeşiladam)
-
aman ölme, bir de seni düşünmeyelim
)))